کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

هتل قصر طلایی در مشهد

همیشه قبل از سفر هتلی مناسب در شهر مقصد رزرو نمایید.  رزرو هتل در سایت پین تا پین که سایتی کامل و جامع است و همه چیز در ارتباط با سفر و تمامی هتل های شهر های ایران را توضیح داده است. تمامی هتل ها با نقشه موقعیت مکانی مشخص شده است. به سایت پین تا پین  http://www.pintapin.com/ مراجعه کرده و هتلی در خور نیازتان انتخاب نمایید.

اگر به شهر مقدس مشهد سفر می کنید, هتل قصر طلایی یکی از هتل های معروف و لوکس مشهد می باشد. این هتل در سال 1389 ساخته شده است. در خیابان امام رضا واقع است و تمامی اتاق های به خیابان و حرم دید دارند. یکی از مزایای این هتل نزدیک بودن به حرم امام رضا می باشد. این هتل 20 طبقه دارای 357 عدد اتاق لوکس و مجلل است که تا امروز مهمانی را ناراضی نگذاشته است. اتاق های هتل قصر طلایی از امکانات زیادی برخوردار است که می توان سرویس فرنگی, مینی بار رایگان, پذیرش 24 ساعته, سیستم تهویه ی مطبوع, اینترنت رایگان و نامحدود, وان, چایساز, صبحانه و صندق امانات را نام برد. قفل در های اتاق ها با کارت باز و بسته میشود که یکی دیگر از حسن های هتل قصر طلایی می باشد. مسافران گرامی در این هتل اتاق خود را ساعت 14 تحویل می گیرند و موظف هستند ساعت 12 تخلیه کنند. کودکان زیر 2 سال در صورت عدم استفاه از سرویس اقامتشان رایگان محسوب می شود.



از دیگر خدمات و امکانات رفاهی این هتل استخر, جکوزی, کافی شاپ, پذیرش 24 ساعته, لابی, اینترنت پر سرعت در لابی, آسانسور, فروشگاه و خشک شویی می باشد. استخر هتل قصر طلایی برای مهمانان مقیم هتل به صورت رایگان می باشد. 4 رستوران عالی با محیط فوق العاده در این هتل وجود دارد. رستورانی جهت خوردن صبحانه با ظرفیت 550 نفر و رستورانی دیگر به نام ترنم که غذاهای ایرانی, فرنگی, دریایی, گیاهی, فست فود و غذاهای عربی سرو می کند و با 600 نفر تکمیل می شود. رستوران پنج قاره ی زوشا نیز غذا های گیاهیی, ایرانی, فرنگی, دریایی, فست فود و غذا های عربی در منوی خود دارد. اخرین رستوران هتل قصر طلایی, رستوران سنتی ترمه است که تنها غذا های ایرانی و سنتی دراینجا سرو می شود و دارای ظرفیت 100 نفر است. 



ساعاتی فوق العاده و تکرار نشدنی در این هتل همراه با خانواده و دوستان تجربه خواهید کرد. سفری خوش و خاطره انگیز برایتان آرزومندیم.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.