کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

هتل آپارتمان آدینه قشم

با وجودی که همیشه سفرهای شمال کشور بیشترین داغی را در میان سفرهای داخلی داشته، اما این طور که آمار نشان می دهد چندی ست هموطنان ایرانی توجه خاصی به شهرهای جنوبی کشور نشان داده و سفرهای بیشتری به جزیره ی قشم، کیش و یا شهرهایی چون بوشهر و بندرعباس صورت می گیرد.

اگر تصمیم سفر به جزیره ی قشم را دارید، با خرید آنلاین بلیط هواپیما قشم مقدمات سفر را ساده تر آماده سازید.
پیشنهاد کافه سفر برای رزرو هتل با تخفیف در قشم، هتل آپارتمان آدینه می باشد. اکنون این هتل را می توانید با تخفیف تا حداکثر 55 درصد یعنی بیش از نصف قیمت تخفیف رزرو نمایید.
با چنین صرفه جویی در هزینه ی رزرو هتل، امکان این را پیدا می کنید تا بودجه ی بیشتری برای تفریح و احیانا خرید اختصاص دهید.



هتل آپارتمان آدینه در میدان سعدی جزیره ی قشمف خیابان پیروزی، بلوار سپیدار، شهرک الهیه، رو به روی وان مارکت قرار گرفته است.

واحدهای اقامتی هتل آپارتمان آدینه قشم در دو نوع سوئیت یک خوابه ی سه تخته و سوئیت دو خوابه ی پنج تخته خلاصه شده است. برای سوئیت یک خوابه 51 درصد و برای سوئیت دو خوابه 54 درصد تخفیف در نظر گرفته شده و رزرو هر دوی این سوئیت ها با سرو صبحانه ی رایگان همراه خواهد بود.



با اعمال تخفیفات ذکر شده مبلغ رزرو سوئیت یک خوابه ی سه تخته از شبی 310 هزار تومان به شبی 150 هزار تومان و مبلغ رزرو سوئیت دو خوابه ی پنج تخته از شبی 480 هزار تومان به شبی 220 هزار تومان کاهش پیدا می کند.


امکانات هتل آپارتمان آدینه قشم

این هتل به لابی، آسانسور، پارکینگ، اینترنت در لابی، اینترنت در سوئیت ها، صندوق امانات، کافی شاپ و ... مجهز می باشد.
توجه داشته باشید که با در نظر گرفتن تخفیف فوق العاده ای که پین تا پین برای این هتل در نظر گرفته، ظرفیت رزرو سوئیت های آن رو به اتمام بوده و به این صورت اگر مایل به اقامت در این هتل هستید می باید زودتر اقدام به رزرو نمایید.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.