کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

7 شب و 8 روز در بلغارستان

تور کشور زیبای بلغارستان یکی از تورهای گردشگری خارجی فوق العاده به یاد ماندنی و رویایی می باشد.
اگر تور بلغارستان را از آژانس مسافرتی پارمیدا خریداری نمایید، با هواپیمای ایرباس جدید پروازی در حدود سه ساعت و نیم خواهید داشت.
پروازها از تهران در روزهای پنج شنبه و یکشنبه ها صورت می گیرد. برای رزرو هتل می توانید یکی از هتل های زیر واقع در منطقه ی ساحلی شن های طلایی را انتخاب کنید. هتل های لوکسی که اقامت در آن ها بسیار رویایی خواهد بود.

هتل 4 ستاره ی هالیدی پارک، هتل 4 ستاره ی پالما، هتل 4 ستاره ی سنترال، هتل 4 ستاره ی النا، هتل 5 ستاره ی اینترنشنال، هتل 5 ستاره ی مارینا گرند بیچ، هتل 5 ستاره ی گلدن لاین، هتل 4 ستاره ی رویال، هتل 5 ستاره ی آدمیرال، هتل 4 ستاره ی آرنا مار، هتل 5 ستاره ی گرند وارنا.

در تمام تور سفر بیمه ی مسافرتی با سقف اعتبار 30000 یورو از مسافران حمایت خواهد کرد.
همین طور مدت زمانی که برای دریافت ویزای بلغارستان باید در انتظار بمانید حداکثر ده روز کاری خواهد بود.
و البته زمانی که به فرودگاه برسید، ترانسفر آژانس شما را تا هتل های محل اقامت همراهی خواهد کرد.

مونترال کانادا

با تور گردشگری کانادا به شهر دیدنی مونترال سفر می کنیم. شهر مونترال یکی از معروف ترین شهرهای کشور کاناداست که هم توریست های زیادی را به بازدید از خود جذب کرده و هم مهاجران بسیاری را به خاک خود راه داده است.
به پارک ژان دراپو که یکی از زیباترین پارک های این شهر است سری می زنیم و با باغ هایی با تنوع گیاهان دارویی روبرو خواهیم شد. حشره خانه ها و استادیوم های المپیک در این شهر وجود دارند.

اگر در فصل زمستان به مونترال سفر کرده باشید، از اسکیت روی یخ به صورت رایگان می توانید لذت ببرید.
و اگر در فصل گرم تری به مونترال آمده باشید، پیک نیک در پارک ها و فضاهای سبز شهر فوق العاده خواهد بود.

پارک لافونته نیز از پارک های بسیار دیدنی و یک مجموعه فرهنگی تفریحی در نزدیکی فلات مونترال است، که اگر در فصل سرما به این نقطه بیایید، از اسکی روی یخ بسیار لذت خواهید برد. پارک آبی مخصوص کودکان نیز در این پارک زیبا وجود دارد، که اگر هوا خیلی سرد نباشد، ساعات مفرح و شادی برای بچه ها رقم خواهد زد. کنسرت های زمستانی متعددی نیز در این پارک برگزار می شود که شرکت کردن در آن ها جذاب خواهد بود.

الماس درخشان هتل الماس رفسنجان

شهر رفسنجان در استان کرمان از شهرهای گرمسیری کشور می باشد. دیدنی های متنوعی از قبیل دره راگه، موزه مردم شناسی رفسنجان، درخت کهنسال پسته اودرج، حمام آقا سید مهدی، غار میرزا، بادگیر معین، برج خلیل آباد، منطقه شکار ممنوع کوه نودرهنگ، آب انبار مرادی، کاروانسرای کبوتر خان، حصار قدیم رفسنجان و خانه حاج علی آقا در این شهر وجود دارد.
در کنار تمام این مکان های دیدنی به معرفی یک هتل بسیار خوب در شهر رفسنجان به نام هتل الماس می پردازیم. این هتل دو ستاره شگفت زده تان خواهد کرد. زیرا کیفیت آن بسیار بیشتر از سطح هتل های دو ستاره می باشد.

هتل الماس رفسنجان در خیابان امام خمینی، نرسیده به میدان قدس واقع شده است. موقعیت مکانی این هتل تا حد زیادی مناسب بوده، و برای رفتن به خانه حاج علی آقا و بازدید از آن می باید 4 کیلومتر مسافت را طی نمایید. همین طور برای بازدید از موزه ی مردم شناسی فقط 2 کیلومتر مسیر پیش رو دارید.

برای اقامت در هتل الماس رفسنجان می توانید هر یک از اتاق های یک نفره، دبل، سه تخته، و یا سوئیت های سه نفره و یا چهار نفره را انتخاب نمایید.

هتل مری کوری توپکاپی استانبول


هتل مری کوری توپکاپی، یکی از معروف ترین هتل های استانبول است چرا که در اصلی ترین میدان شهر، یعنی میدان تقسیم، قرار دارد. همچنین مراکز برگزاری نمایشگاه ها نیز در کنار هتل مری کوری می باشد. این هتل با گرید ۵ ستاره، تا فرودگاه بین المللی آتاتورک تنها ۱۰ دقیقه فاصله دارد. سیستم حمل و نقل عمومی در حوالی هتل در دسترس است و می توانید با هزینه کم و به راحتی، در شهر تردد کنید. در سه کیلومتری هتل نیز جاذبه های گردشگری دیگری وجود دارد که می توانید با تورهای داخلی که هتل برگزار می کند، با آنها آشنا شده و از دیدنشان لذت ببرید.
توجه هتل مری کوری به امکانات اتاق هایش قابل توجه است. تمامی تزیینات و لوازمی که در اتاق های هتل بکار رفته، جز مشهورترین برندهای دنیا بوده و فضایی دلنشین و آرامش بخش را برای استراحت و رفع خستگی فراهم می کنند. سیستم تعویه مطبوع به صورت سراسری در هتل وجود دارد. همچنین اتاق ها دارای سیستم های گرمایش و سرمایش و کنترل نور هوشمند هستند. حمام و دوش به همراه سشوار، سیفتی باکس، تخت های کینگ سایز طبی، دسترسی به وای فای پرسرعت بدون محدودیت، چای/قهوه ساز و روم سرویس 24 ساعته از امکانات اتاق های این هتل است. تمامی اتاق ها عایق صدا شده اند تا آرامش مهمانان در زمان استراحت، برهم نخورد.
برای ساعاتی که در هتل هستید، امکانات تفریحی زیادی در نظر گرفته شده است. حمام ترکی، مرکز اسپا و آب گرک، سالن ماساژ، استخر سرپوشیده ، مرکز تناسب اندام، کلاس های یوگا، سونا و جکوزی بخشی از این امکانات هستند.
شما می توانید در رستوران بین المللی این هتل، علاوه بر غذاهای دریایی و سنتی ترکی، غذاهای مرسوم و مشهور کشورهای مختلف را نیز امتحان کنید. خدمات لاندری، کرایه خودرو و مستخدم با هزینه اضافی در دسترس شما خواهند بود. سالن همایش و اتاق کنفرانس مجهز نیز از امکاناتی است که هتل برای مسافران کاری در نظر گرفته است. با خرید تور استانبول این هتل، به طور قطع اقامتی لوکس و راحت را در شهر زیبای استانبول سپری خواهید کرد.





کوه پادشاهی نمرود- ترکیه

در مسیر ترکیه گردی، و با تور زیبای گردشگری کشور ترکیه به جنوب شرقی این سرزمین باستانی می رویم. در حوالی شهر آدی یامان، کوهی با ارتفاع 2134 متر به نام کوه نمرود واقع شده است. این کوه باستانی در سال 62 قبل از میلاد مسیح بسیار مورد توجه آنتیوکوس اول قرار گرفته و وی قله ی کوه را مکان مقدسی می پنداشت. تا آن جا که مقبره ی خود را با مجسمه های بسیار غول پیکر از دو شیر و دو عقاب به همراه تندیس های از خدایان یونانی و ایرانی، در این مکان بنا نهاد.

بعدها بر اثر گذر زمان، سر این مجسمه و تندیس ها از بدنه جدا شده، از قله ی کوه نمرود فرو ریخته و در اطراف کوه قرار گرفته اند.

مردم بومی برای سال های سال این مجسمه های غول پیکر، خصوصا شیر و عقاب ها را محافظان این منطقه و کوه نمرود دانسته اند. حتی اکنون نیز که اکثر آن ها از بدنه جدا شده و در دامنه ی کوه پراکنده اند، هنوز به این منطقه ابهت خاصی می دهند.



اگر برای گردشگری به کوه نمرود رفتید، تماشای طلوع و یا غروب آفتاب را از کنار این کوه از دست ندهید. این جا هم طلوع بسیار زیباتر است و هم غروب بارها خیال انگیزتر می نماید.



موزه رویال تایرل


در سفر با تور کانادا حتما سری به موزه فسیل شناسی شهر آلبرتا بزنید. این موزه هر گردشگر و بیننده ای را حیرت زده خواهد کرد. این مجموعه 130000 هزار فسیلی، 6 کیلومتری شهر درامهلر (Drumheller) در آلبرتا واقع شده است. در قسمت میانی این موزه، دره Late Createcous Horseshoe واقع شده است که در دل خود، پارک دایناسورها را جای داده است.
از 11200 متر مربع مساحت زمین این موزه، 4400 متر از آن به نمایشگاه ها و گالری های تخصصی آن اختصاص یافته است. یکی از از گالری ها 4 میلیون سال تاریخ کره زمین را به نمایش می گذارد. یکی از محبوب ترین بخش های این موزه، پارک دایناسورهاست که اسکلت دایناسورهای مختلف در ابعاد واقعی آنها بازسازی شده و همراه با اطلاعاتی درباره زندگی شان، برای تماشا آماده شده اند.
بخش Devonian Reef موجودات کشف شده با قدمت بسیار بالا نمایش داده می شود که گونه هایی منقرض شده و جالب هستند. در سالن Lords of the Land خطرناک ترین موجودات ماقبل تاریخ، شبیه سازی شده اند. گونه ای گیاهی و گونه های دیگر جانوری که در طول قرون گذشته بر روی کره زمین زیست می کرده اند نیز هر کدام در بخشی اختصاصی نمایش داده می شوند.
قیمت بلیط این موزه برای افراد 25 تا 65 سال 22 دلار، 65 سال به بالا 18 دلار، نوجوانان 12 دلار، کودکان زیر 6 سال رایگان است. البته این قیمت برای بلیط های یک روزه است و  تورهای گردشگری دو روزه این موزه زیبا و جذاب، 4 تا 5 دلار گران تر هستند.

آنکارا و هتلهای نزدیک سفارت

ایرانیان معمولا با خرید تورهای ترکیه قصد سفر به  آنتالیا و استانبول و شهرهای ساحلی این کشور را دارند.بیشتر شهرهای ساحلی هستند که گردشگران را به خود جذب می کنند،به خصوص ایرانیان. ساحل و دریا و سرگرمیهای دریایی مسافران زیادی را به این شهرها می کشاند. شهری که بیشترین بازدید کننده را در میان شهرهای ترکیه، آنتالیا است. از میان سایر شهرها، آنکارا از توجه کمتری در میان تورهای خارجی برخوردار شده است. اما این بدین معنی نیست که این شهر هیچ بازدید کننده ای ندارد. از ایرانیان برخی با اهداف خاصی به این شهر سفر میکنند، اما این اهداف چیست؟


چرا به آنکارا سفر میکنند؟


یکی از دلایل اصلی سفر ایرانیان به شهر آنکارا سفارت آمریکا در این شهر است.ایرانیان برای اخذ ویزای آمریکا به این شهر سفر می کنند.

سفارت آنکارا یکی از سفارتهایی است که درخواست کننده های ویزای آمریکا از ایران برای تکمیل درخواستشان و انجام مصاحبه به آنجا دعوت می شوند و همین یکی از دلایل سفر ایرانیان به این شهر زیبا است.

بیشتر مسافران با این هدف ترجیح می دهند که در هتلهای نزدیک سفارت آمریکا اقامت کنند تا دسترسی شان آسان باشد.هتلهای نزدیک سفارت بسیار متنوع هستند،از هتلهای دو ستاره تا 5 ستاره.بستگی به بودجه می توان هتلی مناسب را در نزدیکی سفارت رزور کرد و با خیال آسوده به کارهای مهاجرت پرداخت.

هتل 5 ستاره ی ریکسوس در مقابل سفارت آمریکا قرار دارد و هزینه ی یک شب اقامت در این هتل بی نظیر 149یورو است.هتل دارای اتاقهای لوکس و استخرهای بی نظیر است.همچنین هتل نزدیک ایستگاه مترو آنکارا است و دسترسی به جاهای دیگر آسان است.






در این حوالی هتلهای دو ستاره ی ارزانتری نیز وجود دارند و مناسب برای افرادی هستند که فقط برای کار سفارت آمده اند و نمی خواهد زیاد هزینه کنند.

هتل دو ستاره ی مینا که تنها 15 دقیقه پیاده تا سفارت راه دارد و با هزینه ی کمتر می توان به کارهای مهاجرت پرداخت.