کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

چرا به بیمه احتیاج داریم؟

سفر رفتن برای همه لازم است. دور شدن از فضای روزمره ی همیشگی و جدا شدن از دغدغه ها و شلوغی های اطراف خستگی را از تن به در می کند.

اما هر سفری نمیتواند لذت بخش باشد و یا کاملا خستگی را از تن به در کند. یک سفر خوب به عوامل متفاوتی بستگی دارد، عومالی مانند مقصد سفر، کیفیت محل اقامت، کیفیت و تنوع غذا، وسیله سفر، همراهان سفر و بسیاری دیگر که یکی از مهم ترین عوامل امنیت در سفر است.
مسلما برای همه ی مسافران مهم است که همانطور که سالم از خانه ی خود خارج میشوند، همانطور سالم نیز به خانه برگردند. مقصد هر چقدر که جذاب باشد، اما ممکن است بیماری، کشیدن سرما و گرما، خراب شدن خودرو، سرقت ، تصادف و بسیاری موارد دیگر را در پیش داشته باشد.

اکنون برای سفرهای داخلی بسیار از مسافران از اتوموبیل های شخصی خود استفاده می کنند، حال که سفر های نوروزی در راه است، بهتر است برای جلوگیری از خسارات،  از شرکت های ارائه خدمات بیمه، خدمات بیمه خودرو، انواع و شرایط بیمه مسافرتی و بیمه خودرو در سفرهای داخلی و خارجی بهره مند شویم.

سایت گردشگری دنیای سفر در گفت و گو با استارت آپ ارائه خدمات بیمه ( بیمه بازار) به گفت و گو نشسته است که توجه شما را به بخشی از مصاحبه ی گزارشگران دنیای سفر با این مجموعه جلب می کنیم که شرایط بیمه را بر شمرده اند.

اصولا چرا باید بیمه مسافرتی بخرم؟

این شرایط را در نظر بگیرید که به دلیل شرایط آب و هوایی و غذاهای نامناسب دچار گرمازدگی، مسمومیت و بیماری شده و نیاز به مراقبت های پزشکی دارید؛ و یا این که، چمدان خود را در فرودگاه گم کرده اید و نیاز به وسایل ضروری دارید؛ کیف پول و مدارک شما به سرقت رفته است و شما به پول و مدارک جدید نیاز دارید؛ و یا این که به دلیل بیماری یا فوت نزدیکان مجبور به بازگشت از سفر خود هستید. این مسائل بخودی خود شما را به این فکر می اندازد که به فکر راه حلی برای آن بیفتید. استفاده از بیمه مسافرتی مزایایی دارد که برطرف کننده این نگرانی هاست.

ادامه در لینک زیر:

تو برو سفر سلامت

گردشگری در دل جنگلهای بکر دالخانی

اگر از الان در حال برنامه ریزی برای سفرهای نوروزه ی خود هستید،نیازی نیست با خرید تور نوروز 96 به شهرهای توریستی خارج از کشور هزینه ی زیادی را بپردازید.بلکه در همین ایران خودمان آنقدر مکانهای بکری برای سفر وجود دارد که تنها باید آنها را پیدا کنید و برای سفر به آنها برنامه ریزی کنید.

در نوروز همه جای ایران زیبا و خواستنی است.گردشگری در هر نقطه از ایران می تواند لذتبخش باشد.اما اگر به جای رزرو هتل در شهرهای توریستی شلوغ مناطق بکر را انتخاب کنید سفر شما خاطره انگیزتر و مهیج تر می شود.یکی از این مناطق بکر جنگلهای رویایی دالخانی در شمال کشور است.

نوروز و گردشگری در جنگلهای بکر دالخانی

 
شاید تا به حال نام جنگلهای دالخانی را نشنیده باشید،این جنگلهای زیبا در مسیر رامسر به تنکابن واقع شده اند و برای دست یابی به آنها باید از مسیر کتالم-هریس-دالخانی عبور کنید و یا از خروجی شهر رامسر شروع کنید و بعد از طی حدود 7 کیلومتر در مسیر آسفالته رامسر به تنکابن، به سه راهی جنت رودبار برسید. جنگل دالخانی 23 کیلومتر جلوتر در کنار جاده در انتظار شما است.

در اینجا با مناظر بکری روبه رو می شوید که زیاد پای گردشگران باز نشده است.اینجا به دالان بهشت شهرت دارد چراکه کم از زیبایی بهشت گونه ندارد.دالخانی با درختان انبوه پوشیده شده است که در فصل بهار زیبایی وصف ناپذیری دارد. مه غلیظ از دیگر مشخصه های جنگل دالخانی است.در اینجا می توانید تصاویر زیبایی را از طبیعت بکر ثبت کنید و با خود به یادگار ببرید.

وقتی به دالخانی می روید باید به فکر یک پیاده روی اساسی در میان جنگل انبوه باشید.پس تجهزیات پیاده روی و چراغ قوه را فراموش نکنید. در ضمن خاطرتان باشد که با ریختن زباله این طبیعت بکر را نابود نکنید.

بزرگترین استخر جهان کجاست؟

نظرتان راجع به شنا کردن در یک استخر بزرگ چیست؟ اما اگر این استخر، بزرگترین استخر جهان باشد چیست؟

بنا بر تازه ترین اخبار گردشگری، در کشور شیلی یک استخر بسیار بزرگ ساخته شده است که ظرفیت 66 میلیون گالن آب را دارد. طول این استخر 480 متر است و به قدری بزرگ است که علاوه بر شنا میتوانید در آن قایقرانی هم بکنید.

نام این استخر، کریستال لاگون است و در شهر آلگاریو شیلی قرار گرفته است. این استخر هیجان انگیز در کنار ساحل اقیانوس آرام ساخته شده است که لذت شنا کردن را در آب و هوای مطبوع و نسیم دریا، دو چندان می کند.

گفتنی است که این استخر در سال ۲۰۰۶ پس از پنج سال ساخت و ساز افتتاح شد و از یک سیستم مکش و فیلتراسیون کامپیوتری بهره می‌برد که آب آن از اقیانوس آرام گرفته میشود. پس از گرم کردن و تصفیه کردن آب اقیانوس، این آب درون استخر ریخته میشود و برای شنا در اختیار مسافران قرار می گیرد.

دمای آب این استخر 25 درجه ی سانتی گراد است که در حدود 9 درجه از آب اقیانوس گرم تر است.


سفر به شیراز و بازدید از ارگ کریمخان

تور نوروز 96 بسیاری که اهل گردشگری در ایران هستند،به مقصد شهر شیراز است.شهر باستانی شیراز مملو از آثار ارزشمند تاریخی ای است که گردشگران را مشتاق می کند نوروز خود را با بازدید از آنها سپری کنند. پس اگر قصد سفر به شیراز باستانی را دارید از الان باید با رزرو هتلی زیبا و راحت در شیراز مقدمات سفر را آماده کنید.یکی از آثار ارزشمند تاریخی که باید بازدید از آنرا در سفرتان به شیراز به خاطر بسپارید،ارگ کریمخان است.

معرفی ارگ کریمخان در شیراز
پس از تخت جمشید باشکوه ارگ کریمخان اصلی ترین هدف گردشگری در شیراز به حساب می آید.این ارگ با شکوه که یادآور شکوه و جلال کریمخان زند است،دارای بنایی ارزشمند از نظر معماری و تاریخی است.

ارگ کریمخان در سال 1766به دستور کریمخان در پایتخت سیاسی او یعنی شیراز بنانهاده شد.این بنا با هدف نظامی و مسکونی با به کارگیری بهترین معماران زمان و باکیفیت ترین مصالح ساخته شد تا بنایی مستحکم برای محافظت او و خانواده اش بشود.این بنا باید طوری ساخته می شد که هیچ دشمنی نتواند در آن نفوذ کند. از این روی دیواره های بیرونی آن همانند دیوارهای یک قلعه نظامی بسیار مرتفع است.

ارتفاع آن به حدود 15 متر می رسد.اما دیوارها به صورت مخروط ناقص بالا رفته و ضخامت آنها در پایین به حدود 3 متر و در بالا به کمی کمتر از 3 متر می رسد. در قسمت بالای دیوار، جانپناه وجود دارد که محل استقرار سربازان بوده است. تیرکش هایی نیز در این دیوار قرار داده شده است که برخی کوچک هستند و حالت مورب داشته که محل قرار دادن تفنگ و اسلحه بوده است. سوراخ های بزرگتری نیز وجود دارد که به منظور راندن دشمن بوده است.

همانطور که نمای بنا بسیار دیدنی است در ساخت و تزئینات داخلی بنا هم کریمخان نهایت دقت خود را به کار برده بود.از تزیینات داخلی آن باید به قاب ها، ازاره هایی از سنگ مرمر یزد و تبریز و آیینه های بزرگی از روسیه، ترکیه عثمانی و اروپا،نقاشی قسمت های بالا و سقف اتاق ها با آب طلا و لاجورد و رنگ های گیاهی و معدنی اشاره کرد. نقش های اطاق ها اغلب گل و گیاه و به شکل ترنج و اسلیمی است.نهایت هنر و ظرافت در طراحی بنا به کاربرده شده است تا آنرا به اثر برجسته ای در ایران تبدیل کند.



هتلهای کیش هتل 4ستاره گراند


در سفر به جزیره ی کیش یکی از بهترین بهترین هتلهای کیش را رزرو کنید و از چند روز اقامتتان نهایت لذت را ببرید.برای رزرو هتل در کیش هتلی که می توانم به شما معرفی کنم هتل 4ستاره ی گراند کیش است. قیمت رزرو هتل از حدود 280هزارتومان برای هر شب آغاز می شود. از این رو هتل در دسته ی هتلهای نسبتا ارزان قرار دارد و شما با اقامت در آن می توانید از سفرتان ابراز رضایت کنید.
هتل در موقعیتی قرار دارد که با طی مسیر کوتاه 7 دقیقه ای می توانید به دریا و ساحل زیبای خلیج فارس دست یابید. همچنین هتل به بازارهای کیش مانند بازار ونوس و زیتون بسیار نزدیک است.اگر عشق خرید باشید با اقامت در هتل دیگر دغدغه ی رفت و آمد به مراکز خرید را نخواهید داشت و به راحتی می توانید به آنها دست یابید.
هتل دارای اتاقهایی راحت با چشم انداز زیبا از دریا است که اقامت رویایی را برای شما رقم می زند.اتاقها امکانات خوبی دارند که آسایش و آرامش را فراهم می کنند.
حالا اگر قصد رزرو یکی از هتلهای کیش را دارید هتل زیبای گراند کیش را در سبد خرید خود قرار بدهید و از سفرتان لذت ببرید. برای رزرو این هتل می توانید به لینک زیر مراجعه کنید و از تخفی های ویژه برخوردار شوید.

http://www.armansafar.com/hotel/%D9%87%D8%AA%D9%84-%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%86%D8%AF-%DA%A9%DB%8C%D8%B4-94





تخفیف 18 درصدی برای هتل هما شیراز

خرید و سفر کردن همیشه لذت بخش است ، اما آنچه که یک سفر و اقامت در هتلی خوب را لذت بخش تر میکند، تخفیف رزرو هتل است. امروز به شهر شیراز میرویم و به سراغ کسانی که قصد سفر به این شهر را دارند و میخواهند در عین اقامت در یکی از هتلهای خوب شیراز، هزینه ی کمتری نیز بپردازند. پس جایی نروید و با ما همراه شوید.



معرفی هتل هما شیراز


اگر به میدان گاز شیراز و جنب پارک آزادی بروید، هتل هما شیراز را خواهید یافت. این هتل 4 ستاره یکی از هتلهای 4 ستاره ی خوب شیراز است. در هتل هما تعداد 232 اتاق وجود دارد که همگی چشم انداز بسیار زیبا و دل انگیزی به باغ های اطراف دارند. با اقمت در این هتل مسافران میتوانند به آرامشی وصف ناپذیر دست پیدا کنند و از تسهیلاتی مانند کافی نت ، آرایشگاه ، کتابخانه ، خدمات لباسشویی ، صندوق امانات، پارک کودک استفاده کنند.



و اما اگر میخواهید از تخفیف هتلهای شیراز بهره مند شوید و این هتل را نیز انتخاب کرده اید، جای نگرانی نیست، چرا که تخفیف هتلهای شیراز شامل هتل پارک نیز میشود.  تخفیفی که سایت آرمان سفر برای این هتل در نظر گرفته است، تخفیف 14 درصدی است. یعنی به جای پرداخت 293 هزار تومان 265 هزار تومان برای یک شب پرداخت کنید. هزینه ی کمتر یعنی سفر دلچسب تر.


برای رزرو این هتل با تخفیف ویژه به لینک زیر مراجعه کنید:

http://www.armansafar.com/hotel/%D9%87%D8%AA%D9%84-%D9%87%D9%85%D8%A7-%D8%B4%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D8%B2-228





ارزان به استانبول سفر کنید

چیزی از فصل داغ سفر میدانید؟

بله، تعطیلاتی در پیش داریم که هر سال برایمان اتفاق می افتد، تعطیلات نوروز. بیهوده نیست اگر بگوییم بسیاری از مسافران ار امروز در تکاپوی خرید تور نوروز 96هستند. اینگونه مسافران وقت بیشتری برای فکر کردن و تصمیم گرفتن درباره ی بهترین مقصد خود خواهند داشت.

حال اگر شما جز مسافرانی هستید که خرید تور ترکیه را مد نظر دارید و سفر به این کشور را برای نوروز امسال در نظر گرفته اید با ما همراه شوید چرا که در ادامه ی مطلب قصد داریم سری به شهر استانبول بزنیم و نگاهی به یک هتل سه ستاره در این شهر بیندازیم. هتل که در کنار قیمت نسبتا مناسبش، امکانات خوبی را ادائه میدهد. پس برای آگاهی بیشتر در ادامه ی مطلب با ترکیه تراول پلنر همراه شوید.

اگر قصد سفر با تور ترکیه را دارید شهر زیبای استانبول را به شما پیشنهاد می کنیم.در این فصل از سال شما می توانید هزینه ی کمی بابت تور و رزرو هتل در استانبول بپردازید و به جای آن از دیدنیهای شهر بیشتر بهره ببرید.شهر استانبول به دلیل موقعیت جغرافیایی ویژه ای که دارد از طبیعت زیبایی برخوردار است.همچنین استانبول شهری با قدمت بسیار طولانی ای است از این روی آثار باستانی بیشماری را در آن می توانید پیدا کنید.همچنین در سفر خود می توانید از فروشگاههای شهر استانبول محصولات با کیفیت ترک خریداری کنید و با خود سوغات ببرید.

تنگه بسفر استانبول

تنگه بسفر استانبول

اما این شهر مملو از هتلهایی است که با سطح کیفی و قیمتهای متنوع می توانند رزرو هتل در استانبول را برای شما راحت کنند.اگر مایلید سفر ارزانتری را با تور استانبولتجربه کنید هتلهای سه ستاره ی خوبی در این شهر وجود دارند.اما ما در سفر با تور استانبول هتل زیبا و 3ستاره ی آسیتن را به شما پیشنهاد می کنیم.این هتل در فاصله ی 18کیلومتری از فرودگاه آتاتورک با امکانات خوب از مهمانانش پذیرایی می کند.

هتلهای استانبول هتل سه ستاره ی آستین

هتل اسیتن دارای چشم اندازی زیبا از دریای مرمره و مرکز تاریخی استانبول است.هتل امکاناتی نظیر تخت خوابهای راحت،تلویزیون ال سی دی، اینترنت پرسرعت،مینی بار و حمام خصوصی را ارائه می دهد.
تمامی اتاقهای هتل از دکوراسیون و مبلمان آنتیک و زیبا برخوردار هستند.بالکنهایی با چشم انداز زیبا را به مشخصه های هتل اضافه کنید.
هتل بوفه ی صبحانه همراه با میوه های تازه را به مهمانان خود ارائه می دهد.از دیگر مشخصه های هتل نزدیکی آن به مسجد زیبای ایا صوفیه است.با اقامت و رزرو هتل نهایت لذت را از بودن در استانبول خواهید برد.