کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

اگر با آغاز تعطیلات تابستانه ی فرزندتان به دنبال یک مقصد توریستی ناب در خارج از کشور هستید که بتواند اوقات مفرحی را برای خانواده تان رقم بزند، سرزمین سرسبز تایلند انتخاب مناسبی است. می توانید تور تایلند تیر 96 را از آژانس مسافرتی پارمیدا خریداری کرده و از سفر به سرزمینی ناشناخته نهایت لذت را ببرید.
پکیج تور تایلند ارائه شده توسط پارمیدا شامل یک هفته اقامت در شهر پاتایا در هتلهای 3 تا 5 ستاره می شود. قیمت تور تایلند ارائه شده توسط پارمیدا از 2میلیون و 135هزار برای رزرو هتل 3 ستاره ی گلدن بیچ آغاز می شود تا به 4میلیون و 190 هزار تومان با رزرو هتل 5ستاره ی رویال کلیف بیچ می رسد.

یکی از این هتلهای 5ستاره ی بینهایت شیک پاتایا که در پکیج تور تایلند مشاهده می شود، هتل 5ستاره Centara Grand Mirage است که قیمت تور با رزرو این هتل 4میلیون 165هزار تومان برای اتاق یک تخته و 3میلیون تومان برای اتاق دو تخته است. در ادامه به معرفی هتل می پردازیم:

معرفی هتل هتل Centara Grand Mirage پاتایا

هتل Centara Grand Mirage یکی از هتلهای 5ستاره ی بسیار شیک و مجهز پاتایا است که در نزدیکی ساحل شنی واقع شده است. ویژگی اصلی این هتل چشم انداز زیبا و رویایی از ساحل و دریا و استراحت و تفریح در آن است.


این هتل 5ستاره براساس سبک معماری خاص تایلندی طراحی و ساخته شده است. در کلیه ی فضاهای هتل المانهای سنتی تایلندی مشهود است که با اقامت در این هتل می توانید خود را در حال و هوای بومی تایلندی حس کرده و بیشتر لذت ببرید.
برای هتل Centara Grand Mirage  فضای سبزی رویایی با حال و هوای استوایی طراحی کرده اند که روح شما را نوازش می دهد. می توانید در این فضا قدم زده و لذت وصف ناپذیری را از آن خود کنید.

اما اتاقهای هتل بسیار بزرگ و دلباز بوده و دارای پنجره هایی بزرگ با چشم انداز رویایی از دریا و باغ سرسبز هتل هستند. این پنجره های بزرگ نور را به داخل اتاقها هدایت می کنند تا علاوه بر روشنایی بخشی، شما در محل اقامتان نیز از آفتاب داغ استوایی لذت ببرید.
این اتاقها دارای سبک تایلندی بوده و مجهز به تمامی امکانات رفاهی هستند. از جمله امکانات رفاهی اتاقها می توان به تخت خوابهای زیبا و راحت، مبلمان شیک، تلویزیون صفحه تخت و حمام مجهز اشاره کرد. فضای شیک و دلنشین هتل، اقامتی شاهانه و رویایی را در یک سرزمین استوایی برای شما به همراه دارد.


از دیگر امکانات رفاهی تدارک دیده شده در این هتل 5ستاره لوکس باید به استخر روباز، سالن بدنسازی و ماساژ، زمین تنیس و رستوران و بار و بسیاری دیگر اشاره کرد. این هتل دارای یک رستوران در فضای باز است که صرف غذا را همراه با تماشای فضای سبز اطراف همراه می کند که لذت بیشتری را نصیب شما می کند. صبحانه در این هتل رایگان بوده و در فضایی شیک و بسیار دلنشین سرو می شود. باید گفت دسترسی به اینترنت در تمامی فضاهای هتل به صورت رایگان امکان پذیر است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.