کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

تور روسیه را با هتل Basis-M مسکو تجربه کنید

یکی از جذاب ترین مقاصد گردشگری دنیا کشور روسیه است. سفر با تور روسیه در میان ایرانیان از گذشته های دور مرسوم بوده است. اصلی ترین مقصد تور روسیه پایتخت این کشور یعنی شهر مسکو است.
شهر مسکو مملو از جاذبه های فرهنگی و تاریخی باشکوه و ارزشمند است که دلیل اصلی جذابیت توریستی این شهر هستند. مسکو سرزمین تزارها، کلیساهای رنگارنگ، بناهای باشکوه با معماری خاص، مراکز هنری، مراکز خرید، سالنهای نمایش و رستورانها و کافه های متنوع است که شوق و ذوق توریستها را برای سفر به این شهر برمی انگیزند.
اگر بخواهیم مهمترین و معروف ترین جاذبه های توریستی مسکو را نام ببریم باید به میدان سرخ، کاخ کرملین، پارک پیروزی، تپه گنجشکها یا بام مسکو، کلیسای عیسی منجی، پل عشاق، باغ الکساندر، هفت خواهران، نقطه صفر شهر مسکو، سیرک مسکو و تالار نمایش بالشوی اشاره کنیم. هر یک از این مکانهای دیدنی دارای ویژگیهای منحصر به فردی هستند که تنها با سفر به شهر مسکو می توانید آنها را تجربه بکنید.
با وجود این همه جذابیت ما به شما پیشنهاد می کنیم حتی با تور ارزان روسیه هم که شده به این شهر سفر کرده و با یک هفته اقامت از تمامی جاذبه های گردشگری آن دیدن کنید. آژانس پارمیس ایده ال ترین پکیجهای تور روسیه را ارائه می دهد که برای اطلاع بیشتر می توانید اینجا را کلیک کنید.
یکی از هتلهای ارزان قیمت روسیه که می تواند سفر به صرفه ای را برای شما رقم بزند هتل دو ستاره ی Basis-M است که به معرفی آن می پردازیم:
معرفی هتل دو ستاره ی Basis-M   مسکو
اگر قصد اقامت در این هتل در شهر مسکو را دارید باید در نظر داشته باشید که در یک هتل دو ستاره اقامت می کنید که دارای امکانات محدود است. اگر بخواهید ارزان به مسکو سفر کرده و از جاذبه های توریستی بیشمار آن دیدن بکنید باید خود را با هتلهای دو و سه ستاره راضی کنید.
اما هتل Basis-M   مسکو در مرکز اقتصادی شهر مسکو در نزدیکی ایستگاه مترو قرار گرفته است که نقطه ی قوت این هتل محسوب می شود. از این هتل تا کاخ کرملین تنها دو ایستگاه مترو و تا سالن تئاتر Sovremennik تنها 50 متر فاصله است. اقامت در این هتل به اشخاصی که به پیاده روی علاقه مند هستند توصیه می شود، چرا که اقامت در این هتل فرصت پیاده روی در مرکز شهر و سرک کشیدن به محله های مسکو را فراهم می کند.
این هتل دو ستاره دارای سبکی کلاسیک است که بسیار ساده تزئین شده است. انتظار وسائل و امکانات بسیار لوکس را نباید داشته باشید. فضای اتاقها ساده اما بسیار دلنشین  است. در اتاقها امکانات رفاهی اولیه نظیر تخت خواب، سرویس حمام و دستشویی مجهز به سشوار، سیستم تهویه ی مطبوع، چای ساز و قهوه ساز، تلویزیون صفحه تخت، بالکن خصوصی و دسترسی به اینترنت فراهم شده است.
این هتل فاقد امکاناتی نظیر رستوران، کافه، استخر و امکانات تفریحی و رفاهی دیگر است، اما دسترسی به اینترنت در کلیه ی فضاهای هتل به صورت رایگان امکان پذیر است.




نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.