کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

پیش به سوی تور نمایشگاه چرم استانبول

شهر توریستی استانبول علاوه بر این که از جاذبه های طبیعی و تاریخی بیشماری برای جذب گردشگران از سراسر دنیا برخوردار است محلی برای برگزاری نمایشگاههای بین المللی نیز است.گردشگران با هدف بازدید از این نمایشگاهها با رزرو هتل در استانبول به این شهر توریستی زیبا سفر می کنند.یکی از نمایشگاههای استانبول که به زودی برگزار می شود نمایشگاه چرم استانبول است.تور نمایشگاه چرم استانبول از ایران نیز گردشگران را برای بازدید از این نمایشگاه راهی شهر استانبول می کند.
نمایشگاه چرم استانبول IDF هر ساله در آبان ماه محلی می شود برای گردهمایی فعالان و علاقه مندان صنعت چرم.امسال نیز این نمایشگاه بین المللی از تاریخ 12آبان تا 14 آبان به مدت سه روز در محل مرکز کنگره و اجتماعات نمایشگاهی تویاپ برگزار می شود.

در نمایشگاه IDF صنایع مرتبط با چرم از قبیل پوشاک چرم، پوشاک خز، تکمیل کننده های چرم برای تبدیل شدن به پوشاک، رویه های چرم پوشاک و کفش، کیف چرمی، دباغی و فن آوری های شیمیایی چرم، ماشین آلات و تجهیزات جانبی صنعت چرم، انتشارات و مجله های مرتبط با صنعت چرم از سراسر دنیا در یک جا جمع می شوند و دستاوردهای جدید خود را در معرض نمایش قرار می دهند.
این نمایشگاه نیاز به ثبت نام و رزرو دارد و باید هزینه ای بابت آن پرداخت کنید.با خرید تور نمایشگاه چرم استانبول می توانید شما هم برای بازدید از نمایشگاه جذاب چرم راهی استانبول زیبا شوید.

بزرگترین هتل ایران در تهران

با افتتاح بزرگترین هتل ایران تا 4سال آینده در تهران دیگر مشکل رزرو هتل در این شهر برطرف می شود و گردشگران می توانند با رزرو این هتل زیبا از اقامت خود نهایت لذت را ببرند.
شهر تهران به عنوان پایتخت سیاسی و اقتصادی بایستی از بابت هتلهای لوکس و مجهز غنی باشد.همین موضوع ساخت بزرگترین هتل ایران را در این شهر سبب شده است.این هتل با معماری منحصر به فرد در زمینی به وسعت 160هزار متر مربع ساخته می شود.این بنا براساس طرحی از زها حدید بانوی طراح عراقی انگلیسی در 58 طبقه ساخته می شود.هتل دارای 400اتاق،81سوئیت و 18رستوران خواهد بود که سبب می شود عنوان بزرگترین هتل در ایران را ازآن خود می کند.
این هتل با سرمایه گذاری 400میلیارد تومان در مرحله ی فونداسیون قرار دارد و اگر برنامه ریزیها دقیق پیش برود هتل تا 4 سال آینده آماده ی پذیرایی از گردشگران و مهمانان خواهد بود.

هتل بین المللی پرسپولیس شیراز


استان فارس به مرکزیت شیراز قطب گردشگری ایران است.شاید عمده ی گردشگران مشتاق به شیراز سفر می کنند تا از تخت جمشید با شکوه دیدن کنند.سفر به استان در پاییز هم رونق دارد.آب و هوای مطبوع در اینجا گردشگران را برآن می دارد تا با رزرو هتل در شیراز خود را چند روزی مهمان این شهر کنند و از تمام جاذبه های دیدنی به خصوص تخت جمشید دیدن کنند.
شیراز به دلیل اهمیت گردشگری مملو از هتلهای با کیفیت است.تنوع هتلهای شیراز بسیار زیاد است و این کار رزرو هتل در شیراز را برای گردشگران راحت کرده است.
در میان انبوه هتلهای شیراز هتل 4 ستاره پرسپولیس را در این مطلب به شما معرفی می کنم تا اگر مهمان این شهر شدید در آن اقامت کنید و لذت سفرتان را چندبرابر کنید.
هتل پرسپولیس شیراز در بلوار آزادی این شهر در هفت طبقه با معماری بی نظیر خودنمایی می کند.تمامی 104 اتاق و سوئیت هتل مجهز به امکانات رفاهی هستند تا مهمانان احساس راحتی داشته باشند.اتاقهای هتل از دکوراسیون سنتی زیبایی بهره برده اند.اتاقها مجهز به یخچال فریزر،تلویزیون،سرویس فرنگی،تخت خواب و مبلمان شیک هستند.

به علاوه هتل امکاناتی مانند مجتمع ورزشی شامل سونا،استخر، جکوزی،بدنسازی و بیلیارد،سالن آرایش برای رفاه حال مهمانان ،سالن سمینار و همایش،سالن برای برگزاری مجالس و رستوران آپادانا را ارائه می دهد.
در ضمن هزینه ی یک شب اقامت در هتل پرسپولیس از 220هزار تومان آغاز می شود.

تجربه ی هیجان واقعی در واید وادی دبی


اگر با تورهای دبی به این شهر توریستی سفر کنید باید یک روز خود را در واید وادی سپری کنید.پارک آبی واید وادی یا رودخانه ی وحشی در دبی گردشگری این شهر را رنگ و بویی دیگر بخشیده است.اوج هیجان را می توانید در این پارک آبی بی نظیر تجربه کنید.
واید وادی در میان هتل مشهور برج العرب و هتل ساحلی جمیرا واقع شده است.این پارک آبی با مساحت 5هکتار با بیش از 23 نوع وسیله ی تفریحی و سرگرمی آبی به یکی از بزرگترین پارکهای آبی بدل شده است.جالب اینجاست که این وسائل سرگرمی به یکدیگر مرتبط هستند یعنی اگر وارد آن شوید یک روز کامل در میان این وسائل سرگرم کننده ی هیجان انگیز به تفریح خواهید پرداخت.
آب این مجموعه در فصول سرد و گرم متناسب با دما است از این روی در هر فصلی می توانید از بودن در آن لذت ببرید.این پارک دارای بلندترین و پرسرعت ترین سرسره ی دنیا بعد از آمریکای شمالی است.اینجا شما با سرعت 80کیلومتر در ساعت بدون هیچ آسیبی سر می خورید.پارک  دارای آبشاری 18متری در جلوی درب ورودی است که به جذابیتهای پارک می افزاید.
طراحی پارک برگرفته از افسانه ی سندباد است و سبب شده است تا این پارک جایزه ی بهترین طراحی پارک آبی را کسب کند.
حالا اگر دلتان تجربه ی هیجان واقعی را می خواهد با تورهای دبی به این شهر سفر کنید و از این پارک نهایت لذت را ببرید.

مشکلات مناطق دور افتاده در شهر نیویورک

نیویورک یکی از شهرهای بزرگ و بسیار معروف در آمریکا است که علیرغم تمام عظمتی که این شهر پیشرفته دارد هنوز مناطقی در آن وجود دارد که با پیاده روی در دسترس هستند. بنابراین مدتی است که مسئولان این شهر به فکر راه اندازی قطار گردشگری افتاده اند.هتل های این مناطق به دلیل دسترسی سخت آن مدتی بود که دچار رکود شده بودند و رزرو هتل در آنها به ندرت اتفاق می افتاد.

اما با راه اندازی این قطار بخش شمال شرقی به جاده تفریحی چند منظوره  34 مایلی وصل می شود که در Lake Placid خاتمه می یابد، همچنین این قطار سیستم مسیر اسنومبیل رابط عمومی را در دور تا دور تونل توسعه می دهد و به این ترتیب به مناطق مشابه از جمله Lake Lila و Low’s Lake در دشت های Whitney نیز دسترسی بیشتری وجود خواهد داشت.

Le Burgundy Paris

قیمت تور فرانسه بسته به نوع هتلی که انتخاب میکنید متفاوت است. اگر مایل باشید در عروس این کشور، یعنی پاریس اقامت کنید مسلما هزینه های شما بیشتر خواهد شد. 


هتل بسیار خوب و با کیفیتی در پکیج تورهای فرانسه وجود دارد که نام آن Le Burgundy Paris است. این هتل که یکی از محبوب ترین نزد مسافران است، از موقعیت جغرافیایی بسیار خوبی بهره مند شده است. 59 اتاق این هتل بسیار تمیز و راحت هستند، شیشه های دوجداره ای از ورود هر گونه صدای اضافه به داخل جلوگیری میکند و مسافران میتوانند کمال آرامش را در آن تجربه کنند. همچنین کارکنان بسیار مجربی از آنان پذیرایی میکنند.

البته برای رفاه حال مسافران امکانات تفریحی بسیاری در نظر گرفته شده است که از جمله ی آنها میتوان به  ماساژ ، جکوزی ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، حمام ترکی ، استخر سر پوشیده ، استخر سرپوشیده (تمام فصل) اشاره کرد.




هنگامی که سخن از تور فرانسه به میان می آید، گشت و گذار در خیابان های پاریس و قدم زدن در شانزه لیزه و حسی رومانتیک و لطیف در ذهنها پدیدار میشود، آخر این کشور را میتوان عروس مکان های گردشگری دانست.

به دلیل گردشگری پذیر بودن فرانسه، در این کشور هتلهای زیادی وجود دارد. یکی از این هتلها که بسیار دوست داشتنی است، هتل گاردن لیسی است. همانطور که از نام این هتل پیداست، این هتل در اطراف خود باغ زیبایی دارد که میتواند سازنده ی یک عصر زیبای عاشقانه شود.

گاردن لیسی یک هتل 4 ستاره است و از معماری بسیار شیکی بهره مند شده است و اتاقهای آن بهترین سرویسها را ارائه میدهد و آرامش را به ارمغان می آورد.

در این هتل برای مسافران تور فرانسه 46 اتاق فراهم شده است و علاوه بر آن کتابخانه، مرکز بدنسازی ، خدمات شست و شوی لباس، خدمات فکس و کپی، اتوموبیل کرایه ای نیز در آن وجود دارد.