کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

برج سفید تسالونیکی در مقدونیه

یکی از بناهای باستانی که با خرید تور نوروزی اروپا می توانید در شمال یونان در پایتخت مقدونیه یعنی شهر تسالونیکی مشاهده نمایید، برج سفید تسالونیکی ست.

برج سفید تسالونیکی با ارتفاع 27 متر و قطری معادل 23 متر در 6 طبقه ساخته شده است.


برج سفید تسالونیکی در دوران حکومت عثمانی ها محلی برای اعدام های دسته جمعی و زندانی بسیار خوف آور بود.


اما زمانی که مقدونیه تحت سلطه ی یونانی ها درآمد، یعنی در حدود سال 1912، یونانی ها کاربری این برج را تغییر داده و آن را به رنگ سفیددرآورده و به عنوان نمادی از شهر تسالونیکی قرارش دادند.






دو هتل خوب در رشت

استانهای شمالی کشور در تمامی فصول سال گردشگران را از سراسر ایران و جهان پذیرا هستند.به همان میزان که طبیعت شمال کشور در بهار و تابستان زیباست در پاییز و زمستان نیز زیبا است. گرچه در هوای سرد نمی توان در دریا به شنا پرداخت،اما این دلیل نمی شود که مردم در تعطیلات خود در این فصول این خطه از ایران را برای سفر انتخاب نکنند.

در شمال ویلاها و سوئیتهای رو به دریا محبوب هستند،چراکه مسافران می خواهند چشم انداز زیبا از دریا و ساحل پیش روی خود داشته باشند.هتلها شاید کمتر محبوب باشند،اما اگر از تخفیف هتل برخوردار شوید حتما به رزرو آن می پردازید.

معرفی
هتل 5ستاره بزرگ گیلان کادوس

هتلهای استانهای شمالی
نیز به سبب گردشگر پذیر بودن این مناطق از تنوع بسیاری برخوردار هستند.اگر مایل نباشید ویلا و سوئیت کرایه کنید،هتلها به خوبی می توانند نیاز شما را برآورده کنند.


استان گیلان به خصوص رشت به عنوان مرکز استان گردشگران بسیاری را پذیرا است.یکی از هتلهای رشت که به خوبی از مهمانان پذیرایی می کند،هتل 5ستاره بزرگ گیلان کادوس است.این هتل در رشت بلوار آزادی واقع شده است و از شیک ترین هتلهای استان به حساب می آید.مزیت هتل بهره مندی از تخفیف هتل است،با رزرو هتل با کمی کاهش قیمت می توانید در آن اقامت کنید.


این هتل بسیار شیک است و از کلیه ی امکانات رفاهی بهره برده است.هتل دارای اتاقهایی دلباز با دکوراسیون سنتی است که همگی مجهز به یخچال،سیستم خنک کننده و تهویه مطبوع،سیتم گرمایشی،تلویزیون و کانالهای ماهواره،سرویس ایرانی و فرنگی و حمام،تخت خوابهای زیبا و راحت هستند.
هتل کادوس رشت

هتل کادوس رشت
هتل دارای محوطه ی فضای سبز با میز و صندلی و آلاچیق برای نشستن است.به علاوه هتل امکانات دیگری نظیر استخر،رستوران،کافی شاپ،اینترنت در لابی و پارکینگ برای رفاه حال مهمانان خود فراهم کرده است.
هتل کادوس رشت

هتل پامچال رشت:

در مقابل هتل 5 ستاره ای که معرفی شد، هتلی سه ستاره به نام پامچال وجود دارد که علی رغم سه ستاره بودنش، امکانات خوبی را به مسافران ارائه میدهد.

این هتل سه ستاره از بهترین مراکز اقامتی در رشت محسوب می شود. در هتل پامچال سوئیت خانوادگی، اتاق دو تخته و سه تخته وجود دارد و در بهترین منطقه ی رشت که مکانی آرام و زیبا است ساخته شده است.






اگر تور گردشگری نوروزه شما به مقصد گیلان و شهر رشت است،از همین حالا اقدام به رزرو آنلاین یا تلفنی هتل کنید و از تخفیف هتل برخوردار بشوید.

هتل تایتانیک دلوکس آنتالیا

اگر خریدار تور آنتالیا از تهران باشید و تنها به دنبال یک تعطیلات به یاد ماندنی در نوروز 96 باشید،اقامت در هتل تایتانیک دلوکس را حتما مد نظر قرار دهید. با پرداخت حدود 4/375/000 تومان برای یک اتاق دو نفره می توانید مهمان این هتل باشید. 


درست است که این مبلغ برای یک سفر به کشور همسایه زیاد است، اما اقامت در این هتل لوکس، به شما این تضمین را میدهد که هزینه ای که بابت استراحت میپردازید، منصفانه است.



با هتل تایتانیک دلوکس آنتالیا آشنا شوید.



هتل پنج ستاره ی تایتانیک دلوکس در منطقه ی بلک آنتالیا و در ساحل زیبای دریای مدیترانه قرار دارد.این هتل در کنار رودخانه و با جنگلهای کاج احاطه شده است و منظره ی زیبایی را می توان از بالکنهای اختصاصی هتل تماشا کرد.


هتل تایتانیک دلوکس


این هتل لوکس دارای 600 اتاق بی نظیر است که از کلیه ی امکانات مانند اینترنت پرسرعت،تلویزیون 42 اینچ ال ای دی همراه با کانالهای ماهواره،تلفن،حمام و تخت خوابهای زیبا و راحت برخوردار هستند.


تور آنتالیا با هتل تایتانیک دلوکس

در رستورانهای بی نظیر هتل می توانید غذاهای ترکی و ایتالیایی را سفارش دهید و در فضایی زیبا و سرشار از آرامش میل کنید.


از امکانات دیگر هتل می توان به 9 استخر خارجی و 2 استخر داخلی،استخر کودکان ،پارک آبی و سالن بدن سازی اشاره کرد.همچنین هتل دارای یک کیلومتر ساحل اختصاصی است که می توان به کلیه ی سرگرمی های آبی پرداخت.هتل دارای حمام ترکی است که می توان با استفاده از آنها آرامش واقعی را تجربه کرد.هتل دارای 8 زمین تنیس و 3 زمین فوتبال برای علاقه مندان است.


اگرشخصا مایل به رزرو هتل تایتانیک دلوکس باشید باید حداقل 154 دلار بپردازید.


هتل تایتانیک دلوکس


هتل تایتانیک دلوکس 

خرید در بازارهای روزانه مالزی

بیشتر ما از خرید کردن و گشت و گذار در بازارهای محلی و دست فروش ها لذت زیادی می بریم. به طور کلی خرید کردن از یک دست فروش که بساط خود را در گوشه ی پیاده رو گسترده می تواند بارها هیجان انگیزتر و دلچسب تر از خرید از یک فروشگاه شیک باشد.

اگر برای تعطیلات سال نوی 96 به خرید تور گردشگری مالزی فکر می کنید، باید بدانید که در این کشور نیز از این لحاظ بسیار خوش خواهد گذشت.



از آن جا که مردم مالزی نیز احساس مشابهی دارند، در جای جای شهرهای مالزی انواع و اقسام بازارهای روزانه و هفتگی برپا می شوند که به ارائه ی مواد غذایی و دیگر محصولات و کالاها مشغولند.


برای کسب اطلاعت بیشتر در این زمینه می توانید از لینک زیر کمک بگیرید:

http://www.tandistravel.com/%d8%a8%d8%a7%d8%b2%d8%a7%d8%b1%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%85%d8%ad%d9%84%db%8c-%d9%85%d8%a7%d9%84%d8%b2%db%8c

هتلهای سه ستاره رشت

وقتی به رشت سفر می کنید، برای رزرو هتل در این شهر شمالی زیبا و خوش آب و هوا یکی از هتلهای سه ستاره رشت را توصیه می کنیم.

شهر رشت دارای سه هتل سه ستاره می باشد، هتل آپارتمان صبوری، هتل شاندرمن و هتل پامچال رشت

.

معرفی هتل آپارتمان صبوری
آدرس: گیلان ، رشت ، روبروی صدا و سیما ، رودبارتان ، جنب پمپ بنزین ، روبروی پارک شهید گلستانی
در این هتل امکاناتی چون تلویزیون، شبکه ی اینترنت وای فای و رستوران وجود دارد و می توانید از میان اتاق های زیر یک اتاق را بنا به سلیقه ی خود انتخاب نمایید:
اتاق دو تخته ی جمهوری، سوئیت چهار نفره معمولی 55 متری، سوئیت چهار نفره معمولی 65 متری، سوئیت چهار نفره رویال 65 متری و سوئیت چهار نفره رویال 55 متری.




معرفی هتل شاندرمن
آدرس: گیلان، رشت، ماسال، بین ماسال و شاندرمن، روستای بیتم، دهکده توریستی ملل شاندرمن
هتل سه ستاره ی شاندرمن به امکاناتی چون تلویزیون، کافی شاپ، صندوق امانات، و سرویس بهداشتی ایرانی و سرویس بهداشتی فرنگی مجهز می باشد.



اقامتگاه های هتل شاندرمن شامل ویلای دو خوابه شش تخته ی رویال، ویلای سه خوابه نه تخته ی رویال و ویلای پنج خوابه پانزده تخته هستند.


معرفی هتل پامچال

آدرس: رشت ، میدان مصلی ، توشیبا سابق ، روبروی بانک قوامین
در هتل پامچال رشت یک رستوران بسیار خوب قرار دارد. به علاوه این هتل به نمازخانه نیز مجهز می باشد. شبکه ی اینترنت در تمام فضای هتل برقرار بوده و چه در اتاق ها باشید و چه در لابی هتل می توانید با وارد کردن رمز عبور اینترنت هتل از سرویس وای فای استفاده کنید.
اتاق های هتل پامچال رشت دارای امکاناتی چون تلفن، یخچال، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سرویس بهداشتی فرنگی و حمام و کمد دیواری و مبلمان می باشند.



اتاق هایی که در این هتل امکان رزرو آن ها را خواهید داشت به شرح زیر هستند:

اتاق دو تخته ی دابل به همراه سرو صبحانه ی رایگان
اتاق دو تخته ی تویین به همراه سرو صبحانه ی رایگان
اتاق سه تخته به همراه سرو صبحانه ی رایگان
اتاق چهار تخته به همراه سرو صبحانه ی رایگان
اتاق پنج تخته به همراه سرو صبحانه ی رایگان

آسمان خراش های از قرون وسطی

با تور اروپا ایتالیا به تپه ی San Gimignano در منطقه ی توسکانی ایتالیا می رویم. این منطقه در قسمت جنوبی شهر فلورانس واقع شده است.
در سال 1199 روستایی به نام روستای قرون وسطی در این منطقه قرار داشت که از همین سال اعلام استقلال کرده و از همان موقع این سال ساخت و سازهای بسیاری در آن شروع شده و تا زمانی که این شهر در سال 1353 میلادی سقوط کرد، ساخت و سازها ادامه داشتند.
برخی از این بناها در دوران خود آسمان خراش محسوب می شدند، که در زیر به برخی تصاویرشان نگاهی می اندازیم:












هتل های 2 ستاره ی اصفهان

در سفر به اصفهان اگر میل داشته باشید تا در هزینه های سفر خود صرفه جویی کنید، رزرو یک هتل از میان هتلهای دو ستاره اصفهان انتخاب خوبی خواهد بود.


به خصوص این که توریستی بودن شهر اصفهان باعث شده تا هتل های کم ستاره ی آن نیز از امکانات بسیار خوبی برخوردار باشند و با اقامت در یک هتل دو ستاره به هیچ وجه احساس نارضایتی نخواهید کرد.


در اینجا به معرفی سه هتل دو ستاره ی اصفهان می پردازیم:


هتل چهل پنجره

هتل چهل پنجره در خیابان بوستان سعدی اصفهان قرار گرفته و تمامی اتاق های آن به امکاناتی چون سیستم تهویه ی مطبوع، مبلمان، سرویس بهداشتی به همراه حمام مجهز، تلویزیون ال ای دی، مینی بار، صندوق امانات، تلفن، و... تجهیز شده اند.



همین طور هتل دارای ترانسفر فرودگاهی می باشد. هتل چهل پنجره ی اصفهان یک کافی شاپ بسیار شیک و دلچسب دارد و با رزرو هر یک از اتاق های دو تخته ی کوچک، دو تخته ی بزرگ، سوئیت رویال، اتاق مدیر عاملی، سوئیت دو خوابه ی کوچک، سوئیت دو خوابه ی بزرگ و سوئیت سه خوابه صبحانه ی رایگان نیز سرو خواهد شد.




هتل صبا

هتل دو ستاره ی صبا در چهار باغ پایین اصفهان، حد فاصل شهدا و چهار راه تختی، در کوچه ی شهید بانکی واقع شده است.
امتیاز ویژه ی این هتل نزدیکی آن به عالی قاپو و دیگر مراکز دیدنی شهر اصفهان می باشد.



از امکانات این هتل می توان به سالن بیلیارد، کافی شاپ، رستوران، شبکه ی اینترنت در لابی و در اتاق ها، پارکینگ و ... اشاره کرد.

هنگام رزرو هتل صبا امکان انتخاب از میان اتاق های دو تخته، سه تخته و چهار تخته را خواهید داشت.




هتل کاوه
هتل دو ستاره ی کاوه در بلوار کاوه ی اصفهان بنا گردیده و برای اقامت در آن می توانید یکی از اتاق های یک تخته و یا دو تخته را انتخاب نمایید.
در هر یک از اتاق ها تلفن اختصاصی قرار داده شده است. و همین طور امکان تماشای تلویزیون را خواهید داشت.
به علاوه در اتاق های هتل کاوه سرویس بهداشتی ایرانی و سرویس بهداشتی فرنگی و حمام قرار داده شده است.
در این هتل صبحانه به صورت رایگان سرو می گردد و برای نماز می توانید به نمازخانه ی هتل مراجعه نمایید.