کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

خلخال

بهار ادبیل بسیار زیباست. یکی از همین شهرهای فوق العاده که سالانه میزبان بسیاری ز مسافران در نوروز خواهد بود خلخل است.

یکی از شهرهای جنوبی استان اردبیل، شهر خلخال، دارای جذابیت های گردشگری بسیاری می باشد. شهر خلخال یک شهر کوهستانی ست و دارای آب و هوای مطلوبی نیز هست.
خلخال از بهترین منابع آب های گرم معدنی بهره مند بوده که ممتازترین آن ها آب گرم خلخال سویی می باشد.

اگر در مسیر ایرانگردی های خود به این شهر زیبا سفر کردید، برای رزرو هتل مطلوب با تخفیف می توانید هتل پرنیان خلخال را برگزینید.
هتل پرنیان خلخال
این هتل دو ستاره در کیلومتر پانزده شهر خلخال، در مسیر شاهرود و در روستای خمس واقع شده است. از برترین امتیازات هتل پرنیان نزدیکی آن به جنگال بلوط و چشمه های آب گرم می باشد. همین طور به راحتی می توانید از این هتل خود را به شهر دیدنی کلور برسانید. و برای تماشای زیبایی های جاده ی اسالم و خلخال مسیر بسیار کمی پیش رو دارید.
هتل پرنیان خلخال

گرچه این هتل دو ستاره از امکانات بسیار فوق العاده ای برخوردار نیست و به اندازه ی دو ستاره بودن خود امکانات در اختیار مسافران قرار می دهد. اما به لحاظ تمیزی و برخورد مناسب کارکنان هتل پرنیان، می توانید اطمینان داشته باشید که اقامت راحت و دلچسبی را در این هتل شهر خلخال تجربه خواهید کرد.

شما می توانیدبا راجعه به لینک زیر، این هتل را به شکل آنلاین رزرو کنید:

https://www.pintapin.com/%D8%B1%D8%B2%D8%B1%D9%88-%D9%87%D8%AA%D9%84/%D8%AE%D9%84%D8%AE%D8%A7%D9%84/%D9%87%D8%AA%D9%84-%D9%BE%D8%B1%D9%86%DB%8C%D8%A7%D9%86



هتل کوثر اصفهان

نصف جهان یا همان اصفهان خودمان، یکی از پربازدید ترین شهرهای ایران است. مگر میشود کسی به ایرانگردی علاقه داشته باشد و از این شهر دیدن نکند. نه تنها مسافران ایرانی، بله بسیاری از مسافران خارجی که عاشق مهد و تمدن ایران زمین هستند به این شهر سفر میکنند، پس تعجب نخواهید کرد که در مناطق مهم شهر هتلهای خوب را بیابید.

سخن از هتلهای زیبا اصفهان شد و ما باز به سراغ معرفی یکی از بهترین های این شهر میرویم. شاید شما به زودی عازم شدید و قصد رزرو هتل در اصفهان را کردید.

هتل بین المللی کوثر اصفهان

به سی و سه پل که بروید، همان حوالی هتل کوثر را خواهید یافت که چون نگینی بر محیط اطرافش میدرخشد. این هتل در مساحتی به وسعت 11 هزار متر مربع ساخته شده است و از سال 1347 تا به امروز از مهمانان خویش در حاشیه ی زاینده رود به بهترین شکل ممکن پذیرایی میکند.


هتل کوثر اصفهان، یکی از زیر مجموعه های هتلهای بین المللی پارسیان است که این مجموعه به سازمان سیاحتی و مراکز تفریحی بنیاد مستضعفان تعلق دارد. حتما با خود میگویید هتلی چنین قدیمی میبایست متروک و کهنه باشد، اما هتل کوثر در سال 1383 برای بهبود ارائه ی خدمات و همچنین کیفیت بهتر، مورد بازسازی قرار گرفت و در فاط بعدی باز سازی، 40 اتاق دیگر نیز به مجموعه ی خود اضافه کرد و امروز با 194 اتاق و سوئیت مجلل از مهمانان خویش پذیرایی میکند.
این هتل هم اکنون، با همکاری سایت رزرواسیون آرمان سفر، به عضوهای این سایت تخفیف ویژه ی 9 درصدی رزرو هتل میدهد. برای استفاده از این تخفیف تنها چند کلیک ساده نیاز دارید، قبل از سفر حتما به این سایت مراجعه کنید و هزینه ی سفر خود را کاهش دهید.
هتل کوثر اصفهان

هتل کوثر اصفهان

هتل کوثر اصفهان

هتل کوثر اصفهان

کلبه ی آینه ای در ساحل جنوب انگلیس

دیدن مکان های گردشگری، پارک های تفریحی و بناهای باستانی در کشور انگلیس چیز چندان عجیبی نیست.

اما اگر برای خرید تور نوروزی اروپا و سفر به انگلیس برنامه ریزی می کنید، به آدرس زیر مراجعه نمایید، تا با متخصصین تورهای اروپا به نقاطی خاص و کمتر دیده شده از انگلستان و کشورهای توریستی اروپا سفر نمایید.

http://www.parmidatours.com/tour/%D8%AA%D9%88%D8%B1-%D8%A7%D8%B1%D9%88%D9%BE%D8%A7


برای رزرو هتل خارجی نیز می توانید از پیشنهادات zoraq.com استفاده کرده و بهترین هتل ها را محل اقامت خود قرار دهید.

یکی از مکان های دیدنی بسیار عجیب در انگلستان که کمتر از آن سخن به میان آمده، کلبه ای آینه ای در ساحل جنوبی انگلستان می باشد.
این کلبه ی آینه ای را می توانید در سال worthing بیابید. تمام وجوه و اضلاع این کلبه از آینه درست شده و گردشگرانی که به ساحل worthing می آیند ساعت ها با این کلبه سرگرم می شوند. چیزی که بسیار در این کلبه جذاب است، تصاویر تو در توی دریا و انعکاس نور خورشید و امواج در آن می باشد که می تواند سوژه های جذابی برای عکاسی نیز باشد.
در اینجا با کافه سفر همراه شده و به تصاویری از این کلبه ی آینه ای توجه نمایید:











هتلهای کیش : هتل مارینا

هتل مارینا کیش

جزیره ی زیبای کیش در خلیج فارس مملو از هتلهای متنوعی است که گردشگران با رزرو آنها سفر خاطره انگیز همراه با آرامش و آسایش را برای خود رقم می زنند. به خصوص که تعطیلات نوروز از راه می رسد و بسیاری برای رفع خستگی یک سال گذشته و کسب انرژی برای شروع سال نو، به این جزیره ی زیبا سفر می کنند.

 تنوع هتلهای کیش به طوری است که افراد با هر میزان بودجه می توانند به درستی به
رزرو هتل بپردازند و از بودن در جزیره نهایت لذت را ببرند.از هتلها و سوئیتهای رو به دریای آبی نمی توان گذشت. یکی از هتلهای شیک کیش رو به دریا هتل 5ستاره مارینای کیش است.


هتلهای پنج ستاره کیش : هتل مارینا کیش

هتل مارینا کیش با معماری مدرن و تجهزیزات پیشرفته و امکانات سطح عالی جز هتلهای گرانقیمت جزیره به حساب می آید.قیمت یک شب اقامت در اتاق دو تخته ی هتل از شبی حدود 800هزار تومان آغاز می شود.هتل دارای اتاقهای دل باز و شیک با کلیه امکانات رفاهی است.از امکانات اتاقها می توان به تخت خوابهای شیک و راحت،مبلمان زیبا، تلویزیون ال سی دی، کانالهای ماهواره و سیستم تهویه مطبوع و امکانات دیگر اشاره کرد.
هتل مارینا کیش

دیگر امکانات هتل مارینا کیش استخر سرپوشیده،سونا بخار و جکوزی،سالن بدن سازی،سالن زیبایی،فروشگاه و کافی شاپ،پارک تفریحی و غیره است.

محوطه سازی هتل بی نظیر است.هتل در زمین به مساحت بیش از 10هزار هکتار بنا شده است و از فضای سبز و آبنماهای زیبا برخوردار است.همچنین هتل چشم اندازی زیبا به ساحل و دریا دارد که اقامت را لذت بخش تر می کند.

یک خبر خوش:

شما می توانید با مراجعه به لینک زیر، این هتل را از سایت پین تا پین با تخفیف 13 درصدی رزرو کنید و در هزینهی اقامت خود صرفه جویی کنید:

https://www.pintapin.com/%D8%B1%D8%B2%D8%B1%D9%88-%D9%87%D8%AA%D9%84/%DA%A9%DB%8C%D8%B4/%D9%87%D8%AA%D9%84-%D9%85%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D9%86%D8%A7-%D9%BE%D8%A7%D8%B1%DA%A9

قشم و جنگلهای زیبای حرا

نوروز از راه می رسد، طبیعت زنده می شوند و بسیاری از مدت ها پیش لیست قیمت بلیط هواپیما را چک کرده و بلیطی برای سفر تهیه کرده اند.


شما عازم کجا هستید؟


نظرتان درباره ی سفر به قشم چیست؟ این روزها که هنوز آثاری از هوای خنک وجود دارد، زمان مناسبی برای سفر به شهرهای جنوبی کشور است. شاید رزرو یکی از هتلهای قشم و اقامت چند روزه تعطیلات نوروزی را خاطره انگیز تر کند.


شاید آنچه شوق سفر به قشم برا یشتر می کند،تماشای جنگلهایی موسوم به "جنگل حرا" باشد. حتما تصاویر این جنگلهای شگفت انگیز را در اخبار گردشگری و یا برنامه های مستند دیده اید، درختان سبزی که ریشه در آب دارند و هنگام مد و بالا آمدن آب دریا حالت شناور پیدا می کنند و در هنگام جزر سبز و زیبا جاذبه های چشم نوازی را ایجاد می کنند که همین گردشگران را برای تماشای این شگفتی راهی قشم می کند.



شاید بد نباشد به جای لم دادن در هتلهای آرام قشم، کمی به گشت و گذار در طبیعت بپردازید.


جنگلهای حرا پوشش درختی سواحل جنوبی ایران هستند و برای رشد نیاز به آب شیرین ندارند. علاوه بر سواحل جنوبی ایران در سواحل و مردابهای مصر و عربستان نیز این پوشش گیاهی بی نظیر وجود دارد.در ایران در 8 منطقه ی حفاظت شده درختان حرا می رویند که جنگلهای همیشه سبز در حاشیه ی شمال غربی قشم،از زیباترین آنها هستند.در واقع بهترین نوع حرا از نظر رشد ارتفاع و انبوهی در همین منطقه ی جزیره ی قشم میان سواحل قشم،پل و خمیر می روید.اما این زیبایی و چشم نوازی در حدی است که جنگلهای حرا به یکی از جاذبه های توریستی جزیره ی قشم بدل شده اند.






درختان حرا در قسمتهای کم عمق خورخوران،کنار و روی تپه های جزیره مانندی رشد کرده اند که عمق آب در این نواحی از یک تا یک و نیم متر تجاوز نمی کند و هنگام بالا آمدن آب دریا تنها سر درختان نمایان است و روزی 7ساعت در هنگام پایین رفتن آب جنگلهای خشک نمایان می شوند.




مساحت این درختان در جزیره ی قشم حدود 2400هکتار است و زیستگاهی مناسب برای انواع آبزیان،پرندگان و دوزیستان است.همین موضوع سفر و بازدید از حرا را دلچسب تر می کند.




اگر مسافر قشم در خلیج فارس شدید، این طبیعت بکر و شگفت انگیز را از دست ندهید،واقعا زیباست.

هتل اسپیناس اولین هتل 5 ستاره تهران

شهر تهران بدلیل پایتخت بودن و اهمیت سیاسی - گردشگری ای که دارد هتل های زیاد و با کیفیت های متفاوتی دارد . بنابراین گزینه های مختلفی برای رزرو هتلهای تهران در پیش روی افرادی می گذارد که می خواهند در یکی از این مکان ها اقامت کنند.  


قبل از آنکه فرصت 8 روزه ی باقیمانده به سفرهای نوروز به پایان برسد، اقامت خود را در تهران تضمین کنید، چرا که از مدت ها پیش بسیاری از افراد هتل مورد نظر خود را انتخاب کرده اند و ممکن است دیگر جایی برایتان باقی نماند.



یکی از بهترین راه ها این است که در اینترنت ، هتلهای مختلف تهران را بررسی کرده و از بین آنها مناسبترین را انتخاب کرد. یکی از بهترین این هتلها ، هتل اسپیناس است.


معرفی هتل اسپیناس



این هتل ، اولین هتل 5 ستاره ی ساخته شده از دهه ی 60 تا کنون است که با نمایی زیبا و مدرن در یکی از قدیمی ترین مناطق تهران یعنی بلوار کشاورز خودنمایی می کند.مکان خوب و دسترسی راحت این هتل از یک سو ، و امکانات خوب و کامل آن از سویی دیگر این هتل را به یکی از بهترین هتلهای تهران تبدیل کرده است.



هتل اسپیناس تهران

 

رستوران های بین المللی این هتل که فرانسوی ، تایلندی و... نمونه ای از آنها هستند ، غذاهای بین المللی را با بالاترین کیفیت و سرویس دهی ارائه میدهند. صبحانه رایگان،اینترنت رایگان،استخر ،سونا،لابی مدرن،باشگاه ورزشی مجهز از جمله دیگر امکانات خوب این هتل است.






از همه ی انها که بگذریم ، نمای ظاهری و تزیین و نوع چیدمان داخلی وسایل و دکوراسیون این هتل یکی دیگر از ویژگی های خوب این هتل است.

هتل اسپیناس تهران


اما مطمئنا یکی از مهمترین دلایل برای انتخاب و یا انتخاب نکردن یک هتل، هزینه ی افامت در آن است. در مورد هتل اسپیناس ،باید برای یک شب اقامت در آن حداقل 380000 تومان هزینه کنید.


آدرس : تهران - بلوار کشاورز - بین خیابان فلسطین و نادری - پلاک 126

رزرو هتل در اصفهان هتل 3ستاره ماهان

یکی از انتخابهای ایرانیان برای سفر نوروزی شهر اصفهان است.این سفر با تور نوروزی باشد و یا با خودروی شخصی می تواند با گردشگری در میان آثار باستانی بسیار لذتبخش باشد. البته قبل از سفر بایستی با رزرو هتل در اصفهان نصف جهان،مقدمات سفر را فراهم کرد.

اصفهان در نوروز میزبان گردشگران بسیاری از سراسر ایران و جهان می شود،از این روی بایستی با رزرو هتل در اصفهان از قبل خیال خود را بابت محل اقامت آسوده کنید تا برای پیداکردن جای خواب دچار سردرگمی نشوید. پس در سایتهای اینترنتی بگردید و بهترین هتل متناسب با شرایط خود را با رزرو آنلاین هتل از همین الان از آن خود کنید.

در این پست به معرفی یکی دیگر از هتلهای اصفهان می پردازم که با رزرو آن تعطیلات نوروز برای شما خاطره انگیز تر می شود.
هتل ماهان اصفهان

معرفی هتل 3ستاره ی ماهان اصفهان

برای معرفی هتل ماهان باید از اتاقها و سوئیتهای زیبای آن شروع کنیم که شرط اصلی رزرو این هتل هستند.تمامی اتاقها و سوئیتهای هتل مجهز به امکانات رفاهی ای چون یخچال،تلویزیون و شبکه های ماهواره،تلفن و اینترنت در اتاق،تخت خوابهای راحت،سرویس ایرانی و فرنگی و حمام خصوصی هستند.به علاوه در این هتل برای رفاه حال مهمانان یک رستوران تعبیه شده است که انواع غذاهای لذیذ را به گردشگران ارائه می دهد تا آنها برای صرف غذا در شهر سردرگم نشوند.در لابی هتل نیز دسترسی به اینترنت وجود دارد.هتل دارای پارکینگ اختصاصی و نمازخانه نیز است.
هتل ماهان اصفهان

هتل ماهان اصفهان
موقعیت مکانی هتل ماهان اصفهان هم برای شما بسیار مناسب است.این هتل در محدوده ی خیابان بزرگمهر اصفهان قرار دارد و با قرارگیری در شرق اصفهان و در مجاورت بزرگراههای اصلی شهر،دسترسی مهمانان هتل به سطح شهر و مراکز توریستی مهم اصفهان آسان می کند.به علاوه این هتل در فاصله ی 15دقیقه ای با خودرو از فرودگاه شهید بهشتی،5دقیقه ای تا مراکز درمانی،تجاری و ابنیه ی تاریخی و در فاصله ی 7دقیقه ای از نمایشگاه بین المللی اصفهان واقع شده است.تا باغ گلها و پل خواجو نیز تنها 5دقیقه طی مسیر احتیاج است تا به این مراکز توریستی در اصفهان دست یابید.
هتل ماهان اصفهان