کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

تور دبی:تجربه هیجان واقعی در عالم فراری

دبی شهر برترین ها است و این به دلیل سرمایه گذاری های گسترده ای است که در این شهر کوچک در سواحل نیلگون خلیج فارس صورت گرفته است.ساخت و سازهایی که با هدف جذب گردشگر در این شهر صورت گرفته اند و به راستی موفق ظاهر شده اند. در طول سال دبی مقصد تور گردشگری بسیاری از سراسر دنیا است و این موفقیتی بزرگ برای امارات به حساب می آید.

حال اگر شما هم قصد خرید تور دبی زمستان 96  را دارید، باید بدانید به شهری سفر می کنید که علی رقم آب و هوای نه چندان مطلوب، برای هر سلیقه ای جذابیت دارد.اگر اهل هیجان باشید پارک آبی واید وادی، پیست اسکی دبی و بزرگترین شهر بازی دنیا از شما استقبال می کنند.


به بزرگترین شهربازی دنیا اشاره کردیم و در این مطلب درباره ی آن بیشتر سخن می گوییم. عالم فراری یا همان دنیای فراری، بزرگ ترین شهربازی جهان به شمار می آید.درهای این شهربازی بزرگ و پرهیجان در سال 2010 به روی گردشگران تور دبی گشوده شد و از آن زمان هر ساله گردشگران بسیاری برای دیدن جذابیت ها و سورپرایزهایی که این مجموعه برای آنها تدارک دیده، به دبی سفر می کنند.

گفتنی است عالم فراری در زمین سرپوشیده ای به مساحت 200 هزار متر مربع در جزیره ی مصنوعی یاس دبی در فاصله ی بیست کیلومتری شهر ابوظبی واقع شده است. این جزیره ی رویایی بسیاری از "ترین" های دنیا را در خود جای داده است.


جالب است سریع ترین ترن هوایی دنیا به نام فرمول روسی برای اولین بار در این شهربازی رونمایی شد.


در اینجا برای همه سن و سالی بازیهای مختلفی وجود دارد و قد افراد در اجازه خرید بلیت ها تاثیر گذار است. بسیاری از بازیها بر اساس قد افراد دسته بندی شده اند.

بلیط ورودی این شهربازی برای افراد با قد بالای ۱۲۰ سانتی متر ۲۴۰ درهم است. زیر ۱۲۰ سانتی متر برای ورود به این شهربازی  باید هزینه ۱۹۰ درهمی را پرداخت کنند. کودکان زیر سه سال بصورت رایگان از شهربازی استفاده می کنند.

در عالم فراری، رستوران ایتالیایی فراری از گردشگران پذیرایی می کند. این رستوران بسیار لوکس است و منوی آن تنوع فوق العاده ای دارد.






نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.