کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

گردشگری در دل جنگلهای بکر دالخانی

اگر از الان در حال برنامه ریزی برای سفرهای نوروزه ی خود هستید،نیازی نیست با خرید تور نوروز 96 به شهرهای توریستی خارج از کشور هزینه ی زیادی را بپردازید.بلکه در همین ایران خودمان آنقدر مکانهای بکری برای سفر وجود دارد که تنها باید آنها را پیدا کنید و برای سفر به آنها برنامه ریزی کنید.

در نوروز همه جای ایران زیبا و خواستنی است.گردشگری در هر نقطه از ایران می تواند لذتبخش باشد.اما اگر به جای رزرو هتل در شهرهای توریستی شلوغ مناطق بکر را انتخاب کنید سفر شما خاطره انگیزتر و مهیج تر می شود.یکی از این مناطق بکر جنگلهای رویایی دالخانی در شمال کشور است.

نوروز و گردشگری در جنگلهای بکر دالخانی

 
شاید تا به حال نام جنگلهای دالخانی را نشنیده باشید،این جنگلهای زیبا در مسیر رامسر به تنکابن واقع شده اند و برای دست یابی به آنها باید از مسیر کتالم-هریس-دالخانی عبور کنید و یا از خروجی شهر رامسر شروع کنید و بعد از طی حدود 7 کیلومتر در مسیر آسفالته رامسر به تنکابن، به سه راهی جنت رودبار برسید. جنگل دالخانی 23 کیلومتر جلوتر در کنار جاده در انتظار شما است.

در اینجا با مناظر بکری روبه رو می شوید که زیاد پای گردشگران باز نشده است.اینجا به دالان بهشت شهرت دارد چراکه کم از زیبایی بهشت گونه ندارد.دالخانی با درختان انبوه پوشیده شده است که در فصل بهار زیبایی وصف ناپذیری دارد. مه غلیظ از دیگر مشخصه های جنگل دالخانی است.در اینجا می توانید تصاویر زیبایی را از طبیعت بکر ثبت کنید و با خود به یادگار ببرید.

وقتی به دالخانی می روید باید به فکر یک پیاده روی اساسی در میان جنگل انبوه باشید.پس تجهزیات پیاده روی و چراغ قوه را فراموش نکنید. در ضمن خاطرتان باشد که با ریختن زباله این طبیعت بکر را نابود نکنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.