کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

هتل ستارگان شیراز



شیراز مقصد بسیاری از عاشقان طبیعت و مشتاقان بازدید از جاذبه های تاریخی است. گرچه تابستان هایش گرم است، اما باز هم جذابیت های شهر کلافگی گرما را از یاد گردشگران می برد و به همین دلیل است که تابستان هم رزرو هتل در شیراز، همچنان پررونق و پرطرفدار است. برای کسانی که قصد رزرو هتل در شیراز را دارند، می خواهیم به معرفی هتل ستارگان بپردازم.


معرفی هتل چهار ستاره ستارگان شیراز


هتل ستارگان در رتبه بندی های هتلداری، هتلی چهار ستاره است اما واقعا چیزی از یک هتل پنج ستاره کم ندارد. امکاناتی که هتل به مهمانانش ارائه می دهد، بسیار عالی است و این هتل در فضای زیبایش که ترکیبی از مدرنیته و معماری سنتی است، از گردشگران شیراز پذیرایی می کند.

هتل چهار ستاره ستارگان در شمال شهر شیراز قرار دارد. این منطقه آب و هوایی خوش دارد و با منظره زیبای پارک آزادی، فضایی زیبا و دلنشین دارد. آزادی جای خوبی برای پیاده روی و بازی کودکان است. همچنین موقعیت قرار گیری هتل به نحوی است که دسترسی مهمانان به مراکز گردشگری و تاریخی شهر ، نسبتا کم است. خانه زینت الملک، مسجد وکیل، مسجد نصیرالملک، ارگ کریمخانی، بازار وکیل، باغ ارم،  باغ دلگشا ، باغ عفیف‌آباد،  بند امیر و آرامگاه سعدی در فاصله یک ربع تا سی دقیقه ای با ماشین از هتل می باشند.
برای تردد در شهر می توان از تاکسی سرویس هتل استفاده کرد که هم هزینه کم تری از مهمانان هتل می گیرد و هم اینکه همیشه در دسترس است و ماشین دارد.
برای خرید ، می توانید در نزدیکی هتل چند مغازه پیدا کنید اما مهم ترین بازارها و مراکز خرید در شهر شیراز عبارتند از مجتمع تجاری تفریحی خلیج فارس(شیراز ابتدای ورودی شهر جدید صدرا)، مجتمع بزرگ زیتون فارس(شیراز چهاراه پانزده خرداد)، مجتمع تجاری ستاره فارس(شیراز خیابان عفیف آباد)، مجتمع بزرگ تجاری - اداری آفتاب فارس (شیراز بلوار معالی آباد)، مجتمع تجاری - تفریحی هامون (شیراز بلوار ستارخان، قبل از خیابان عفیف آباد)، بازار انقلاب ( شیراز خیابان مشکین فام )، مرکز خرید سلطانیه  (شیراز میدان مطهری ، بلوار قدوسی شرقی)، مرکز خرید حافظ (شیراز خیابان عفیف آباد)، مرکز خرید پی سی سنتر (PC center) ( شیراز خیابان ملاصدرا، کوچه 2  )، مرکز خرید شیراز  (شیراز خیابان قصردشت ، سه راه برق)، مجتمع تجاری الماس (شیراز چهاراه ملاصدرا به طرف سه راه برق)، مجتمع تجاری- اداری سپهر (شیراز عفیف آباد )، مجتمع تجاری پارس شیراز (خیابان لطف علی خان زند - سه راه برق)، مجتمع تجاری پارمین ( شیراز بلوار معالی آباد). البته مراکز خرید بیشتری در این شهر هستند اما این چهارده مرکز خرید، بهترین و معروف ترین می باشند.
هتل ستارگان شیراز در فضایی آرام و دنج پذیرای گردشگران شهر شیراز است. فضای هتل بیشتر به سمت معماری اصیل ایرانی تمایل دارد اما سبک مدرن و امروزی فراموش نشده است. اتاق های هتل دارای مساحت هایی قابل قبوا و نسبتا بزرگ هستند و با امکاناتی از جمله تخت های راحت، پنجره هایی با نورگیری خوب، سیستم سرمایش و گرمایش، خط تلفن مستقیم، حمام مجهز با دوش و سشوار، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، یخچال کوچک با چند بطری آب معدنی، لوازم تهیه چای، نشیمن، قفل در الکترونیکی، دسترسی به شبکه اینترنت بی سیم پرسرعت با پرداخت هزینه، و تلویزیون کابلی با قابلیت اتصال به شبکه های ماهواره ای تجهیز شده اند.
هتل ستارگان دارای دو رستوران است. یکی فضایی مدرن دارد و منویش به غذاهای اروپایی و فست فودی اختصاص داده شده است. رستوران دیگر، سنتی است وهر دو منو و دکوارسیونش با نمایه های ایرانی آمیخته است و غذاهای اصیل ایرانی و شیرازی را سرو می کند. همچنین هتل دارای یک کافی شاپ نیز می باشد که فضایی بسیار زیبا دارد و برای قرارهای کاری جای مناسبی است.
هتل دارای دسترسی سراسری به اینترنت پرسرعت است اما تنها در لابی ، دسترسی به آن رایگان می باشد. برای مسافرانی که برای کار به شیراز آمده اند، هتل ستارگان اتاق های جلسه و سالن همایش ترتیب داده است که کاملا مجهز می باشند. همچنین هتل دارای دو سالن بسیار بزرگ و شیک است که برای برگزاری مهمانی ها و ضیافت ها بسیار عالی است. از دیگر امکانات این هتل باید به خدمات لاندری، ترانسفر فرودگاهی، روم سرویس و پذیرش شبانه روزی، خدمات رزرو بلیط، و تاکسی سرویس و صندوق امانات اشاره کرد.









گردشگری در کانادا

دومین کشور بزرگ جهان بعد از روسیه و شمالی ترین کشور قاره آمریکا، کانادا می باشد. گردشگری در این سرزمین زیبا و جذاب با وجود عجایب 7 گانه دنیا، سبب شده تا تورهای کانادا از کشورهای متفاوت به سمت این کشور روانه شوند.
از جمله جاذبه های این کشور: کلیسای جامع سنت ماری،خانه بلوو، زندان کینگستون، دانشکده افسری سلطنتی کینگستون محله تاریخی دیستیلری، تالار شهر کینگستون، کاسالوما، موزه سلطنتی انتاریو، بازار سنت لارنس، میدان یانگ - داس، برج سی ان، تالار شهر تورنتو، آبشار نیاگارا، کلیفتون هیل، برج اسکای لون، شهر قدیمی کبک، پل معلق capllano، پدیده سپیده شمالی کانادا می باشد.

1000 جزیره

هزار جزیره، بهشت گردشگری  کانادا، واقع در امتداد آب‌ های رودخانه سنت لارنس بین دو استان انتاریو و نیویورک است. برای مناظر با شکوه این جزایر لذت و آرامش باور نکردنی در طبیعت کانادا دارد. از قدیمی ترین پارک های ملی کانادا، پارک ملی هزار جزیره می باشد که پیاده روی اطراف آن، قایق سواری و غواصی وسفیدی آب لذتی چند برابر از این تور گردشگری کانادا می دهد.
ساحل پاتر یکی از چند ساحل در هزار جزیره، در جزیره گریندستون است که کف شنی و کم عمق و شیب تدریجی دارد و بسیار مناسب برای علاقمندان به شنا می باشد.


بازدید از موزه ی فضانوردی مسکو

گردشگری و سیر و سیاحت در کشور روسیه با هر سفر خارجی دیگری بارها متفاوت است. زیرا این کشور دارای حال و هوا و طبیعتی کاملا غیر قابل مقایسه با دیگر کشورهای توریستی ست. از این رو سفر با تور کشور روسیه را می توان یک سفر خاص و فصلی جدید در سفرهای خارجی هر گردشگر دانست.
شاید طبیعت سرد و سبک معماری خاص در روسیه است که تا به این حد آن را متمایز ساخته است.
در کنار طبیعت جذاب و خیابان های دیدنی شهرهای معروف روسیه یعنی مسکو و سن پطرز بورگ، برخی مکان های دیدنی و جاذبه های گردشگری آن نیز بسیار خاص و جالب هستند. به طور مثال موزه ی فضانوردی شهر مسکو یکی از دیدنی ترین مکان ها در این شهر می باشد. به خصوص اگر به فضانوردی و عالم فضانوردان علاقه مند باشید.

موزه ی فضانوردی مسکو در سال 1981، به طور دقیق در 10 آوریل افتتاح شد. در این موزه هر آن چیزی که مربوط به فضانوردان و نحوه ی زندگی و کار آن ها باشد به معرض دید عموم گذاشته شده است.

همین طور یک ماکت از ایستگاه فضایی که به طرز باورنکردنی واقعی به نظر می رسد و دست نوشته های فضانوردان را در این مکان مشاهده خواهید کرد.
بنای موزه ی فضانوردی روسیه به شکل یک سفینه ی بسیار بزرگ ساخته شده و از بدو ورود به آن خود را در چنین حال و هوایی احساس خواهید کرد.

تالار اشرف

اگر برای یک ایرانگردی بی نظیر و به یاد ماندنی به شهر اصفهان سفری داشته باشید، با جاذبه های گردشگری فراوانی روبرو خواهید شد.
شهر اصفهان را می توان برترین شهر ایران از لحاظ جذب توریست دانست و آثار تاریخی این شهر برای گردشگرانی که از کشورهای خارجی به ایران می آیند بسیار جذاب می نماید.
از میان تمام جاذبه های گردشگری اصفهان به توصیف تالار اشرف می پردازیم.
این تالار در منطقه ی دولت خانه ی اصفهان واقع شده و به جا مانده ی کاخ صفوی می باشد. در کنار تالار اشرف تالارهای سرپوشیده، کاخ هشت بهشت، کاخ پشت مطبخ، تالار تیموری و رکیب خانه نیز قرار دارند.


اگر برای بازدید از تالار اشرف به این ناحیه بروید، موفق خواهید شد تا از دیگر کاخ ها و تالارها نیز بازدید نمایید.
تالار اشرف به دستور شاه عباس دوم ساخته شد و این که برخی به اشتباه آن را به اشرف افغان نسبت می دهند، به لحاظ تاریخی اشتباه و خطا می باشد.

در عصر قاجاریه تعمیراتی در تالار اشرف انجام شد و به ویژه گچ بری های بی نظیری روی دیوارها و سقف های این تالار صورت گرفت که آن را بارها دیدنی تر و ارزشمندتر ساخت.

تور ارزان آنتالیا در هتل کلاب فلکون

هتل کلاب فلکون، یکی از هتلهای چهار ستاره شهر آنتالیا است که در ساحل لارا واقع شده است. این هتل با مرکز شهر آنتالیا پنج کیلومتر و با فرودگاه ده کیلومتر فاصله دارد. پیشنهاد می کنیم اگر به دنبال رزرو تور ارزان آنتالیا هستید، هتل کلاب فلکون را مد نظر داشته باشید. حداقل هزینه رزرو اتاق تک تخته در این هتل 90 هزار تومان است!
مانند تمامی هتلهای منطقه لارا، کلاب فلکون نیز امکانات تفریحی زیادی برای مهمانان تدارک دیده است. داشتن ساحل اختصاصی یکی از ویژگی های خوب این هتل است . مهمانان هتل می توانند از امکانات حمام آفتاب، استخرهای روباز و سرپوشیده، سونا، جکوزی، حمام ترکی، بازی های آبی، زمین بازی، کلاب شبانه، سالن سینما و ... استفاده نمایند. همچنین خدمات ماساژ برای رفع خستگی روزانه در اختیار مهمانان است.
هتل دارای چنیدن رستوران و بار است که در هر کدام، یک منوی ویژه و متنوع تدارک دیده شده است. برای گشت زدن در مرکز شهر می توان از تاکسی های موجود در هتل استفاده کرد. البته هتل دارای مرکز خرید است و نیازی به بیرون رفتن برای تهیه سوغاتی نیست.  اتاق کنفرانس، دسترسی سراسری به اینترنت، کرایه خودرو، صرافی، خدمات نگهداری از کودکان و خدمات ویژه معلولین بخش دیگری از امکانات این هتل چهار ستاره است.
247 اتاق این هتل با دکوراسیونی شیک و مدرن و در مساحت های بزرگ با نورگیری عالی طراحی شده اند. تمامی اتاق ها مجهز به قفل الکترونیکی، سیفتی باکس، سیستم تهویه مطبوع، مینی بار با شارژ روزانه، روم سرویس 24 ساعته، تخت های کینگ سایز، سرویس و حمام مجهز، سیستم روشنایی و پرده هوشمند هستند.



هتل ساید استار ریزورت آنتالیا



هتل باشکوه و ساحلی ساید استار ریزورت، در 200 متری ساحل آنتالیا واقع شده  و یکی از پرطرفدارترین هتلهای این شهر بحساب می آید. فرودگاه آنتالیا از هتل 55 کیلومتر فاصله دارد . دسترسی به حمل و نقل عمومی با چند دقیقه پیاده روی از هتل ممکن است و فاصله هتل تا مراکز خرید و رستوران های متعدد تنها 500 متر است. این هتل پنج ستاره، با هزینه رزرو حداقلی شبی 400 هزار تومان، می تواند اقامت لاکچری را برای گردشگران تور آنتالیا فراهم کند.
هتل ساید استار ریزورت دارای 336 اتاق و سوئیت مجلل است و تمامی آنها با سیستم تهویه مطبوع، گاوصندوق، مینی بار، تخت های دو نفره طبی، نشیمن، چای ساز و قهوه جوش، دسترسی به اینترنت پرسرعت رایگان ، خط تلفن و تلویزیون با شبکه های ماهواره ای تجهیز شده اند. اتاق ها و امکانات خاصی نیز برای افراد ناتوان و ویلچری وجود دارد.
هتل ساید استار ریزورت دارای رسپشن 24 ساعته است و در طبقه همکفش، صرافی و صندوق امانات وجود دارد. مهمانان می توانند از زمین بازی(بزرگسال و کودک)، استخر سرپوشیده و روباز، فضای سبز وسیع، خدمات نگهداری از کودک، تنیس، والبیال ساحلی، گلف یا ورزش های آبی استفاده نمایند. هتل برنامه های موزیکالی بعد از ظهرها برای بزرگسالان و کودکان به صورت جداگانه برگزار می کند.



تور کشور سردسیر سوئد

اگر برای تور گردشگری و تفریحی اروپا خود را آماده می کنید، داشتن اطلاعاتی درباره ی یکی از کشورهای شمالی این قاره ی سبز برایتان جالب خواهد بود.
کشور پیشرفته و زیبای سوئد در شبه جزیره ی اسکاندیناوی واقع شده و برای گردشگری فوق العاده است. این سرزمین بسیار سردسیر بوده و در قسمت های شمالی خود شش ماه از سال روز و شش ماه از سال را در شب به سر می برد. اما در قسمت های جنوبی فصل ها به صورت عادی سپری می شوند. که البته باز زمستان ها طولانی تر می باشند.

مردم سوئد بسیار هنرپرور و هنردوست بوده و در میان این ملت علاقه مندان به موسیقی و نقاشی بسیار زیادند. در این کشور می توانید انواع گالری های نقاشی و موزه های معروف را مورد بازدید قرار دهید.
همین طور شرکت در اپراهای مختلف و کنسرت های خوانندگان برجسته ی سوئد در انتظارتان خواهید بود.
از مکان های دیدنی این کشور سردسیر زیبا موزه هایی نظیر موزه ی وازا، موزه ی اسکنسن، موزه ی نیروی هوایی و موزه ی تاریخ طبیعی استکهلم را می توان برشمرد.

همین طور یک باغ وحش بسیار معروف در این کشور به نام باغ وحش بوراس وجود دارد که هر ساله توریست های زیادی را به تماشای خود جذب می کند.
پارک های تفریحی لیزبرگ و پارک ملی آبیسکو نیز از مکان های تفریحی طبیعی این کشور به شمار می روند.