کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

هتلهای گرانقیمت کیش را بشناسید

جزیره ی کیش جزیره ای توریستی در کشور ایران است که موجب می شود هر ساله مردمان زیادی برای گردشگری و مسافرت به این سمت کشیده شوند. به دلیل توریستی بودن و مکان های گردشگری زیادی که در این جزیره وجود دارد, اقامت گاه ها و هتل های زیادی نیز در جزیره ی زیبا و دیدنی کیش وجود دارد. یکی از هتلهای گرانقیمت کیش هتل آرامیس کیش می باشد. این هتل 4 ستاره و باشکوه در سال 1387 تاسیس شده است. یکی از مهم ترین مسئله ای که این هتل لوکس و مجلل مورد توجه است, نزدیک بودن به بازار پردیس 1 می باشد. این هتل با داشتن کادر مجرب و امکانات رفاهی مناسب یکی از معروف ترین هتل های کیش شناخته شده است. این هتل خارج از محدوده ی طرح ترافیک می باشد و از داخل اتاق ها دریا و ساحل زیبا را می توانید رویت کنید. در داخل این هتل لابی با ظرفیت 30 نفر وجود دارد که مجهز به اینترنت پر سرعت رایگان می باشد. پارکینگ این هتل مجلل محدود بوده است و برای مهمانان مقیم هتل رایگان به حساب می آید. 

هتل آرامیس 4 طبقه ای می باشد و مجموع اتاق های این هتل 64 عدد می باشد که از امکانات رفاهی و خدمات عالی زیادی بهره مند شده است. از امکانات و خدمات اتاق های این هتل می توان سرویس فرنگی, سیستم تهویه ی مطبوع, مینی بار غیر رایگان, اینترنت رایگان و پر سرعت, صبحانه و صندق امانات را نام برد. یکی از مهم ترین حسن های این اتاق ها کارتی بودن قفل درب ها می باشد. تمامی رخت خواب ها و ملحفه های این هتل تمیز می باشد. حوله, سشوار, خمیر دندان, مسواک, یخچال, تلویزیون و شامپو از دیگر لوازم لازم برای اقامت چند روزه در اتاق های این هتل می باشد. مهمانان در ساعت 14 اتاق ها را تحویل می گیرند و موظف هستند در ساعت 12 تخلیه نمایند. کودکان زیر 5 سال در صورت عدم استفاده از سرویس اقامتشان در هتل به صورت رایگان می باشد. 



امکانات و خدمات زیادی در این هتل به مهمانان ارائه می شود, از جمله این امکانات می توان به آسانسور و پذیرش 24 ساعته و کافی شاپ و لابی و اینترنت در لابی و صندق امانات و خشک شویی اشاره کرد. فضای سبز و زیبایی در محوطه ی این هتل وجود دارد که می توانید اوقات فراغتتان را در این بخش از هتل سپری کنید و لذت ببرید. در هتل آرامیس سفری خاطره انگیز و تکرار نشدنی را تجربه کنید. رستوران آرامیس تنها رستوران لوکس این هتل 4 ستاره می باشد که غذا های ایرانی را به بهترین نحو ممکن سر می کند. این رستوران به اندازه ی 200 نفر ظرفیت دارد و پذیرای مهمانان این هتل می باشد. 



این هتل در نزدیکی مراکز خرید قرار دارد و به راحتی می توانید خرید کنید و برای دوستان و آشنایانتان سوغاتی بخرید و شادی دوستانتان را فراهم آورید. این هتل دسترسی کاملی به تمامی مکان های گردشگری و دیدنی جزیره ی کیش دارد. اگر با تور به جزیره ی کیش سفر می کنید, می توانید از شهر زیر زمینی کاریز دیدن نمایید. این قنات 2500 سال قدمت دارد. آب شیرین این قنات, آب آشامیدنی مردم این جزیره را تامین می کند. این قنات از لحاظ طول همانند دیگر قنات های ایران نمی باشد اما با توجه به شیب بسیار کم این قنات نشان می دهد که در زمان های قدیم از بهترین و پیشرفته ترین روش ها استفاده کرده اند. با سایت آرمان سفر از تمامی تخفیف های هتل ها مطلع شوید. 


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.