کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

هتل سه ستاره سان سیتی قشم

اگر به دنبال رزرو هتل سه ستاره در قشم در میان هتلهای نوساز قشم هستید، یکی از هتل های بسیار خوب جزیره که در سال 1392 افتتاح گردیده و دارای امکانات خوبی می باشد، هتل سه ستاره ی سان سیتی ست.

هتل سان سیتی در چهار راه پردیس جزیره واقع شده و موقعیت مکانی آن دسترسی فوق العاده ای به مراکز خرید و مکان های مهم قشم ایجاد کرده است.



به طور نمونه با چند دقیقه پیاده روی به بازارهای مهم و مورد توجه جزیره ی قشم چون بازار ستاره، بازار پردیس، بازار فردوسی و... خواهید رسید.



هتل سه ستاره ی سان سیتی دارای امکاناتی چون یک لابی زیبا، نمازخانه، آسانسور، صندوق امانات، سیستم اعلام حریق، اینترنت در لابی، و نیز در اتاق ها و سوئیت ها دارای یخچال، تلویزیون، سشوار، سرویس بهداشتی و حمام و... می باشد.


هزینه ی رزرو هتل سان سیتی قشم

برای رزرو اتاق یک تخته به همراه صبحانه ی رایگان شبی 131.500 تومان در نظر گرفته شده و برای رزرو اتاق دو تخته ی تویین و دو تخته ی دابل به همراه صبحانه ی رایگان شبی 190.500 تومان پرداخت می کنید.

برای رزرو سوئیت دو تخته به همراه صبحانه ی رایگان می باید شبی 271.500 تومان هزینه کرده و برای رزرو اتاق سه تخته با سرو صبحانه ی رایگان نیز شبی 242 هزار تومان هزینه در نظر گرفته شده است.

همین طور برای رزرو سوئیت سه تخته و سوئیت چهار تخته به همراه سرو صبحانه ی رایگان به ترتیب شبی 323 هزار تومان و شبی 337 هزار تومان هزینه در نظر گرفته شده است.


آدرس هتل سان سیتی قشم: جزیره ی قشم، چهارراه پردیس، خیابان فلسطین شرقی، نبش کوچه سینا ۱


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.