کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

تور کانادا و هتل بی نظیر دلتا

زمانی که سفر می کنید, احتیاج به اقامت گاهی مناسب جهت استقرار نیاز دارید. اگر با تور کانادا مسافرت می کنید, هتل دلتا در شهر ویکتوریا را به شما پیشنهاد می کنیم. این هتل بین برج CN و مرکز هوایی کانادا مستقر است, این هتل دارای مراکز تفریحی مثل استخر سر پوشیده و جکوزی و استودیوی یوگا می باشد. در تمامی قسمت های این هتل چه در لابی, چه دراتاق ها اینترنت رایگان در خدممت مهمانان قرار گرفته است. در اتاق های این هتل تلویزیون کابلی موجود است. یک قهوه ساز در اختیار مهمانان قرار گرفته است. در داخل اتاق  ها حمام اختصاصی, سشوار موجود است. زمانی که در داخل اتاق استراحت می کنید, می توانید غذای خود را از رستوران هتل سفارش دهید و دراتاقتان میل نمایید.




در این هتل خدماتی همچون نگهداری چمدان ها و خشک شویی ارائه می گردد. در هتل دلتا سالن بدنسازی و سالن کنفرانس سالن ملاقات نیز وجود دارد. راه زیر زمینی path دارای فروشگاهی برای خرید می باشد که از داخل هتل با پیاده روی کوتاهی به راحتی می توانید وارد این فروشگاه بشوید. در این هتل ورود حیوانات خانگی مجاز می باشد. رستورانی که در این هتل است, غذا های متنوع کانادایی سرو می کند. در این هتل خدمات نگهداری از کودکانتان در هر رده ی سنی ارائه می دهند.



 این هتل 4 ستاره ی لوکس امکانات رفاهی را به مهمانان خود ارائه می کند که گردشگران را جذب می کند. در اتاق های این هتل یخچال, اینترنت پر سرعت, صندق امانات, میز کار, سیستم تهویه ی مطبوع هوا, مینی بار, تلویزیونی با همه ی کانال های ماهواره ای, روم سرویس برای راحتی مسافران مهیا کرده اند. در این هتل پارکینگ اختصاصی و سالن آرایش, خدمات شبانه روزی اتاق ها موجب راحتی مهمانان می شود. کارکنان این هتل افرادی مجرب و خوش برخورد هستند که به دو زبان انگلیسی و فرانسه مسلط هستند. همچنین نمای شهر از داخل هتل بسیار بی نظیر است. با دیدن نمای شهر سفری  بسیار لوکس و اعیانی را تجربه کنید و این سفر را خاطره انگیز کنید. 

با تور کانادا می توانید سفری به یاد ماندنی داشته باشید. هتل دلتا تمامی امکانات رفاهی جهت آرامش مهمانان را دارد. انتخاب بسیار مناسبی برای اقامت می باشد. برای رزرو این هتل به سایتhttp://www.parmidatours.com/tour/Canada  مراجعه کنید و از تمامی تخفیف ها آگاهی پیدا کنید. 


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.