کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

هتلهای ارزان شیراز

شهر شیراز دیدنی ترین و جذاب ترین شهر ایران است. این شهر به مهد علم و دانش معروف است. شهری سر سبز که شهر گلها نیز نام دارد.  به دلیل داشتن مکان های دیدنی زیاد در این شهر گردشگران زیادی هر ساله جذب این مکان می شوند. بنا بر این هتل های زیادی در شهر شیراز وجود دارند. در سایت آرمان سفر می توانید هتلهای ارزان شیراز را پیدا کنید و از امکانات و شرایط مکانی هتل آگاه شوید. 

هتل بین المللی پارسه یکی از هتل های لوکس و باشکوه شیراز است که روز ها و شب های رویایی را به مهمانان خود تقدیم می کند. این هتل 4 ستاره در مرکز شهر شیراز پشت ارگ کریم خان واقع شده است. این هتل در سال 1383 ساخته شد و در سال 1394 بازسازی شد. 

اتاق های این هتل همه از لوازم مجلل و مدرن پر شده است. از امکانات اتاق های هتل پارسه ی شیراز سرویس فرنگی, سیستم تهویه ی مطبوع, مینی بار غیر رایگان, اینترنت, وان, صبحانه و صندق امانات را می توان نام برد. این دارای مجموعا دارای 71 اتاق است که در 5 طبقه گنجانده شده است. مجموع تخت های این هتل 144 عدد می باشد. می توانید صبحانه را در اتاقاتان میل نمایید. کارکنان این هتل همه افرادی مجرب و خوش برخورد هستند که مسافران شهر شیراز به راحتی می توانند ارتباط بر قرار کنند. 



از امکانات و شرایط هتل پارسه ی شیراز می توان کافی شاپ, آسانسور, پذیرش 24 ساعته, لابی, اینترنت رایگان در لابی هتل, خشکشویی و صندق امانات را شمرد. کودکان زیر 3 سال د رصورت عدم استفاده از سرویس می توانند به صور رایگان در این هتل مستقر شوند و همچنین کودکان بین 3 تا 8 سال در صورتی که از سرویس استفاده نکنند می توانند به صورت نیم بها در اتاق های این هتل اقامت گزینند. این هتل دارای رستورانی است که تمامی غذا های ایرانی, دریایی  و سنتی را به بهترین شیوه سرو می کند. این رستوران در طبقه ی همکف قرار دارد و به اندازه ی 250 نفر نیز ظرفیت دارد. پارکینگ این هتل به اندازه ی 30 عدد ماشین ظرفیت دارد. با اقامت در هتل بین المللی پارسه سفری خاطره انگیز و لوکس را تجربه کنید. همیشه قبل از سفر به سایت آرمان سفر مراجعه کنید و هتل های مقصد اطلاعاتی کامل و جامع کسب نمایید. تخفیف رزرو هتل ها در این سایت درج شده است.




نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.