کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

هتل تایتانیک دلوکس آنتالیا

اگر خریدار تور آنتالیا از تهران باشید و تنها به دنبال یک تعطیلات به یاد ماندنی در نوروز 96 باشید،اقامت در هتل تایتانیک دلوکس را حتما مد نظر قرار دهید. با پرداخت حدود 4/375/000 تومان برای یک اتاق دو نفره می توانید مهمان این هتل باشید. 


درست است که این مبلغ برای یک سفر به کشور همسایه زیاد است، اما اقامت در این هتل لوکس، به شما این تضمین را میدهد که هزینه ای که بابت استراحت میپردازید، منصفانه است.



با هتل تایتانیک دلوکس آنتالیا آشنا شوید.



هتل پنج ستاره ی تایتانیک دلوکس در منطقه ی بلک آنتالیا و در ساحل زیبای دریای مدیترانه قرار دارد.این هتل در کنار رودخانه و با جنگلهای کاج احاطه شده است و منظره ی زیبایی را می توان از بالکنهای اختصاصی هتل تماشا کرد.


هتل تایتانیک دلوکس


این هتل لوکس دارای 600 اتاق بی نظیر است که از کلیه ی امکانات مانند اینترنت پرسرعت،تلویزیون 42 اینچ ال ای دی همراه با کانالهای ماهواره،تلفن،حمام و تخت خوابهای زیبا و راحت برخوردار هستند.


تور آنتالیا با هتل تایتانیک دلوکس

در رستورانهای بی نظیر هتل می توانید غذاهای ترکی و ایتالیایی را سفارش دهید و در فضایی زیبا و سرشار از آرامش میل کنید.


از امکانات دیگر هتل می توان به 9 استخر خارجی و 2 استخر داخلی،استخر کودکان ،پارک آبی و سالن بدن سازی اشاره کرد.همچنین هتل دارای یک کیلومتر ساحل اختصاصی است که می توان به کلیه ی سرگرمی های آبی پرداخت.هتل دارای حمام ترکی است که می توان با استفاده از آنها آرامش واقعی را تجربه کرد.هتل دارای 8 زمین تنیس و 3 زمین فوتبال برای علاقه مندان است.


اگرشخصا مایل به رزرو هتل تایتانیک دلوکس باشید باید حداقل 154 دلار بپردازید.


هتل تایتانیک دلوکس


هتل تایتانیک دلوکس 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.