کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

گیسوم، جنگل بهشتی ایران

در فصل بهار یکی از بهترین مقاصد گردشگری، سفر به سرسبزترین خطه در خاورمیانه است. دیگر اینکه استان مازندران یکی از زیباترین مناطق ایران است، جای گفتن ندارد. . جاده اسالم به خلخال، جاده نور به چمستان و جنگل های جنگل ابر سه میلیون ساله سمنانی ها، سوباتان، مازیچال، فیلبند و حتی جیرفت کرمانی ها، در دنیا کم نظیر است.

با ما به جنگل گیسوم بیایید

علاوه بر زیبایی منحصر به فرد این جنگل، آنچه که گیسوم را فوق العاده تر می کند، پیوند آن با دریا است، یعنی پس از گشت زنی در جنگل، در نهایت به دریا می رسید.

جاده تالش، شما را در دالانی از زیبایی به سمت بهشت شمال هدایت می کند. جنگل گیسوم، جایی است که جنگل و دریا به هم می رسند و این سحر طبیعت است که هیجان گیسوم گردی را صد چندان می کند.

معمولا افرادی که به شمال کشور سفر می کنند، گزینه هایی ماند چالوس؛ نور، رامسر و ... را برای اقامت انتخاب می کنند، برای همین است که تالش منطقه ی کمتر شناخته شده ی شمال کشور است.

بدون شک، درختان زیبا و سر به فلک کشیده پارک جنگلی گیسوم، تونلی را برای شما در جاده خلق می کند که حتی در روزهای آخر پاییز و اوایل زمستان نیز بسیار مسحور کننده است، چه رسد به بهار که همه جا سبز است و زیبا!

در جنگل گیسوم، پوشش گیاهی متنوعی از ۷۶ گونه که متعلق به ۶۶ جنس و ۴۴ خانواده است در منطقه ای جلگه ای و سرسبز شاهد هستیم که ۲۱ گونه آن چوبی و ما بقی را گونه های علفی تشکیل می دهند که نمونه هایش را در تالاب انزلی می توان مشاهده کرد.

یکی از نکات مهمی که در جنگل گردی گیسوم باید به آن توجه داشت، انبوه گونه های گیاهی به خصوص درختان انجیری است که چشم انداز رویایی شگفت انگیری را روبروی دیدگان گردشگران و رهگذران قرار می دهد.

در ادامه توجه شما را به تصاویری زیبا از این جنگل فوق العاده جلب می کنیم:







نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.