کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

هتل آپارتمان اسپینو مشهد

میدانید که ماه رمضان نزدیک است. حتما هم میدانید که بسیاری از روزه داران حتما در این ماه به مشهد سفر می کنند تا در حرم امام رضا ( ع ) در این ماه عزیر دعا کنند.

هتلهای بیشماری در مشهد وجود دارند که البته اقامت در آنها شاید برای همه مخصوصا کسانی که قصد دارند تا با هزینه ی کم سفر کنند، مقرون به صرفه نیست.

خوشبختانه در مشهد هتلهای ارزان هم وجود دارد که میتوانید با پرداخت هزینه ی کم در یک هتل خوب اقامت کنید.

امروز به معرفی یکی از هتل آپارتمان های مشهد خواهیم پرداخت که اتفاقا امکانات خوبی نسبت به هزینه اش دارد.

معرفی هتل آپارتمان اسپینو مشهد

این مجموعه ی اقامتی جز اقامتگاه های نوساز مشهد است که از سال 1393 تا کنون به ارائه ی سرویس به مسافران مشول است. در این هتل آپارتمان تعداد 37 واحد اقامتی قرار دارد که در 8 طبقه ساخته شده است.
هتل آپارتمان اسپینو مشهد دارای ظرفیت 92 تخت است و در خیابان هفده شهریور قرار گرفته است. مسافرانی که در این هتل اقامت می کنند می توانند از امکاناتی مانند رستوران، کافی شاپ، تاکسی سرویس، سونا، جکوزی، کافی نت، لاندری استفاده کنند ضمن آنکه کارکنان بسیار مجربی از شما پذیرایی می کنند.

هزینه ی اقامت در این محموعه اقامتی برای اتاق های دو تخته از شبی 80 هزار تومان آغاز می شود که البته شما می توانید با مراجعه به لینک زیر، این هتل را با تخفیف 27 درصدی رزرو کنید:
https://www.pintapin.com/%D8%B1%D8%B2%D8%B1%D9%88-%D9%87%D8%AA%D9%84/%D9%85%D8%B4%D9%87%D8%AF/%D9%87%D8%AA%D9%84-%D8%A7%D8%B3%D9%BE%DB%8C%D9%86%D9%88

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.