کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

اقامت آرامش بخش در کمر

یکی از مقاصد عمده ی گردشگری خارجی ایرانیان کشور ترکیه به خصوص شهر آنتالیا است.سفر ایرانیان فصل نمی شناسد و هر زمان که بخواهند زمینی یا هوایی راهی این کشور تووریستی بی نظیر می شوند.در این میان تورهای آنتالیا است که مسافران بسیاری را به این شهر می برد تا یک تعطیلات اساسی را به کام گردشگران شیرین کند.




حال این شیرینی وقتی شیرین تر می شود که محل اقامتتان آرامش بخش باشد.اگر به این شهر سفر کردید منطقه ی کمر آنتالیا را برای اقامت انتخاب کنید.


منطقه ی ساحلی کمر در 42 کیلومتری شهر آنتالیا قرار دارد و از مسیری زیبا برخوردار است.از این شهر دسترسی به مرکز شهر آنتالیا راحت است.در این منطقه اقامتگاههای بیشماری از ساده تا لوکس متناسب با بودجه ی گردشگران وجود دارند.


ساحل کمر دارای پرچم آبی است که از سوی اتحادیه اروپا به سواحل تمیز اعطا می شود.اقامت در این ساحل تمیز بسیار لذت بخش است و در کنار ورزشهای آبی و سرگرمیهای دریایی لذت بخش تر می شود.


اگر به ساحل کمر بیایید علاوه بر جاذبه های طبیعی منحصر به فرد شاهد بناهای تاریخی ای خواهید بود که تماشایشان لذت بخش خواهد بود.از جمله بناهایی که ارزش دیدن دارد می توان به دروازه ی هادریان اشاره کرد که به دوران  130 پس از میلاد در زمان هادریانوس امپراتور رم بر می گردد.


قبل از شروع فصل تابستان، تور ارزان آنتالیا و یا گران را انتخاب کنید و از فضای اروپایی و زیبا بهره ببرید، آب تنی کنید و حسابی تفریح کنید.


اگر نگران هزینه های تور هستید، با مراجعه به لینک زیر می توانید بهترین هتلها را با بهترین قیمت خریداری کنید:

http://www.parmistravel.com/tour/%d8%aa%d9%88%d8%b1-%d8%a2%d9%86%d8%aa%d8%a7%d9%84%db%8c%d8%a7/


کمر آنتالیا

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.