کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

هتل کایا پلازو

معرفی هتل فوق العاده در منطقه ی بلک آنتالیا



هتل کایا پلازو



اگر قصد دارید تور آنتالیا خود را در سواحل زیبای بلک بگذرانید، بدون تعلل هتل پنج ستاره کابا پلازو را انتخاب کنید. این هتل برای کسانی که می خواهند از طبیعت لذت ببرند و استراحت کنند، بهترین انتخاب است.


هتل کایا پلازو درست در ۶٫۵ کیلومتری بلک قرار گرفته است و فاصله اش تا مرکز شهر آنتالیا تنها 18 کیلومتر می باشد.  از جمله امکانات این هتل می توان به گلف، ترانسفر فرودگاهی، پارکینگ اختصاصی، کرایه خودرو، پذیرش ۲۴ ساعتی و دسترسی به اینترنت وایرلس در سراسر هتل،  مجموعه اسپا ، سالن آبگرم و سالن زیبایی، سونا و ماساژ، امکانات ورزشی نظیر غواصی، تنیس روی میز، و سالن بدنسازی اشاره داشت. همچنین باغ همیشه سرسبز هتل جای خوبی برای پیاده روی و استراحت است. رستوران های هتل انواع غذاهای ترکی و بین المللی(10 رستوران) را طبخ می کنند و با سفارش، منوی رژیمی نیز آماده می شود. کافه/بار های داخل هتل و کنار استخر نیز انواع نوشیدنی های بین المللی را سرو می نمایند. سرویس نگهداری از کودک نیز در هتل وجود دارد. گرچه هتل دارای ساحل اختصاصی است، اما چندین استخر روباز و سرپوشیده با امکانات ورزش ها و تفریحات آبی نیز تعبیه شده است.



این هتل دارای ۶۳۹ اتاق  است که در اندازه ها و طراحی های مختلف ساخته شده اند.  اتاق های این هتل دارای تخت های بزرگ و راحت، تلویزیون با شبکه های ماهواره ای، تلفن، مینی بار، اینترنت، گاوصندوق، حمام با دوش و وان، تهویه مطبوع، سیستم سرمایش و گرمایش هستند.
برای کسانی که به قصد تجارت به آنتالیا سفر می کنند، هتل کایا پلازو امکانات خوبی از سالن های همایش و کنفرانس با ظرفیت های مختلف و کاملا تجهیز شده دارد. همچنین سالن مهمانی هتل می تواند برگزار کننده باشکوه ترین جشن های عروسی باشد. در هتل یک صرافی وجود دارد تا در صورت نیاز به تبدیل ارز، مهمانان کار خود را در داخل هتل انجام دهند.



هتل کایا پلازو



هتل کایا پلازو


هتل کایا پلازو


هتل کایا پلازو

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.