کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

هتل تروی بلژیک

با خرید بلیط هواپیما خارجی به سوی قاره ی اروپا می توانید کشور خاص و منحصر به فردی چون بلژیک را برای گشت و گذار و داشتن یک سفر گردشگری فوق العاده برگزینید.


بلژیک کشوری ست که به لحاظ گردشگری در موقعیت بسیار خوبی قرار داشته و در این کشور زیبای اروپایی می توانید اوقات فراموش نشدنی و مفرحی را پشت سر بگذارید.


برای رزرو هتل خارجی در این سرزمین اگر به دنبال داشتن یک تجربه ی خاص و متفاوت با آن چه همیشه داشته اید باشید، هتلی مانند هتل تروی یک انتخاب ویژه و هیجان انگیز خواهد بود.


 هتل تروی این کشور، یک مکان بسیار عجیب و در عین حال جالب برای اقامت می باشد. در معرفی هتل تروی باید گفت که این هتل تنها ده اتاق دارد و به شکل اسب افسانه ای تروی ساخته شده است.

حتما افسانه ی تروی را پیش از این از نظر گذرانده اید؛ افسانه ای که نقال جنگ میان یونانیان باستان و شهر تروآ ست. در اواخر این جنگ وقتی عرصه بر یونانیان تنگ شد، و احتمال شکست آن ها لحظه به لحظه قوت می یافت؛ از سوی آنان یک اسب چوبی به عنوان حیله جنگی ساختند و به نام هدیه صلح و عقب نشینی در ساحل رها کرده و به لشکر تروا هدیه دادند.

در حالی که دمفون، منلاس، اولیس و تن ها دیگر از جنگجویان پرآوازه ی یونانی در این اسب پنهان شده بودند. اسب تروا باعث شکست و سقوط شهر تروی گردید و بدین صورت به افسانه ها پیوست.
اقامت در هتل تروی به شما این امکان را می دهد که برای مدتی کوتاه خود را به مانند یکی از سربازان یونان قلمداد کنید و شب ها را با این فکر به صبح برسانید، که هر لحظه باید از اسب تروی بیرون آمده و به جنگ با لشکر تروا بپردازید و البته حتما باید در جنگ پیروز شوید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.