کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

تبریز دیدنی تر با اقامت در هتل گسترش

استان آذربایجان شرقی خصوصا شهر تبریز هر ساله پذیرای گردشگران بیشماری از سراسر ایران و جهان است. علت این استقبال پرشور وجود جاذبه های گردشگری تاریخی و طبیعی بسیار زیادی است که در این استان تمرکز یافته است. در این میان اغلب گردشگران مرکز استان یعنی شهرستان زیبای تبریز را برای اقامت چند روزه ی خود انتخاب می کنند. به دلیل این محبوبیت اقامتگاهها و هتلهای تبریز از تنوع بسیار زیادی برخوردار هستند تا مسافران تبریز اقامتی راحت را تجربه کنند.

چرا به تبریز سفر کنیم؟
اگر قصد سفر به شهر تبریز را داشته باشید باید بدانید به شهری سفر می کنید که مملو از جاذبه های گردشگری تاریخی و مدرن است. تبریز یک شهر تاریخی است که قدمت آن به هزاران سال قبل از میلاد مسیح باز می گردد. تبریز در طول تاریخ فراز و نشیب بسیاری را تجربه کرده است که ثمره ی آن آثار تاریخی بیشمار نظیر مساجد، خانه های تاریخی و موزه های بسیار  بوده است. معروف ترین آنها مسجد کبود، موزه ی عصر آهن و موزه ی قاجار است که باید در اقامت خود در تبریز آنها را جز الویتهای خود قرار بدهید تا با گوشه ای از این تاریخ کهن آشنا بشوید.
اما تبریز مدرن از بوستانهای زیبا نظیر بوستان ائل گلی و مراکز خرید پر رونق نظیر لاله پارک تشکیل شده است که با یک جستجوی اینترنتی باید لیست بلند بالایی از انها تهیه کرده و در سفرتان آنها را بازدید کنید.
برای خرید سوغاتی نیز شیرینی و آجیل تبریز شهرت جهانی دارد. اگر در شهر تبریز به هر قنادی ای سر بزنید می توانید بهترین شیرینی و آجیل را برای عزیزانتان خریداری کنید.
هتلهای تبریز
قبل از سفر به تبریز رزرو هتل مهمترین اقدامی است که باید انجام بدهید. هتلهای تبریز از تنوع بسیار زیادی برخوردار هستند که می توانید بنا به بودجه ی خود یکی از انها را رزرو بکنید. هتل 4ستاره ی گسترش تبریز
یکی از مراکز اقامتی خوب تبریز است که در بهترین جای تبریز از لحاظ دسترسی قرار گرفته است. در ادامه به معرفی هتل می پردازیم:

معرفی هتل 4ستاره گسترش تبریز

هتل بین المللی گسترش تبریز یک هتل 4ستاره در محله ی آبرسان تبریز است. باید گفت با اقامت در این هتل بدون پرداخت هزینه ی زیاد بابت رفت و آمد به راحتی می توانید به مراکز تجاری، ادارات، بیمارستانها و جاذبه های گردشگری شهر دسترسی داشته باشید.
هتل گسترش ساختمانی 13 طبقه با 130 واحد اقامتی است که در سال 1384 کاملا بازسازی و مجهز به امکانات روز هتلداری شده است. در سال 89 نیز فاز جدید هتل مورد بهره برداری قرار گرفت. این هتل دارای واحدهای اقامتی متنوع است که می توانید بنا به سلیقه و تعداد افراد واحدی مناسب را رزرو کرده و از اقامت خود لذت ببرید.
اتاقهای هتل دلباز بوده و بسیار باسلیقه چیدمان شده اند به طوری که شما در چند روز اقامت می توانید نهایت لذت را ببرید. از امکاناتی که برای اتاقها در نظر گرفته شده باید به سرویس خواب راحت، سرویس حمام و دستشویی، یخچال و فریزر، مینی بار، سیستم گرمایشی و تهویه مطبوع، تلویزیون و ماهواره و اینترنت اشاره کرد.
در این هتل 4ستاره امکانات دیگری نظیر رستوران، استخر، سونا، لابی با دسترسی به اینترنت، سالن اجتماعات و پارکینگ رایگان فراهم است.










نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.