کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

تخفیف رزرو هتل ها با سایت جامع آرمان سفر

اگر میخواهید سفر کنید, سعی کنید هتل های عالی و لوکس را با قیمت های پایین بیابی. سایت آرمان سفر سایتی با معرفی هتل ها به اضافه ی تخفیف هتل هاست. رزرو هتل با تخفیفی ویژه در این سایت امکان پذیر است. با وجود این سایت می توانید سفری مقرون به صرفه تر تجربه کنید. 

اگر به مشهد سفر می کنید, هتل درویشی مشهد بهترین گزینه برای اقامت در طول سفر است. این هتل در خیابان امام رضا(ع) واقع است که موقعیت مکانی هتل درویشی مشهد بر روی نقشه در سایت آرمان سفرثبت شده است. فاصله ی این هتل تا حرم امام رضا کم تر از 10 دقیقه پیاده می باشد. فاصله بسیار کم است. فاصله ی این هتل تا فرودگاه 15 دقیقه توسط وسیله ی نقلیه است. ترانسفر یکی از امکانات رفاهی این هتل است که فرودگاه تا هتل شما را راهنمایی می کند. این ترانسفر 24 ساعته است و تا حرم امام رضا مسئولیت رف و برگشت شما را به عهده می گیرد. این هتل 5 ستاره دارای مجموعه ای آبی است که شامل سونا, جکوزی و استخر می باشد. استخر هتل درویشی برای افراد مقیم هتل به صرت رایگان است.



هتل درویشی مشهد, در سال 1391 ساخته شد و جز بهترین هتل های 5 ستاره ی ایران می باشد. این هتل 23 طبقه دارای 223 اتاق لوکس و مجلل است. لابی 800 متری این هتل به اندازه ی 100 نفر ظرفیت دارد. این هتل در محدوده ی طرح ترافیک مستقر شده است. در این هتل در ساعت 14 اتاق را تحویل و در روز آخر ساعت 12 تخلیه می کنید. کودکان زیر دو سال در صورت عدم استفاده از سرویس رزرو اتاق رایگان محسوب می شود. اتاق ها با امکاناتی نظیر اینترنت, مینی بار غیر رایگان, سرویس بهداشتی, تهویه ی مطبوع, تلویزیون ال ای دی, وان حمام, چایساز, صبحانه و صندق امانات مجهز شده است. 



از خدمات کلی این هتل میتوان آسانسور, پذیرش 24 ساعته, کارکنان خوش برخورد و مجرب, فروشگاه, کافی شاپ, تلویزیون بزرگ در لابی به اضافه ی اینترنت رایگان, پارکینگی بزرگ با ظرفیت 80 ماشین به صورت رایگان و صندوق امانات را شمرد. با اقامت در هتل درویش که نزدیک به حرم است بهترین و خاطره انگیز ترین سفر در  طول عمرتان را تجربه کنید.همیشه پیش از سفر به سایت آرمان سفر مراجعه کنید و از تخفیف رزرو هتل ها مطلع شوید. سفری دلچسب, همراه خانواده و دوستان را برایتان آرزومندیم.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.