کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

هتل ارگ جدید یزد هتلی شیک در یزد

بهار فصل سفر و گردشگری است، فقط باید مقصد را تعیین کرده و با رزرو هتل خود را به سفری پربار بسپارید. برای آنهایی که می خواهند تجربه ای متفاوت از شهرهای توریستی کشور داشته باشند، شهر یزد را پیشنهاد می کنیم.
شهر یزد در قسمت مرکزی ایران دارای اقلیم کویری است. موقعیت کویری یزد، بافت شهری بینهایت زیبایی را برای این شهر رقم زده است. یزد شهری باستانی است که از گذشته های دور بناهای باستانی متعددی در آن به جای مانده است. معماری خاص بناهای یزد یکی از جذابیتهای اصلی شهر یزد است که توصیه می کنیم به یزد سفر کنید.
در سفر به یزد اقامت در هتل ارگ جدید یزد را پیشنهاد می کنیم.
معرفی هتل ارگ جدید یزد
هتل ارگ جدید یزد یکی از زیباترین هتلهای 4ستاره ی شهر یزد است که در منطقه ی ییلاقی صفائیه در جنوب یزد قرار دارد. با اقامت در هتل ارگ جدید یزد آرامش وصف ناپذیری نصیب شما خواهد شد، چراکه خارج از شهر در مکانی پر از آرامش و سکوت ساکن خواهید شد. اما هتل دسترسی راحتی به جاذبه های گردشگری یزد مانند بافت تاریخی یزد، مجموعه خان، آبشار دره گاهان، دخمه زرتشتیان و بسیاری دیگر دارد.
هتل دارای فضایی شیک است که براساس معماری قدیمی و اصیل یزدی طراحی شده است. این هتل در دو طبقه دارای 68 اتاق و 4سوئیت شیک و مجهز است. واحدهای اقامتی دارای امکانات رفاهی مطلوبی نظیر تخت خوابهای شیک و راحت،   سیستم سرمایشی و گرمایشی،  تلفن، حمام مجهز، یخچال،  صندوق امانات،  تلویزیون،  میز تحریر، سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی هستند. همچنین اتاقها دارای بالکن با چشم انداز زیبا از ارتفاعات شیرکوه و فضای اطراف هستند که می توانید با تماشای آنها نهایت لذت را از آن خود کنید.
از دیگر امکانات رفاهی هتل باید به نمازخانه، آسانسور، فروشگاه، اتاق عقد، لابی، خود پرداز و تاکسی سرویس اشاره کرد که اقامت راحت تری برای شما رقم می زنند.هزینه ی رزرو هتل در این مجموعه با تخفیف 6درصد از 279هزار تومان برای اتاق یک تخته آغاز می شود که می توانید با مراجعه به سایت پین تا پین به آدرس https://www.pintapin.com/ از کلیه ی قیمتها اطلاع پیدا کرده و به رزرو آنلاین هتل بپردازید.
آدرس: یزد، بلوار شهیدان اشرف، بعد از پارک مهرآوران

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.