کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

تور بلغارستان با هتل 3ستاره پرلا ساحل شنهای طلایی

از گذشته های دور تا به امروز کشور بلغارستان یکی از مقاصد گردشگری محبوب ایرانیان بوده است. این محبوبیت به دلیل سواحل زیبای دریای سیاه است که ایرانیان را وادار به خرید تور بلغارستان می کند. به علاوه بلغارستان یک کشور اروپایی نسبتا ارزان است که ایرانیان با سفر به آنجا می توانند قاره ی سبز را تجربه بکنند.
برای خرید تور بلغارستان اینجا را کلیک کنید. آژانس پارمیس یکی از بهترین انتخابها برای خرید تور بلغارستان است. توری که پارمیس ارائه می دهد به مدت 8 روز و 7 شب با هواپیمایی قشم ایر است که قیمت آن از 2میلیون 420هزار تومان آغاز می شود که برای اطلاع بیشتر می توانید روی لیک فوق کلیک کنید.
ساحل شنهای طلایی در نزدیکی شهر وارنای بلغارستان اصلی ترین مقصد تورهای بلغارستان است که هتلهای بسیاری در آن ساخته اند. اغلب هتلها در این منطقه ی زیبا ساحلی هستند که در جلب رضایت گردشگران بلغارستان تاثیر
بسیار  زیادی دارد. یکی از این هتلها هتل 3 ستاره ی پرلا است که برای سفر ارزان تر به ساحل شنهای طلایی به شما پیشنهاد می دهیم.

معرفی هتل پرلا ساحل شنهای طلایی بلغارستان

هتل پرلا یک هتل سه ستاره ی ساحلی است که فقط7دقیقه تا ساحل زیبا فاصله دارد. با اقامت در این هتل علاوه بر پرداخت هزینه ی کمتر بابت اقامت می توانید در هر زمان که مایل هستید خود را به ساحل رسانده و به تفریحات دریایی بپردازید. همچنین از پنجره ی اتاقهای هتل مناظر زیبایی از ساحل و دریا پیدا است که می توانید از تماشای آن لذت ببرید.
هتل پرلا در موقعیتی قرار گرفته است که دارای طبیعتی سرسبز و و سرشار از آرامش است. فاصله ی هتل تا مرکز ساحل شنهای طلایی کمتر از یک کیلومتر است که می توانید با کمی طی مسیر به رستورانها، کافه ها، فروشگاهها و تفریحات و سرگرمیهای متنوع دسترسی پیدا کنید.
این هتل سه ستاره دارای یک استخر روباز بسیار شیک است که با وجود تختهای آفتابی که دور آن چیده اند مکانی ناب برای استراحت در هتل است. همچنین یک استخر مختص کودکان در این هتل در نظر گرفته اند. از دیگر امکانات هتل پرلا یک رستوران شیک  است که انواع غذاهای لذیذ همراه با پخش موسیقی زنده در آن سرو می شود.
اتاقهای هتل در عین سادگی دارای فضایی بسیار دلنشین هستند. پنجره ی اتاقها رو به دریا یا باغی سرسبز باز می شود. در طراحی اتاقها از رنگ روشن بهره برده اند تا شما آرامش بیشتری را احساس کنید. اتاقها دارای امکانات رفاهی نظیر تخت خوابهای چوبی راحت، تلویزیون، آینه، سیستم تهویه مطبوع حمام هستند تا شما اقامت راحتی را در این هتل داشته باشید.

در این هتل اینترنت پرسرعت در تمامی فضای هتل در دسترس است فقط باید در هر شبانه روز 5 یورو بابت آن پرداخت کنید. در ضمن این هتل دارای سونا، سالن ماساژ و صرافی نیز هست.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.