کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

هتل اسپیناس تهران

تهران بزرگ ترین شهر ایران است و پایتخت این کشور است. جز پنجمین شهر پر جمعیت جهان است. نماد شهر تهران برج آزادی است و برج میلاد نمادی دیگر از این شهر است. تهران شهری صنعتی است و بیش از نصف فعالیت های صنعتی ایران در این شهر صورت می گیرد. در جنوب این شهر یک پالایشگاه نفت به نام پالایشگاه نفت تهران قرار دارد. کارخانه هایی در تهران واقع هستند, عبارت اند از: خودرو سازی, برق و الکترونیک, منسوجات, شکر, سیمان و مواد شیمیایی هستند. بازار بزرگ فرش و محصولات مبلمان همگی در شهر تهران هستند. از مکان های تاریخی مذهبی این شهر, مساجد, کلیسا ها, کنیسه هاو آتشکده های زرتشتیان را می توان نام برد.


اگر به تهران سفر می کنید بهتر است مکانی برای اقامت گاه خود در نظر بگیرید.  هتل اسپیناس از معروف ترین هتلهای تهران است. این هتل 4 ستاره در بلوار کشاورز تهران احداث شده است. هتل اسپیناس دسترسی به مراکز عمده تجاری, اداری, بیمارستان ها و در نزدیکی پارک لاله و موزه های هنر های معاصر بنا شده است.





این هتل دارای اتاق ها و سوئیت هایی مجلل و لوکس است که مجموعا اسپیناس دارای 220 اتاق جهت پذیرش مهمان دارد. بهترین سیستم های کنترل دما, صوتی و تصویری و شبکه های خبری ماهواره, اینترنترایگان, در این هتل برای رفاه مهمانان ترتیب داده اند. هتل اسپیناس مدرن ترین امکانات و تجهیزات را برای برگزاری جشن ها, سمینار ها و همایش های بین المللی در سالن های باشکوه و مجلل مانند تالار پاسارگاد و تالار خلیج فارس قرار داده است. تمامی اتاق ها دارای امکاناتی نظیر سرویس فرنگی, سیستم تهویه مطبوع, مینی بار غیر رایگان, اینترنت, چایساز, صبحانه و صندوق امانات هستند. کارکنان این هتل 24 ساعته در حال سرویس دهی هستند. زمانی که در هتل هستید می توانید از استخر و جکوزی برای اوقات فراغتتان استفتده کنید. تمامی امکانات رفاهی در این هتل فراهم است, بطوری که اقامت در اسپیناس مرفه تر از منزل خودتان است. داخل این هتل یک رستوران سنتی وجود دارد که انواع غذاهای ایرانی و سنتی در آن سرو می شود, ظرفیت این رستوران 120 نفر می باشد. رستوران مدیترانه انواع غذا های فرنگی, دریایی و فست فود سرو میکنند و ظرفیت این رستوران نیز 120 نفر است. کارکنان اسپیناس بسیار خوش برخورد و خوشرو هستند به راحتی می توانید جهت رفع نیازتان ارتباط برقرار کنید. با اطمینان توصیه می کنیم هتل اسپیناس از بهترین هتلهای تهران است. در انتخاب خود شک نکنید.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.