کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

دو هتل خوب در رشت

استانهای شمالی کشور در تمامی فصول سال گردشگران را از سراسر ایران و جهان پذیرا هستند.به همان میزان که طبیعت شمال کشور در بهار و تابستان زیباست در پاییز و زمستان نیز زیبا است. گرچه در هوای سرد نمی توان در دریا به شنا پرداخت،اما این دلیل نمی شود که مردم در تعطیلات خود در این فصول این خطه از ایران را برای سفر انتخاب نکنند.

در شمال ویلاها و سوئیتهای رو به دریا محبوب هستند،چراکه مسافران می خواهند چشم انداز زیبا از دریا و ساحل پیش روی خود داشته باشند.هتلها شاید کمتر محبوب باشند،اما اگر از تخفیف هتل برخوردار شوید حتما به رزرو آن می پردازید.

معرفی
هتل 5ستاره بزرگ گیلان کادوس

هتلهای استانهای شمالی
نیز به سبب گردشگر پذیر بودن این مناطق از تنوع بسیاری برخوردار هستند.اگر مایل نباشید ویلا و سوئیت کرایه کنید،هتلها به خوبی می توانند نیاز شما را برآورده کنند.


استان گیلان به خصوص رشت به عنوان مرکز استان گردشگران بسیاری را پذیرا است.یکی از هتلهای رشت که به خوبی از مهمانان پذیرایی می کند،هتل 5ستاره بزرگ گیلان کادوس است.این هتل در رشت بلوار آزادی واقع شده است و از شیک ترین هتلهای استان به حساب می آید.مزیت هتل بهره مندی از تخفیف هتل است،با رزرو هتل با کمی کاهش قیمت می توانید در آن اقامت کنید.


این هتل بسیار شیک است و از کلیه ی امکانات رفاهی بهره برده است.هتل دارای اتاقهایی دلباز با دکوراسیون سنتی است که همگی مجهز به یخچال،سیستم خنک کننده و تهویه مطبوع،سیتم گرمایشی،تلویزیون و کانالهای ماهواره،سرویس ایرانی و فرنگی و حمام،تخت خوابهای زیبا و راحت هستند.
هتل کادوس رشت

هتل کادوس رشت
هتل دارای محوطه ی فضای سبز با میز و صندلی و آلاچیق برای نشستن است.به علاوه هتل امکانات دیگری نظیر استخر،رستوران،کافی شاپ،اینترنت در لابی و پارکینگ برای رفاه حال مهمانان خود فراهم کرده است.
هتل کادوس رشت

هتل پامچال رشت:

در مقابل هتل 5 ستاره ای که معرفی شد، هتلی سه ستاره به نام پامچال وجود دارد که علی رغم سه ستاره بودنش، امکانات خوبی را به مسافران ارائه میدهد.

این هتل سه ستاره از بهترین مراکز اقامتی در رشت محسوب می شود. در هتل پامچال سوئیت خانوادگی، اتاق دو تخته و سه تخته وجود دارد و در بهترین منطقه ی رشت که مکانی آرام و زیبا است ساخته شده است.






اگر تور گردشگری نوروزه شما به مقصد گیلان و شهر رشت است،از همین حالا اقدام به رزرو آنلاین یا تلفنی هتل کنید و از تخفیف هتل برخوردار بشوید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.