کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

برج های دوقلوی پتروناس مالزی در تور مالزی

وقتی که می خواهید به عنوان یک توریست به شهری سفر کنید ، مهمترین اصل در ابتدا بازدید از جاذبه های گردشگری اصلی آن شهر است.  برای مثال اگر به پاریس سفر کنید و ایفل را نتوانید از نزدیک ببینید مانند این است که اصلا به پاریس سفر نکرده اید! در مورد کوالالامپور هم همینطور است و برج های دوقلوی معروف پتروناس از آن دسته مکان هایی است که حتما باید ببینید.


برج دو قلو پتروناس




اگر چه کوالالامپور ممکن است شهر کوچکی به نظر برسد اما سالانه میلون ها توریست از سرتاسر دنیا با تور مالزی به این شهر سفر می کنند و بعد از سفر می بینند که این شهر چند فرهنگی چیزهای زیادی برای کشف کردن دارد.


برج دو قلوی پتروناس


این برج ها هم در روز و هم در شب فوق العاده هستند  و بازدید های مردم و توریست ها در صبح ها اندازه ای است که در اکثر مواقع بلیط ها تا ساعت 9 صبح کاملا فروخته شده اند. این برج ها یک فرصت عالی برای عاشقان عکس و عکاسی هم فراهم می کنند تا بتوانند عکس های زیبایی را از بالای این برج ها با ویوی فوق العاده بیندازند.


در زیر برج های پتروناس ، پارک کوالالامپور با نمایی فوق العاده با زمین بازی، زمین قدم زدن و دویدن وجود دارد همچنین مرکز خرید کوالالامپور هم با تعدادی رستوران با کیفیت در این منطقه وجود دارد.


چگوه به برج پتروناس برویم؟


کافی است یک تاکسی بگیرید و از او بخواهید تا شما را به مرکز شهر ببرد. همه ی تاکسی داران می فهمند شما می خواهید به کجا بروید.


مالزی چه هتلی؟


طبق معمول یکی از دغدغه های مهم سفر یافتن یک هتل خوب و مناسب است. در کوالالامپور هتل کنکورد بدون شک یکی از بهترین هتل های این شهر و یکی از شناخته شده ترین ها به دلیل کیفیت بالاست. هتل کنکورد یک هتل 4 ستاره ی خوب است که تنها 10 دقیقه تا برج های پتروناس فاصله دارد این هتل فضای زیبایی دارد و چیزی از یک هتل 5 ستاره کم ندارد. این هتل دارای یک سالن ژیمیناستیک ، استخر روباز با چندین رستوران است. برای رزرو فوری هتل می توانید بصورت آنلاین اقدام کنید.


برای خرید برترین تورهای مالزی با بهترین قیمت اینجا کلیک کنید.








نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.