کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

با تور روسیه در بهترین هتل ها اقامت کنید

روسیه جز مهم ترین مقاصد گردشگری در دنیا است که مردمان زیادی از سراسر دنیا برای دیدن مکان های گردشگری بلیط تهیه کرده و عازم شهر های گردشگری روسیه می شوند. قیمت تور روسیه تیر 96 بسیار مناسب است و بهترین موقع برای سفر به روسیه می باشد. اگر با تور روسیه به شهر مسکو که پایتخت روسیه است, سفر می کنید باید بدانید که هتل ایزمایلووا یکی از بهترین هتل ها شناخته شده است. سالیانه مسافران و مهمانان زیادی راضی از این هتل خارج می شوند. در مطلب زیر به معرفی این هتل 4 ستاره می پردازیم. با ما همراه باشید. 


هتل ایزمایلووا در مسکو


هتل ایزمایلووا در پایتخت روسیه یعنی در شهر مسکو قرار گرفته است. هتل 4 ستاره ی ایزمایلووا با داشتن امکانات و خدمات ویژه یکی از بهترین هتل های مسکو شناخته شده است که مسافران زیادی آن جا را به عنوان اقامت گاه خود انتخاب می کنند. جالب از بدانید همان طور که در هتل های آلفا, گاما و وگا شرکت کنندگان مسابقات المپیک در آن اقامت می کنند, هتل ایزمایلووا یکی از هتل هایی است که پذیرای این ورزشکاران است. هتل هایی که پذیرای این ورزشکاران عزیز هستند دارای امکانات ویژه و مشترکی هستند که هتل ایزمایلووا در عین 4 ستاره بودن این امکانات را  داراست. 



اتاق های هتل ایزمایلووا


مجموع اتاق های هتل ایزمایلوووا 976 واحد با ویژگی های متفاوت و منحصر به فرد است که مسافران با توجه به نیاز های شخصی و تعداد نفراتشان می توانند یکی از این واحد ها را انتخاب نمایند. امکانات مشترک اتاق های هتل عبارت اند از: حمام اختصاصی با دوش, تلویزیون ال ای دی, تلفن با خط مستقیم, ملحفه های نو و تمیز, یخچال و اینترنت رایگان و پرسرعت. چند سال پس از ساخت این هتل, مسئولین به بازسازی هتل ایزمایلووا پرداختند و با گسترش دادن امکانات, مهمانان و مسافران بیشتری را جذب خود کردند. همه ی کارکنان هتل افرادی بسیار خوش برخورد و مهربان هستند که محیط هتل گرم و صمیمی شده است. 


امکانات ورزشی و عمومی هتل ایزمایلووا


از امکانات ورزشی و تفریحی هتل می توان استخر, سالن بزرگ بدنسازی با تجهیزات کامل و سالم, بولینگ را نام برد که تا زمانی که در ایزمایلووا اقامت دارید می توانید از آن ها استفاده نمایید. اگر می خواهید خرید کنید و سوغاتی تهیه کنید, می توانید از مهم ترین مراکز خریدی که در نزدیکی هتل قرار دارند استفاده نمایید. در داخل هتل هم می توانید, صنایع دستی روسی را تهیه کنید. یکی دیگر از دلایل جذب گردشگران به این هتل وجود بازارچه های محلی و تفریحات شبانه و ایستگاه مترو در 150 متری هتل است. فاصله ی هتل تا فرودگاه دماددوا و شرمیتوا تنها 55 کیلومتر است. 



 سونا ، اتاق بخار برای کسب لحظاتی آرام ، فروشگاه های مختلف ، صرافی ، لباسشویی ، خشکشویی ، فکس و کپی ، دستگاه خود پرداز ، اتاق جلسه با تجهیزات کامل و مورد نیاز ، اتاق های پاک و بدون سیگار ، انبار بار و اتاق نگه داری از چمدان ها و آرایشگاه از دیگر امکانات و خدمات این هتل است. یکی از مهم ترین و بهترین امکانات این هتل وجود اتاق ها و امکانات ویژه ی معلولین است که سفر را برای آن ها نیز لذت بخش می کند. رستوران هتل دارای محیطی زیبا, آرام و گرم است که با سرو انواع غذاهای با کیفیت و خوشمزه پذیرای شما عزیزان است.  جدا از رستوران که وعده های مختلف را سرو می کند, بوفه ی هتل هم مشغول ارائه ی خدمات است. 


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.