کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

ارزان به استانبول سفر کنید

چیزی از فصل داغ سفر میدانید؟

بله، تعطیلاتی در پیش داریم که هر سال برایمان اتفاق می افتد، تعطیلات نوروز. بیهوده نیست اگر بگوییم بسیاری از مسافران ار امروز در تکاپوی خرید تور نوروز 96هستند. اینگونه مسافران وقت بیشتری برای فکر کردن و تصمیم گرفتن درباره ی بهترین مقصد خود خواهند داشت.

حال اگر شما جز مسافرانی هستید که خرید تور ترکیه را مد نظر دارید و سفر به این کشور را برای نوروز امسال در نظر گرفته اید با ما همراه شوید چرا که در ادامه ی مطلب قصد داریم سری به شهر استانبول بزنیم و نگاهی به یک هتل سه ستاره در این شهر بیندازیم. هتل که در کنار قیمت نسبتا مناسبش، امکانات خوبی را ادائه میدهد. پس برای آگاهی بیشتر در ادامه ی مطلب با ترکیه تراول پلنر همراه شوید.

اگر قصد سفر با تور ترکیه را دارید شهر زیبای استانبول را به شما پیشنهاد می کنیم.در این فصل از سال شما می توانید هزینه ی کمی بابت تور و رزرو هتل در استانبول بپردازید و به جای آن از دیدنیهای شهر بیشتر بهره ببرید.شهر استانبول به دلیل موقعیت جغرافیایی ویژه ای که دارد از طبیعت زیبایی برخوردار است.همچنین استانبول شهری با قدمت بسیار طولانی ای است از این روی آثار باستانی بیشماری را در آن می توانید پیدا کنید.همچنین در سفر خود می توانید از فروشگاههای شهر استانبول محصولات با کیفیت ترک خریداری کنید و با خود سوغات ببرید.

تنگه بسفر استانبول

تنگه بسفر استانبول

اما این شهر مملو از هتلهایی است که با سطح کیفی و قیمتهای متنوع می توانند رزرو هتل در استانبول را برای شما راحت کنند.اگر مایلید سفر ارزانتری را با تور استانبولتجربه کنید هتلهای سه ستاره ی خوبی در این شهر وجود دارند.اما ما در سفر با تور استانبول هتل زیبا و 3ستاره ی آسیتن را به شما پیشنهاد می کنیم.این هتل در فاصله ی 18کیلومتری از فرودگاه آتاتورک با امکانات خوب از مهمانانش پذیرایی می کند.

هتلهای استانبول هتل سه ستاره ی آستین

هتل اسیتن دارای چشم اندازی زیبا از دریای مرمره و مرکز تاریخی استانبول است.هتل امکاناتی نظیر تخت خوابهای راحت،تلویزیون ال سی دی، اینترنت پرسرعت،مینی بار و حمام خصوصی را ارائه می دهد.
تمامی اتاقهای هتل از دکوراسیون و مبلمان آنتیک و زیبا برخوردار هستند.بالکنهایی با چشم انداز زیبا را به مشخصه های هتل اضافه کنید.
هتل بوفه ی صبحانه همراه با میوه های تازه را به مهمانان خود ارائه می دهد.از دیگر مشخصه های هتل نزدیکی آن به مسجد زیبای ایا صوفیه است.با اقامت و رزرو هتل نهایت لذت را از بودن در استانبول خواهید برد.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.