کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

تور روسیه

کشور روسیه از پهناور ترین کشور های جهان است. روسیه در شمال اوراسیا واقع است. این کشور دو برابر مساحت کانادا یا چین یا ایالت متحده ی امریکا وسعت دارد. کشور روسیه در عرض های بالای جغرافیایی قرار دارد و بیشتر دارای آب و هوای سرد سیر و بارندگی کمی است. سردسیری این کشور باعث شده بعضی از مناطق آن خالی از سکنه بماند, چنانچه که زمین های کشاورزی مناسب در این کشور وجود ندارد, علی الخصوص سرزمین بزرگ سیبری. پایتخت روسیه, مسکو است و در باختر, بخش اروپا است که عضو بزرگترین شهر های اروپا به حساب می آید. واحد پول روسیه روبل می باشد. زبان رسمی این کشور روسی است و مردمان شهر های مختلف به 30 زبان مختلف دنیا صحبت می کنند.

در سایت آرمان سفر تمامی هتل های معروف کشور های مختلف را بشناسید و از رزرو هتل های تخفیفی مطلع شوید. در این سایت تمامی امکانات هتل ها دسته بندی شده و انتخاب برایتان راحت شده است. تور روسیه با اطلاعاتی کامل در این سایت معرفی شده است.

یکی از بهترین اقامتگاه های روسیه, هتل ریتز کارلتون مسکو است. این هتل یکی از سه بهترین هتل های مسکو می باشد. هتل ریتز کارلتون در مجاورت میدان سرخ و در نزدیکی کاخ کرملین قرار دارد. این هتل, هتلی 5 ستاره است که در مرکز تجاری واقع است و دسترسی به مترو از ویژگی های خوب این هتل است. ریتز کارلتون با مرکز خرید بزرگ و معروف گوم وبالشوی تئاتر حدود 3 دقیقه بیشتر فاصله ندارد. اگر به تئاتر فرهنگی و معماری علاقه دارید, تورسکوی گزینه ای مناسب است. این هتل دارای 334 اتاق است و ساختمانی 12 طبقه دارد. اینترنت رایگان در سراسر هتل در اختیار مهمانان است. تمامی اتاق ها دارای پرده های الکترونیکی جهت تنظیم نور اتاق هستند. سیگار کشیدن در ریتز کارلتون ممنوع است, برای افراد سیگاری اتاقی جهت استعمال سیگار تعبیه شده است. این هتل دارای تراس های بزرگی است که رو به میدان سرخ و کاخ کرملین مشرف است و صندلی های رستوران لانج در این تراس مستقر است. در این رستوران انواع غذا های ژاپنی و بین المللی سرو میشود. رستورانی روسی در این هتل تنها غذا های اصیل روسی برای مهمانان سرو می کند. رستورانی دیگر به نام نویکوف در این هتل قرار دارد که غذا های اروپایی و آسیایی را سرو می کند. مرکز بزرگ اسپای در این هتل نهاده اند که شامل وان آب گرم, 14 اتاق درمان, استخری سرپوشیده می شود. محیط بسیار زیبایی با شمع ها و کریستال ها به وجود آورده اند که در درمان های اسپا بسیار موثر است. سالن بدنسازی و سالن زیبایی از دیگر امکانات این هتل است. 

هتل ریتز کارلتون خدماتی نظیر نهار های بسته بندی شده, اجاره ی اتومبیل, ترانسفر, پذیرش 24 ساعته ی مسافر, صرافی,خدمات تور, خدمات بلیط, دستگاه خودپرداز, نگهداری و مراقبت از کودک با کادری مجرب و با حوصله, خشک شویی, واکس کفش, روزانه تمیز کردن اتاق ها, تعویض ملحفه ها, فروشگاه جهت خرید هدیه و سوغاتی را ارائه می کند. کارکنان این هتل مسلط به زبان روسی و انگلیسی می باشند.  



اگر با تور روسیه, به روسیه سفر می کنید, از اثر تاریخی مادر میهن نیز دیدن نمایید. این اثر تاریخی مجسمه ای عظیم و گرانبهایی است که به یاد بود کشته شدگان جنگ جهانی دوم ساخته شده است. مجسمه ی مادر میهن, 85 متر ارتفاع دارد و به عنوان بلندترین مجسمه ی دنیا شناخته شده است. مجسمه ی این زن نماد کشور روسیه است. این مجسمه بهترین مرکز جذب توریست می باشد و مردم از سراسر دنیا در این مکان جمع می شوند تا از این مجسمه بازدید کنند و گاهی عکس بگیرند.



نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.