کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

قبل از خرید تور دبی تابستان 96 بخوانید!

اگر شما نیز اقدام به خرید تور دبی تابستان 96 کرده اید و قصد دارید تابستان امسال را در سواحل خلیج فارس در دبی سپری کنید دانستن قوانین مربوط به کشور امارات برای شما ضروری است. بهتر است قبل از سفر به هر کشور خارجی درباره ی قوانین آن کشور خوب مطالعه کنید تا خدای نکرده در سفر به مشکل بر نخورید.
تور دبی |دبی
کشور امارات قوانین و مجازات سختی را دارد و عدم اطلاع از آنها ممکن است شما راحسابی پشیمان کند.در این مطلب به چند مورد مهم از قوانین امارات  اشاره می کنیم و ادامه ی آنرا به پستهای بعدی موکول می کنیم.
قوانینی که قبل از سفر به دبی باید بدانید:
1-    قبل از سفر به دبی باید بدانید مدت اعتبار ویزای کشور امارات متحده عربی فقط ۱۴ روز است و شما باید قبل از اتمام تاریخ اعتبار ویزا وارد کشور امارات شوید.همچنین شما و همراهانتان پس از ورود به کشور امارات فقط می توانید حداکثر تا ۱۴ روز در این کشور اقامت کنید. تخلف در این زمینه باعث ایجاد خسارت مالی به آژانس مسافرتی شما می‌ شود که صددرصد از شما دریافت می شود.
تور دبی |دبی
2-    اگر ویزای شما به واسطه ی ویزای همراه صادر شده است بدون همراه خود به هیچ وجه به دبی سفر نکنید. در این صورت مجبور به پرداخت جریمه ی سنگین و یا تحمل مجازات زندان می شوید.خانمهای مجرد و دختران و پسران جوان حواسشان باشد.
3-    کشور امارات یکی از سخت‌گیرترین کشورها در زمینه ی دارو ، مواد مخدر و روانگردان است.در این کشور به سختی با این مواد برخورد می شود و محکومیت قضایی به همراه دارد.پس حواستان باشد علاوه بر دوری از مواد مخدرو روانگردان از حمل  داروهای مسکن کدئین‌دار و آرام‌بخشها هم خودداری کنید چراکه حمل آنها در این کشور ممنوع است.لازم به ذکر است در صورت مشاهده ی این نوع داروها حداقل 5هزار درهم جریمه خواهید شد.در ضمن حمل این داروها با نسخه ی پزشک نیز امکان پذیر نیست.پس اگر بیماری خاصی دارید که مجبور به مصرف چنین داروهایی هستید اصلا دور دبی را خط بکشید.
4-    باید بدانید نقض قوانین امارات همچون تاخیر در خروج، انجام اعمال خلاف عفت عمومی، شرب خمر در ملاعام، حمل یا استعمال مواد مخدر، زد و خورد، گدایی، دزدی، تصادف و فرار و همراه داشتن قرص‌های مواد مخدر و غیره منجر به ایجاد خسارت برای آژانس می شود و شما به عنوان مسافر ملزم به پرداخت تمامی خسارت وارده به آژانس بدون قید و شرط ظرف مدت حداکثر ۴۸ ساعت هستید.
فعلا همین 4مورد را داشته باشید تا بیشتر از اینها از خرید تور دبی تابستان 96 پشیمان نشده اید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.