کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

هتل سه ستاره ی لارا دینک آنتالیا


هتل سه ستاره ی لارا دینک آنتالیا


خرید تور آنتالیا معمولا بسیار پر هزینه است، اقامت 7 شبه در این شهر و هتلهای لوکس این تورها را گرانقیمت تر می کند. اما در میان مسافران هستند افرادی که تمایل دارند تا علاوه بر اینکه به این شهر سفر می کنند، هزینه ی کمتری بپردازند، چاره ی کار اقامت در هتلی ارزان است.


اگر برای اقامت خود در آنتالیا به دنبال هتلی ارزانقیمت و نزدیک دریا هستید،اینجا یکی دیگر از هتلهای آنتالیا پیش روی شماست.هتل 3 ستاره ی لارا دینک که تنها در فاصله ی 12 کیلومتری شهر آنتالیا و 7 کیلومتری فرودگاه آنتالیا واقع شده است. برای رسیدن به ساحل عمومی تنها 300 متر فاصله دارید و براحتی می توانید به ساحل و دریای آبی مدیترانه دست یابید و از امکانات دریایی بهره ببرید.

هتل از اتاقهای راحتی با امکانات مناسبی برخوردار است.اتاقها دارای تهویه ی هوای مطبوع،کانالهای ماهواره و تلویزیون،مینی بار، حمام خصوصی و سشوار برخوردار هستند.همچنین از بالکن اتاقها چشم اندازی زیبا به فضای بیرون خواهید داشت.

اما شنا در استخرهای هتل لذت بخش است،هتل دارای استخری زیبا در فضای باز است.همچنین سونا و حمام ترکی از دیگر امکانات هتل لارا دینک است که می توان اوقات خوشی را در آنها سپری کرد.

در رستوران هتل انواع غذاهای ترکی و بین المللی سرو می شود.برای صبحانه و شام می توانید از بوفه ی هتل بهره مند شوید و برای ناهار می توانید از منوی متنوع رستوران غذای خود را سفارش دهید.

هزینه ی یک شب اقامت در هتل لارا دینک از حدود 25 تا 46 یورو است و به انتخاب اتاق و زمان سفر شما بستگی دارد.این هتل یک هتل معمولی با امکانات رفاهی خوب است که برای سفر ارزان شما بسیار مناسب است.


اگر قصد سفر به آنتالیا را کردید، می توانید با خرید تور آنتالیا 6 خرداد با قیمت مناسب به این شهر سفر کنید. برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.


هتل سه ستاره ی لارا دینک آنتالیا


هتل سه ستاره ی لارا دینک آنتالیا
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.