کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

شهر رویایی ونکوور کانادا

تور مسافرتی کانادا شما را به بازدید از شهر رویایی و بی نظیر ونکوور با مناظر طبیعی فوق العاده و آب و هوای معتدل میهمان می کند. هوای تمیز و خیابان های براق ونکوور همه و همه برای هر توریستی که پا به این شهر زیبا می گذارد جذاب و به یاد ماندنی خواهد بود.
در کشور کانادا علاوه بر جاذبه های گردشگری طبیعی به مکان های تفریحی بسیاری نیز دسترسی خواهید داشت که تجربه ی هر یک می تواند یک خاطره ی فراموش نشدنی برایتان بسازد.
از برترین جاذبه های گردشگری و مکان های تفریحی و توریستی شهر ونکوور موارد زیر را در نظر داشته باشید.



پارک استنلی
در کشور کانادا پارک های بی شماری وجود دارد و به طور کلی مردم این سرزمین به فضاهای سبز علاقه ی زیادی نشان می دهند. اما پارک استنلی در ونکوور از بهترین و معروف ترین پارک های این کشور به شمار می رود.
شما می توانید ساعت ها در این پارک قدم زده و از جلوه های طبیعی آن بهره مند شوید و یا اگر اهل دوچرخه سواری باشید، می توانید از پیست دوچرخه سواری آن نیز استفاده کنید. به علاوه دیگر امتیاز پارک استنلی قرار گرفتن آکواریوم بزرگ و معروف ونکور در این مکان می باشد. توریست های زیادی برای تماشای این آکواریوم به پارک استنلی می آیند. در آکواریوم ونکوور می توانید انواع و اقسام موجودات دریایی را در مجموعه ای بزرگ مشاهده کنید.



باغ چینی
بدون این که نیازی باشد به کشور چین سفر کنید، می توانید در شهر ونکوور به پارک دکتر سان یات سن رفته و در فضایی فوق العاده معماری و فرهنگ و هنر چین را مشاهده نمایید.






Vancouver Look Out
با برج Vancouver Look Out می توانید نمای 360 درجه از شهر ونکوور داشته و تمام زیبایی های این شهر را یک جا مشاهده کنید. برای رسیدن به نقطه ی اوج این برج سوار یک آسانسور شیشه ای شده و به صد و شصت و هفت متری سطح زمین صعود می کنید.






پارک کویین الیزابت
پارک سلطنتی کویین الیزابت در بلندی های ونکوور قرار گرفته و یک پارک بسیار زیبا با گل و گیاهان کمیاب و گران قیمت می باشد. در پارک کویین الیزابت شهر ونکوور می توانید به بازی های فضای آزاد چون تنیس، گلف و ... بپردازید.
پس از خسته شدن از گشت و گذار و بازی رستوران های لوکس پارک کویین الیزابت انتظار شما را می کشند. در این رستوران ها می توانید انواع نوشیدنی ها و غذاهای بین المللی را با بهترین مواد اولیه و روش طبخ فوق العاده نوش جان کنید.





گالری ونکوور
مردم کانادا مردمی هنردوست هستند و به هنرمندان و آثار هنری ارزش زیادی قائل هستند. در این شهر می توانید به گالری معروف ونکوور سری زده و بزرگترین کلکسیون آثار هنری کانادائی ها را در یک صحن مشاهده کنید. در این گالری آثار قدیمی و همین طور آثار معاصر گرد هم جمع آوری شده و به معرض نمایش گذاشته شده اند. با تماشای این نقاشی ها به میزان زیادی می توانید از فرهنگ و آداب و رسوم مردم کانادا مطلع شوید.



پل معلق Capilano
پل های معلق زیادی در دنیا وجود دارند که همگی نیز ترسناک و بسیار دلهره آور هستند، اما یکی از ترسناک ترین پل های معلق جهان در شهر ونکوور وجود دارد. این پل که Capilano نام دارد، هر توریست شجاع و عاشق هیجانی را به چالش رد شدن از خود می کشد. وقتی از روی این پل عبور می کنید می توانید دره ای را که در ارتفاع 70 متری زیر پایتان قرار گرفته مشاهده کنید.



نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.