کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

هتل سه ستارهTimhotel Berthier پاریس


اگر با تور فرانسه به شهر زیبای پاریس سفر کنید با رزرو هتل با قیمت مناسب می توانید از اقامت در پاریس لذت ببرید.هتلهای سه ستاره در این شهر از کیفیت بالایی برخوردار هستند که اقامت را برای مهمانانشان خاطره انگیز همراه با آسایش می کنند.یکی از هتلهایی که قصد دارم برای شما معرفی کنم تا در سفر با تور فرانسه مد نظر قرار بدهید هتل سه ستاره ی Timhotel Berthier است.
هتل Timhotel Berthier  هتلی قابل قبول و با کیفیت در میان گردشگران پاریس به حساب می آید و همیشه رضایت آنها را جلب کرده است.از همه مهمتر موقعیت هتل است که در خارج از مرکز پاریس واقع شده است اما تنها 50 متر تا ایستگاه متروی Porte de Clichy دارد و دسترسی را به اقصی نقاط پاریس راحت می کند.از این رو به راحتی می توان به خیابان معروف شانزه لیزه و برج ایفل دست یافت.با اندکی پیاده روی یک مرکز خرید را می توان یافت و در آن قدم زد و به خرید پرداخت.
اقامت در هتل با اتاقهای شیک با کلیه ی امکانات رفاهی رضایت بخش می شود.هتل از 246 اتاق عایق صوت با سیستم تهویه مطبوع برخوردار است.از دیگر امکانات اتاقها می توان به تخت خوابهای راحت و زیبا،تلویزیون ال سی دی،کانالهای ماهواره،گاوصندوق،چای ساز و حمام خصوصی با وان و سشوار اشاره کرد.



در رستوران هتل بوفه ی صبحانه و غذاهای لذیذ فرانسوی سرو می شود می توان اوقات خوشی را سپری کرد.

مسجد تاریخی ملا عبد الخالق یزد در اخبار میراث فرهنگی

در سفر به شهر یزد هیچ چیز لذت بخش تر از مشاهده ی بادیگریهای سربه فلک کشیده نیست.در فصلی به سر می بریم که با خنکی هوا بسیار لذت بخش خواهد بود که به این نقطه از ایران سفر کنید و لذت بودن در شهری تاریخی و سنتی چون یزد را ببرید.

بادیگیرها دارای ساختاری جالب توجه هستند که در فصل سرما مانند یک کولر طبیعی رفتار می کنند و باعث گردش هوا شده و هوا را تهویه می کنند.اما برخی از بادگیرها به مرور زمان رو به نابودی کشیده می شوند که خوشبختانه در اخبار میراث فرهنگی شاهد بازسازی آنها هستیم.بازسازی این بناها با ساختار شگفت انگیز درواقع حفظ میراث فرهنگی کشورمان است.یکی از بادگیرهایی که مرمتش به پایان رسیده است بادگیر مسجد تاریخی ملا عبد الخالق یزد است.
مسجد ملا عبد الخالق یزد از قدمتی برای دوران اتابکان برخوردار است که در دوره ی زندیان تعمیر شده است.این مسجد که از لحاظ معماری بسیار قابل توجه است در سال 1381 در فهرست آثار ملی کشور به ثبت رسیده است.
گردشکری شهر یزد با وجود بادگیرها بسیار هیجان انگیز است و رفتن به این شهر و بازدید از بناهای قدیمی دارای بادگیر به خصوص مسجد ملا عبد الخالق یزد به تمامی مسافران مشتاق شهر یزد توصیه می شود.

هتل 4ستاره ی بین المللی صدف کیش

با نزدیک شدن به فصل سرما سفر به مناطق گرمسیری رونق می گیرد.افراد ترجیح می دهند به مناطقی سفر کنند که تابستان سوزانی دارند.هر چه به سمت پاییز و زمستان نزدیک می شویم آب و هوای این مناطق برای سفر مساعدتر می شود.تورهای کیش و تورهای دبی رونق بیشتری می گیرند و سیل گردشگران به این مناطق سرازیر می شوند.


کیش در جنوب کشور همیشه طرفداران خود را داشته است و شخصی نیست که از سفر به کیش لذت نبرد.کیش و دریای آبی گردشگران را به این نقطه از ایران جذب می کند.هتلهای کیش از تنوع کافی برخوردار هستند تا نیاز گردشگران مشتاق را برآوره کنند.
پیشنهاد امروز من هتل 4ستاره ی بین المللی صدف کیش است که با تخفیف 5 درصدی سفر خوبی را برای گردشگران رقم می زند.هتل در میدان امیرکبیر جزیره ی زیبای کیش واقع شده است و از فرودگاه 5دقیقه فاصله دارد.
هتل صدف کیش تخفیفات ویﮋه ای برای مراکز مختلف گردشگری در جزیره ی کیش مانند دلفیناریوم ارائه می دهد.





تور فرانسه با رزرو هتل Astoria Opera

اگر شما هم چون من دلتان هوس سفر به فرانسه کرده است با دیدن تصاویر هتل Astoria Opera دلتان تور فرانسه می خواهد و اقامت در این هتل زیبا.حالا با یک معرفی کوتاه می توانید تصمیم بگیرید که با رزرو این هتل موافق هستید یا خیر؟

هتل Astoria Opera سه ستاره است و در موقعیتی واقع شده است که تا خیبابان شانزه لیزه تنها 15 دقیقه پیاده روی فاصله دارد.نزدیکی 2 دقیقه ای هتل به ایستگاه مترو سن لازار دسترسی به مناطق مختلف شهر و جاهای دیدنی را راحت می کند.
به غیر از موقعیتی که هتل دارد از زیبایی هتل هرچه بگویم کم است.هتل دارای 85 اتاق است که از فضایی نسبتا کوچک برخوردار هستند اما  دکوراسیون زیبا و مدرن آنها اقامت را لذتبخش می کند.اتاقها سنگ فرش هستند و از مبلمان مدرن با رنگ گرم برخوردار هستند.تخت خواب راحت،تلویزیون، کانالهای ماهواره و حمام خصوصی با سشوار و سایر تجهیزات از امکانات مختلف هتل هستند.
هتل در سال 2013 در لیست برترین هتلهای در رده ی خود در فرانسه جای گرفته است و این موضوع بس است که گردشگران از بودن در هتل ابراز رضایت کنند.





تور اسپانیا تجربه استخر هتل گرند سنترال

در سفر با تور اسپانیا به شهر بارسلونا باید هتل 5ستاره ی Grand Hotel Central را تجربه کنید.در این شهر به هتلی می رسید که به استخر روی پشت بامش شهرت دارد.شنا در این استخر با چشم اندازی زیبا از بافت قدیمی شهر و کلیسای جامع شهر بارسلونا همراه است.برای رزرو این هتل هر چقدر هم بپردازید می ارزد چراکه بهره بردن از این استخر می تواند لذتبخش تر از هر امکان دیگری باشد.دیدن تصاویر این استخر هوش از سر آدمی می برد:



هتل از اتاقهایی شیک و مدرن برخوردار است که اقامت را روح نواز و لذت بخش تر می کنند.اتاقها از کلیه ی امکانات رفاهی مانند  تلویزیون ماهواره ای، حمام مجهز به وان جکوزی دار، سیستم تهویه مطبوع، اینترنت و نمایشگر DVD برخوردار هستند.
در کنار اینها هتل از امکانات دیگری نظیر سالن بدنسازی، خدمات ماساژ، اطلاعات شبانه روزی، اتومبیل و یا دوچرخه کرایه ای برخوردار است.


جلوگیری از نابودی محوطه ی تاریخی چشمه چلور

در برخی موارد با کوتاهی شاهد خبر از بین رفتن میراث فرهنگی در اخبار میراث فرهنگی هستیم و این نشان می دهد که چقدر نسبت به میراث گذشتگان بی تفاوت هستیم.آخرین مورد مربوط به محوطه ی تاریخی چشمه چلور در شهرستان اندیکا در خوزستان است.
محوطه تاریخی چشمه چلور قدمتی برای دوران مس سنگی دارد و دارای کنده‌ها، قلعه، گورستان تاریخی، گورستان اسلامی و محوطه باستانی است.اما در سال 90 اداره بنیاد مسکن استان خوزستان با اجرای طرح هادی روستایی اقدام به ساخت روستایی جدید بر روی محوطه تاریخی کرد.این اقدام به دلیل عدم تعیین حریم منطقه تاریخی چلو صورت گرفت و باعث از بین رفتن بخش بسیاری از بافت تاریخی شد.اما حالا پس از گذشت 4 سال از اقدامات ساخت روستا طرح تعیین عرصه و حریم محوطه تاریخی چشمه چلور متعلق به دوران مس سنگی در دستور کار قرار گرفته است.
در راستای حفظ منطقه اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان با ممنوع کردن این فعالیت‌ها مانع از پیشروی ساخت و سازها و تخریب بیشتر بافت باستانی این محوطه شده است.گرچه این ممنوعیتها اعتراض برخی از روستاییان را سبب شده است اما به هر حال با تعیین شدن محدوده ی باستانی از نابودی میراث فرهنگی کشور جلوگیری می شود و گردشگری منطقه رونق بیشتری را شاهد خواهد شد.

مناطق دیدنی آنتالیا

اگر با تور آنتالیا عازم این شهر توریستی هستید، مناطق دیدنی آن را بشناسید.سواحل آنتالیا جز معروفترین سواحل در آنتالیا و در ترکیه است.این شهر زیبا دارای ساحل های مختلفی است که در هربخشی عمق دریا متفاوت است.

آسپندوس هم نام مکانی تاریخی است که بدون شک برای دوستداران تاریخ بسیار جذاب خواهد بود.آسپندوس در واقع در 40 کیلومتری آنتالیا قرار دارد و یک آمفی تاتر روباز است که یکی از بزرگترین تاترهای روباز هم به حساب می آید. این شهر توسط رومی های آن دوران ساخته شده و زمانی هم به عنوان کاروانسرا استفاده شده است. این مکان امروزه یکی از پر بازدیدترین مناطق آنتالیا است.