کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

هتل آپارتمان چهل پنجره اصفهان پنجره ای رو به زاینده رود


اگر در این فصل طلایی قصد رزرو هتل در اصفهان و سفر به این شهر باستانی دل انگیز را دارید یکی از هتلهای اصفهان که اقامت در آن به شما توصیه می شود هتل آپارتمان دوستاره چهل پنجره است.این روزها که اصفهان با جاری شدن زاینده رود جانی تازه گرفته است اقامت در این هتل با چشم انداز زیبا از زاینده رود می تواند حالمان را بهتر کند.پس بار سفر ببندید و با رزرو هتل آپارتمان چهل پنجره راهی یک سفر رویایی به اصفهان در این فصل زیبا از سال شوید.



معرفی هتل آپارتمان چهل پنجره اصفهان


هتل آپارتمان چهل پنجره اصفهان بسیار نزدیک به مکانهای توریستی اصفهان نظیر میدان جلفا و کلیسای وانک، پل مارنون و سی وسه پل است.علاوه بر موقعیت خوبی که هتل آپارتمان چهل پنجره از آن برخوردار است،اقامت در این مکان اقامتی به خانواده ها توصیه می شود.کلیه ی سوئینها بزرگ و مجهز هستند.امکاناتی مانند تلویزیون رنگی ، یخچال با مینی بار متنوع ، صندوق امانات شخصی ، تلفن راه دور ، مدیریت سانترال سیستم صوتی ، ویدئو مرکزی ، آشپزخانه سرد وسیستم گرمایشی مجهز به اجنرال ، تهویه متبوع ، امکان تهیه چای وقهوه در سوئیت ها فراهم است.کلیه اتاقها و سوئیتها به زیبایی تزئین شده اند تا مهمانان هتل حس آرامش و خوبی را کسب کنند.



اما جالب است بدانید نام هتل آپارتمان چهل پنجره از ترانه ی قدیمی شیراز گرفته شده است. . این ترانه توصیف رویای زنی است که آرزو می کند حمامی با چهل ستون و چهل پنجره بسازد تا شاه با یراق و سلسه درآن راحتی و رفاه را در فضایی آرام تجربه م کند.در ضمن هر پنجره از هتل روبه مناظری زیبا از اصفهان باز می شود.همین موضوع اقامت را دل انگیز تر می کند.

جاذبه ی گردشگری برجهای کج در جهان

در دنیا بناهای عجیب با مشخصه های شگفت انگیز بسیاری وجود دارند که بهانه ای می شوند برای سفر و گردشگری.گاهی یک بنای معمولی با گذشت زمان دچار تغییراتی می شود که خود به مکانی شگفت انگیز برای گردشگری بدل می شود.شاید این ساختمانهای مستحکم با نمای سنگی در ابتدا بنایی ساده به نظر برسند،اما با کمی دقت متوجه می شوید که اندکی مایل شده اند.بسیاری از گردشگران ماجرا جو از سراسر دنیا به شهرهایی که این ساختمانها واقع شده اند سفر می کنند تا از نزدیک شاهد این ساختار کج باشند.این ساختمانها در محلی نه چندان محکم ساخته می شوند و به مرور زمان دچار این انحراف می شوند که گاهی بسیار آشکار است.باید شما نیز با تور اروپا همراه شوید به دیدار این بناهای شگفت انگیز در سراسر دنیا بروید.

در ادامه ی پست تصویر چند ساختمان مایل در جهان را قرار می دهم:


برج کلیسای Frankenhausenدر آلمان


برج کلیسای Suurhusenدر آلمان


بیگ بن در انگلستان


برج پیزا در ایتالیا


برج Nevyanskدر روسیه


برج Buranoدر ایتالیا


برج Oude Kerkدر هلند

سفر به شیراز اقامت در هتل 5ستاره چمران

شهر شیراز یکی از مهمترین مراکز گردشگری مطرح در ایران است که میزبان گردشگران ایرانی و خارجی در طول سال است.در سفر به شیراز جاذبه های تاریخی و طبیعی و مذهبی هستند که گردشگران را به این شهر می کشانند.از جاذبه های تاریخی می توان به آتشکدهٔ صمیکان، آرامگاه حافظ، آرامگاه خواجوی کرمانی، آرامگاه سعدی، ارگ کریم‌خان، باغ جهان‌نما، باغ ارم و بسیاری دیگر اشاره کرد.در سفر به این شهر پر جاذبه می توانیداز جاذبه های طبیعی ای چون آبشار کوهمره سرخی، برم‌دلک، پارک قلعه‌بندر، پارک ملی بمو، باغ پرندگان شیراز، پیربناب، چشمهٔ جوشک، چشمهٔ خارگان و بسیاری دیگر دیدن کنید.اما قبل از راهی شدن به این شهر زیبای توریستی به رزرو آنلاین هتل بپردازید تا سفر آرامی را تجربه کنید.

معرفی هتل چمران شیراز

برای رزرو هتل در شیراز هتل 5ستاره ی چمران را در نظر بگیرید.هتل چمران شیراز یکی از باشکوه ترین هتلهای شیراز است که در قصرالدشت بهترین منطقه ی شهر شیراز واقع شده است.این هتل در 30 طبقه جشم اندازی زیبا و چشم نواز را پیش روی مهمانان اتاقهای هتل می آورد.این هتل براساس استانداردهای روز هتلداری اداره می شود و مجهز به امکانات مدرن است.

کلیه ی 250اتاق و سوئیت هتل به زیبایی با وسائل شیک تزئین شده اند و مجهز به امکاناتی مانند سیستم تهویه ی مطبوع،مبلمان و تخت خوابهای زیبا،یخچال،تلویزیون و کانالهای ماهواره،سرویس ایرانی و فرنگی و حمام مجهز هستند.در هتل امکانات دیگری مانند نظیر رستوران،کافی شاپ،موسیقی زنده،اینترنت پرسرعت،استخر،سونا،جکوزی،سالن ماساژ،اتلیه ی عکاسی و سالنهای پذیرایی برای رفاه حال مهمانان هتل تعبیه شده است.در هتل چمران انواع رستوران ایرانی،سنتی و ایتالیایی در طبقات 24 و 25 در اختیار گردشگران و مهمانان هتل هستند.در این رستورانها با چشم انداز زیبای شهر شیراز به صرف غذا خواهید پرداخت.در طبقه ی 23 هتل نیز کافی شاپی شیک همراه با موسیقی زنده از شما پذیرایی می کند.
به شهر شیراز سفر کنید و با اقامت رویایی در هتل چمران از جاذبه های توریستی شهر نهایت لذت را ببرید و سفر خاطره انگیزی را رقم بزنید.




سفر به بالی

آیا دوست دارید بهشت آسیا و یکی از زیباترین جزایر جهان را از نزدیک ببینید؟ آژانس های گردشگری زیادی وجود دارند که هر روزه تورهای زیادی را برگزار می کنند. اگر   اهل سفر هستید و به دنبال جایی برای آرامش، اگر دوست دارید بهشت آسیا را از نزدیک ببینید پیشنهاد می شود حتما در تور بالی ثبت نام کنید. در این تور می توانید معابد   هندو، طبیعت فوث العاده و فرهنگ منحصر بفردی را که تقریبا در هیچ کجای دیگر نظیر آن را نخواهید دید را از نزدیک ببینید.

 بالی مکانی فوق العاده برای گردشگری است .قایق رانی بر روی آب های زمردین و غواصی در آب های رمز آلود برای کشف ناشناخته ها و صخره های مرجانی در زیر آب   هر کسی را وسوسه می کند. 

جزیره ی بالی که در کشور اندونزی قرار دارد آب و هوای گرمسیری و همان سرزمین معروف باران های موسمی است . بنابراین اگر می خواهید با تور بالی به این جزیره   سفر کنید بهتر است که مناسبترین زمان را برای آن در نظر بگیرید.

 ماه های آپریل تا اکتبر بهترین زمان برای سفر به مالی است زیرا رطوبت هوا در این ماه ها به حداقل ممکن می رسد و اینکه از بارش باران های موسمی هم در امان خواهید   بود.


مسجد مدرن شاکرین در استانبول

در استانبول دیدنیهای بسیاری وجود دارد که شما را مشتاق می کند تور استانبول را خریداری کنید و به گردشگری در این شهر بپردازید.در این شهر توریستی اوراسیایی جاذبه های توریستی طبیعی و تاریخی بسیاری برای گردشگری شما فراهم است.اما باید بدانید استانبول با وجود هزاران مسجد تاریخی به شهر مساجد شهرت یافته است و گردشگران تماشای آنها را در سفرشان با تور استانبول نباید از دست بدهند.درباره ی مساجد تاریخی با معماری عثمانی بی نظیر در پست"استانبول شهر مساجد" نوشتیم و مشتاق دیدارشان شدیم.اما در کنار آنها مساجد مدرن و زیبای شهر نیز به جاذبه ی گردشگری شهر افزوده شده اند.در اخبار گردشگری مساجد مدرن با معماری منحصر به فرد جز اصلی ترین مقاصد گردشگران به حساب می آیند.



مسجد مدرن شاکرین در استانبول


یکی از مساجد مدرن در شهر استانبول مسجد مدرن شاکرین است باید در سفر به استانبول به دیدنش بروید.این مسجد با شکوه در سال 2009 میلادی به بهره برداری رسید.نکته ی جالب درباره ی مسجد یکی از معمار آن است که یک بانوی مسلمان به نام زینب فادیللی اوغلو است.این بانو کار طراحی داخلی و اصلاح معماری آنرا به عهده داشته است.

این مسجد در زمینی به مساحت 10.000متر مربع ساخته شد و دارای دومناره  به ارتفاع 35متر است.تمایز مسجد با دیگر مساجد تازه ساخت معماری و دکوراسیون منحصر به فرد آن است.شما را به تماشای تصاویرش دعوت می کنم:






چند دلیل برای سفر به اروپا

چند دلیل برای خرید تور اروپا
سفر به اروپا تجربه ای جدید و متفاوت از بازدید مراکز گردشگری، تاریخی، شرکت در جشن ها و فستیوال ها خواهد بود.
فستیوال ها
هر ساله فستیوال های زیادی در سراتاسر اروپا برگزار می شود که نوعی جاذبه گردشگری در این قاره سبز بحساب می آید. همچنین جشن های ملیتی زیادی در کشورهای مختلف به پا می شود که هم سرگرمی است و هم یادگیر آداب و رسوم ملل مختلف. از فستیوال های مهم دراروپا می توان فستیوال بین المللی ادینبورگ در ماه اوت را نام برد.
معماری مدرن در مقابل معماری سنتی
اروپا زمانی مهد تمدن ها و امپراتوری های بزرگی بوده که آثار زیادی از آنها بر جای جای اروپا قابل مشاهده است. برای مثال، در کوچه های مادرید که قدم بزنید، بافت تاریخی شهر شما را حیرت زده می کند. این در حالی است که بسیاری از مردم به سبک معماری های مدرن علاقمند شده و ترکیب عجیب اما جالبی از ساختمان های مدرن و بناهای تاریخی در کنار یکدیگر صف کشیده اند.

مهد موسیقی
اروپا بزرگ ترین سالن های اپرا و پرجمعیت ترین سالن های کنسرت را دارد. برای علاقمندان به موسیقی سنتی، تور اروپا می تواند فرصتی برای حضور در معروف ترین سالن های موسیقی جهان باشد. برای آن دسته از افراد که به موسیقی های مدرن و روز علاقه دارند، شهرهای مختلف کنسرت های زیادی چه در سالن و چه در اماکن اصلی شهر برگزار می کنند.
شهرهای رمانتیک
بیشتر شهرهای اروپا برای تور ماه عسل و سفری عاشقانه مناسب است. ونیز، پاریس، پراک ... سفری که در این شهرها دارید، با کافه ها  و هتلهای خاص شان، بسیار زیبا و عاشقانه خواهد بود.
خرید
شاید نیاز به گفتن این موضوع نباشد که در شهرهای بزرگ اروپایی بهترین برندهای دنیا مانند گوچی، زارا، گس و .. شعبه دارند. اگر در ماه دسامبر به هر نقطه از اروپا سفر کنید، با تخفیفات شگفت انگیزی روبرو می شوید و خرید لذت بخش خواهید داشت.

معرفی یک هتل 4 ستاره خوب در شیراز

در میان شمار بسیار زیادی از هتلهای شیراز، دست مسافران برای رزرو هتل در شیراز باز خواهد بود. لابد از خود میپرسید چرا؟ دلیل آن واضح است. به واسطه ی رونق صنعت گردشگری در این شهر، سالیانه مسافران زیادی با سلیقه ، بودجه ، فرهنگ و خواسته ی متفاوت عازم شیراز میشوند. مسلما برای اسکان آنها با این تنوع سلیقه باید اقامتگاه هایی ساخته شود تا مسافران بتوانند بعد از گشت و گذار در این شهر ساعاتی را به استراحت بپردازند. 

همانطور که میدانید رزرو آنلاین هتل آن هم یک هتل 5 ستاره در هر نقطه از این دنیای پهناور، نسبت به سایر اقامتگاه ها هزینه ی بیشتری در بر خواهد داشت. اما در ادامه ی مطلب قصد داریم تا شما را با یک هتل بسیار خود از هتلهای شیراز که یک ستاره کمتر از هتلهای پنج ستاره دارد آشنا کنیم. پس برای اطلاع از این هتل با ما همراه شوید.


معرفی هتل پارک شیراز


اول از همه باید بگوییم که این هتل یکی از قدیمیترینهای شیراز است. اما این بدین معنا نیست که هتل هیچگونه امکاناتی ندارد، بلکه برعکس. در این هتل 126 عدد اتاق و 9 سوئیت وجود دارد که همگی به امکانات رفاهی نظیر ماهواره و تلویزیون، یخچال، مینی سرویس، حمام و وان، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی و دسترسی به اینترنت مجهز اند. مانند یک هتل 5 ستاره دارای امکاناتی نظیر کافی شاپ 24 ساعته ،تهویه مطبوع ، بیلیارد ، صبحانه ،برگزاری مراسم و تدارک غذا برای مراسم ،لاندری ،اتاق کنفرانس و سمینار ـ صندوق امانات ،سونا ،جکوزی ، پارکینگ است.


از طرفی فاصله ی اندک هتل پارک شیراز با فرودگاه، یعنی فاصله ی 15 کیلومتری آن، و همچنین نزدیکی آن به جاذبه های گردشگری نظیر موزه ی پارس ، حمام وکیل ، بازار وکیل ، مسجد وکیل ، شاهچراغ و مراکز خرید و تجاری سبب شده است تا توجه بسیاری از مسافران به آن جلب شود.