کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

شهرهایی در دنیا برای مردن

شهرهای زیبا وجود دارند،شهرهای زشت هم وجود دارند و همینطور شهرهای هیجان انگیز! اینها همان شهرهایی هستند که حتی فکر کردن در مورد آنها هم فرد را به شوق می آورد بطوریکه ناگهان تصمیم می گیرد تا به آنجا سفر کند.
به گزارش سی اس وب ؛ اینها همان شهرهایی هستند که در فروش تور گردشگری بسیار موفق هستند و توانسته اند به عنوان شهرهای هیجان انگیز زیبای تماشایی خود را به دیگران بشناسانند.
ایا می خواهید به یک جای واقعا شگفت انگیز بروید؟ این مکان ها را امتحان کنید:

نیویورک : هیچ کس نمی تواند این واقعیت را انکار کند که نیویورک پاتخت جهان است. میلیون ها انسان وجود دارند که رویای زندگی در این شهر را دارند یا دوست دارند حداقل در زندگی شان برای یکبار هم که شده به این شهر سفر کنند و از نزدیک آن را ببینند.چراغ های میدان تایمز هر بیننده ای را هیپنوتیزم می کند و با نورش می فهماند که اینجا به راستی پایتخت دنیا است. این شهر شما را دعوت به تجربه ی همه ی آن چیزی می کند که دارد از خرید اعتیادآور تا خوردن بدون وقفه ی غذا.

لندن: یکی از پر طرفدارترین شهرهای بازدید شونده در تور اروپا ، پایتخت غیر رسمی اروپا ، میراث تاریخی و البته پایدار خود را به رخ می کشد. این شهر علیرغم اینکه صاحب برترین های دنیای هنر است ، به دلیل زندگی خیابانی و خرید بسیار مشهور است. چه کلان شهر دیگری وجود داردکه می تواند مانند لندن افراد را دوباره و دوباره به خود جذب کند؟

لاس وگاس: وقتی وارد لاس وگاس می شوید انگار که وارد یک شهربازی تمام عیار شده اید. این شهر,کودک درون شهر کسی را به وجد می آورد . مکانی برای تفریح بدون هیچ محدودیتی و یا مقدار بسیار ناچیزی. همه دوست ئارند این موضوع را باور کنند که هر چیزی که در وگاس اتفاق می افتد در همانجا هم می ماند. اما واقعیت این است که وگاس شهری برای خوشگذرانی است و همین مورد هم این شهر را جذاب کرده است.

یک هتل لوکس در آنکارا برای لوکس پسندها

اگر مقصد شما برای گردشگری، آنکارا است، پس باید یکی از فعالان در عرصه ی تجارت باشید و یا برای کسب اطلاعات تجاری با خرید تور آنکارا عازم این شهر میشوید. این شهر را میتوان قلب تپنده ی صادرات و واردات ترکیه دانست ،اما باید بدانید که شهر خشک و بدون جاذبه نیست.

چه تاجر باشید و چه نه ،اگر قصد سفر به این شهر را کردید، برای تجربه ی یک اقامت راحت و بدون دغدغه، پیشنهاد ما به شما رزرو هتل ماریوت است. اما به بررسی دلایل برای انتخاب این هتل میپردازیم.



هتل ماریوت آنکارا


اول از همه باید بگوییم هتل پیشنهادی ما، یک هل 5 ستاره است که در قلب آنکارا واقع شده است و این یعنی اینکه شما میتوانید به راحتی به سایر نقاط شهر دسترسی داشته باشید. فاصله ی آن از فرودگاه اندک است پس مدت زمان کمی را برای ترانسفر فرودگاهی خود سپری خواهید کرد. اتاق های آن بسیار بزرگ و مجلل هستند و کادر مجرب آن در بالا ترین کیفیت به سروی دهی مشغولند. اتاق های آن به تک نفره، دیلوکس، اختصاصی و جونیور سوئیت ها تقسیم میشوند و همگی به امکاناتی نظیر روم سرویس 24 ساعته، مینی بار، تلویزیون و ماهواره، خط تلفن و اینترنت پرسرعت رایگان مجهز شده اند. این هتل بارها برنده ی بهترین هتلهای ترکیه شده است. کرایه اتومبیل، مترجم همراه، صرافی، مرکز خرید، سالن های مرزشی مجهز، استخر، سونا، جکوزی، پرستار کودک، سالن بازی برای کودکان و استخر اختصاصی برای آنها، سیف باکس و لاندری از جمله امکاناتیست که هتل ماریوت در اختیارتان خواهد گذاشت. هزینه ی اقامت در این هتل از شبی 300 یورو اغاز میشود و این اطمینان را داشته باشید که در یک هتل مجلل اقامت میکنید.




پر طرفدارترین کشور توریستی اروپا

تورهای اروپا یکی از محبوب ترین ها در سراسر جهان است. در این منطقه ی خوش آب و هوا، کشورهای بسیار دیدنی وجود دارد که رتبه های برتر از گردشگری جهانی را به خود اختصاص داده اند. در ادامه ی مطلب به تعدادی ا ز آنها اشاره میکنیم.

برترین های اروپا

کشور اسپانیا کشوری است که هر ساله بر تعداد گردشگران  آن به طور باورنکردنی ای اضافه می شود. کاتالونیا نام منطقه ای منحصر بفرد و زیبا در این کشور است که 25.4 درصد کل توریست های تور  اسپانیا به آن وارد می شوند.

در جایگاه دوم هم جزایر قناری قرار دارند. گردشگری و توریسم یکی از منابع درآمد اصلی اسپانیا است و سهم مهمی در رفع بیکاری این کشور دارد. اسپانیا همچنین بدلیل ارزان بودن عنوان ارزانترین منطقه ی توریستی اروپا را هم کسب کرده است. این کشور بخصوص در فصل تابستان و در ماه می رشد 8 درصدی داشته است و بهمین دلیل  پرطرفدارترین تور اروپا محسوب می شود.


آیین شب چله در سرای محله یوسف آباد

طبق اخبار میراث فرهنگی وب سایت دنیای سفر آیین شب چله در سرای محله یوسف آباد با سخنرانی درباره رقص های بومی ایران و برنامه های شاد برگزار شد.

به گزارش امرداد؛ در این برنامه که به منظور پاسداشت آیین های کهن ایرانی برگزار شد، مسعود آجیلیان با پخش کلیپ های تصویری از رقص های بومی ایرانی، به دسته بندی رقص های ایرانی با درونمایه شادی و سرور، درونمایه حماسی و رزمی، درونمایه برکت بخشی و سپاسگزاری از خداوند و درونمایه تسخیر کننده و درمان بخشی، به بخش بندی رقص های گستره جغرافیایی ایران پرداخت.

رقص های منطقه  های آذربایجان، کردنشین، لرنشین، منطقه شمالی، رقص های حماسی منطقه شرق نشین، رقص های قشقایی و شاهسونی، منطقه جنوبی، شمال و غرب خراسان (کرمانجی) و منطقهِ ترکمن نشین (ذکر خنجر) از رقص هایی بودند که به درونمایه سنتی و آیینیِ آن ها پرداخته شد.

در بخش دیگر از برنامه، کورش خان محمدی با نمایش تصویری از سنگ نگاره ای در روستای قندیلِ کازرون که به دروه ساسانیان مربوط می شد، درباره این سنگ نگاره و همچنین در ادامه درباره مراسم کف زنی از آیین های خراسان جنوبی برای شب چله، توضیحاتی به حاضران دادند.

برپایی سفره شب چله و دف نوازی از دیگر برنامه های این آیین بود.

این برنامه روز چهارشنبه 25 آذر ماه 1394 با حضور شماری از دوستدارانِ آیین های ایرانی، در سرای محله یوسف آباد برگزار شد.

هتل پارتیکان در نزدیکی میدان نقش جهان

بسیاری که به شهر اصفهان سفر می کنند برای رزرو هتل در اصفهان نزدیکی به مراکز توریستی را در نظر می گیرند.یکی از جاذبه های توریستی مهم شهر اصفهان،میدان نقش جهان یا میدان امام است که در مرکز شهر واقع شده است و هتلهای بسیاری در نزدیکی آن برای پذیرایی از توریستها بنا شده اند.میدانی با عظمت که در دوران شاه عباس صفوی در سال١٠١١ ساخته شد و اکنون در فهرست آثار ملی ایران به ثبت رسیده است.

میدانی که در دوران شاه عباس اول و جانشینانش محلی برای بازی ورزش کاملا ایرانی چوگان و رژه ی ارتش بود.

در دل این مجموعه بناهای تاریخی دیگری نیز وجود دارد که گردشگران را به خود جذب می کند. مسجد شاه ،مسجد شیخ لطف اله ،عمارت عالی قاپو و بازار قیصریه ،بناهای تاریخی زیبایی هستند که میدان امام را احاطه کرده اند.

علاوه براین آثار،اطراف میدان دکانهای سنتی بی شماری وجود دارند که صنایع دستی و سوغات اصفهان را به فروش می رسانند.

شاید گردشگران مایل باشند که از هتلهای اصفهان هتلی را برای اقامت خود انتخاب کنند که نزدیک میدان نقش جهان باشد. هتل سه ستاره پارتیکان اصفهان در نزدیکی میدان نقش جهان واقع است و حتی با پای پیاده هم می توان به این مکان دیدنی دسترسی پیدا کرد.



آدرس: اصفهان - خیابان استانداری - کوچه سعدی (حوزه هنری)، هتل پارتیکان

منبع:سنگک

رزرو آپارتمان لوکس در دبی

این روزها گردشگری در دبی به سبب وجود آب و هوای مطبوع در این شهر بسیار پررونق تر از همیشه است.بسیاری سفر به این شهر توریستی کوچک را به سفر به شهرهای گرانقیمت اروپایی ترجیح می دهند.سفر به این شهر می تواند همراه با اقامت در هتلهای لوکس شهر باشد.اما چطور است در سفرتان با تورهای دبی با رزرو هتل وایلدر ویو پراپرتیس دبی اقامتی آرامشبخش را در کنار خانواده تجربه کنید.
این هتل در جمیرا پالم قرار گرفته است و استخری در فضای آزاد و مرکز تناسب اندام را به مسافران ارائه می دهد. این هتل زیبا به مهمانان با سلیقه ی خود اینترنت وای فای رایگان ارائه می دهد. فاصله آن تا دبی مارینا 1.3 کیلومتر و تا ایستگاه شهر دبی 5.2 کیلومتر است.
این هتل زیبا به شما آپارتمانهای دلباز و مجهزی را ارائه می دهد تا در کنار خانواده تان احساس راحتی بیشتری داشته باشید. آپارتمان های شیک این هتل دارای امکاناتی مانند تلویزیون، سیستم تهویه هوای مطبوع و بالکن با چشم انداز زیبا هستند. از نکات مثبت واحدهای اقامتی این هتل برخورداری آنها از آشپزخانه ی مجهز به ماکروفر و گاز است. حمام خصوصی، دوش، سشوار و یک حمام اضافه، در کنار چشم انداز زیبایش به دریا می تواند بهترین سفر را برای کسانی که اقدام به رزرو این هتل می کنند، بسازد.
این هتل زیبا از مونتگمری، دبی (5.4 کیلومتر) و مرکز خرید ابن بطوطه ( 6.0 کیلومتر ) فرودگاه بین المللی 29 کیلومتر فاصله دارد.
هتل وایلدر ویو پراپرتیس دبی
هتل وایلدر ویو پراپرتیس دبی
هتل وایلدر ویو پراپرتیس دبی
هتل وایلدر ویو پراپرتیس دبی
هتل وایلدر ویو پراپرتیس دبی
هتل وایلدر ویو پراپرتیس دبی
هتل وایلدر ویو پراپرتیس دبی
هتل وایلدر ویو پراپرتیس دبی

روستای گیتورن در هلند

با تور گردشگری امروز ما همراه شوید و به یک روستای زیبا و خارق العاده در هلند سفر کنید.بسیاری از ما سفر به نقاط شگفت انگیز در دنیا را دوست داریم اما شرایط این گونه سفرها برای ما فراهم نیست و تنها باید به دیدن تصاویر اکتفا کنیم.امروز شما را به روستای گیتورن در هلند رویای می بریم.

روستای گیتورن در هلند به ونیز هلند شهرت دارد چراکه مانند ونیز در ایتالیا با کانالهای آب احاطه شده است.این روستای زیبا از لحاظ گردشگری بسیار شهرت دارد و هر ساله میلیونها گردشگر برای بازدید از آن راهی گیتورن می شوند.

این روستا فاقد خیابان است و اهل روستا و گردشگران توسط قایق تردد می کنند.ساختمانهای ویلایی با شیروارنیها و گیاهان زیبا تزئین شده اند.شما را به تماشای تصاویرش دعوت می کنم: