کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

سفر به درگهان، اقامت در هتل سه ستاره سینگو

درگهان از مناطق بسیار دیدنی در استان هرمزگان در جنوب کشور ایران است که سفر به آن را برای تور نوروز 96 توصیه می کنیم.
درگهان از توابع بخش مرکزی شهرستان قشم محسوب شده و در بیست کیلومتری و بخش غربی قشم واقع شده است.
درگهان دارای حال و هوای بسیار دلچسب و مردمی خونگرم و مهمان دوست است. و از برترین مراکز تجاری آن می باید به بازارهای دو دلفین، مروارید، صدف، نگین، زمرد، اطلس و... اشاره کرد.
برای رزرو هتل در درگهان، به سراغ هتل سه ستاره ی سینگو می رویم. هتل سینگو هتلی تازه ساخت در درگهان است که با وجود نزدیکی به دریا و رفت و آمد راحت به ساحل امتیاز ویژه ای برای مسافران قائل شده است.

هتل سینگو در مجتمع تجاری دریا که یکی از معروف ترین مراکز درگهان می باشد واقع شده و دسترسی خوبی به دیگر بازارهای قشم نیز دارد.

امکانات هتل سینگو
هتل سینگو دارای امکاناتی چون نمازخانه ای بزرگ، صندوق امانات برای سپردن اشیاء گران قیمت، تاکسی سرویس، شبکه ی اینرنت پرسرعت در لابی و اتاق ها، لاندری، روم سرویس، پارکینگ و... می باشد.

همین طور این هتل کافی شاپ و رستورانی بسیار خوب داشته و منوی غذایی جنوبی آن برای مسافران فوق العاده جذاب خواهد بود.

اتاق های هتل سینگو
اتاق های هتل سینگو به  امکاناتی چون یخچال، تلفن، ماهواره، تلویزیون، مبلمان، حمام، میز تحریر، سرویس بهداشتی ایرانی، سرویس بهداشتی فرنگی و... مجهز می باشند.

هنگام رزرو هتل سه ستاره ی سینگو می توانید از میان اتاق دو تخته ی دابل، اتاق دو تخته ی تویین، اتاق سه تخته، اتاق چهار تخته، سوئیت یک خوابه سه تخته و سوئیت یک خوابه چهار تخته گزینه ی مناسب و مورد علاقه ی خود را انتخاب نمایید.
آدرس هتل سینگو: قشم، درگهان، مجتمع تجاری دریا، طبقه دوم

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.