کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

رزرو هتل در شهر صوفیه بلغارستان

اگر تصمیم دارید یک سفر خارجی هیجان انگیز و در عین حال رویایی و فراموش نشدنی داشته باشید، کشور بلغارستان می تواند به عنوان یک مقصد توریستی متفاوت و ایده آل مطرح باشد.
برای خرید تور گردشگری بلغارستان به http://www.parmistravel.com/tour/%d8%aa%d9%88%d8%b1-%d8%a8%d9%84%d8%ba%d8%a7%d8%b1%d8%b3%d8%aa%d8%a7%d9%86/ مراجعه کرده و با جستجو قیمت تور بلغارستان در این صفحه خواهید توانست برترین تورهای بلغارستان را خریداری نمایید.
البته که تمام توریست هایی که به کشور خارجی و یا حتی به یکی از شهرهای کشور خود سفر می کنند، ترجیح می دهند در یکی از هتل های تراز اول و لوکس اقامت داشته باشند، اما در صورتی که میل داشته باشید در هزینه های سفرتان صرفه جویی شده و بودجه ی کمتری را صرف مسافرت خود نمایید، می توانید در میان هتل های سه ستاره به جستجوی یک هتل با شرایط مناسب گشته و در حالی که اقامتی راحت و آسوده دارید، در هزینه های سفر نیز مدیریت موثری انجام دهید.
هتل آتلانتیک در شهر صوفیه یکی از هتل های سه ستاره ی تاپ بلغارستان محسوب می شود که به امکاناتی بیش از آن چه قرار است هتل های سه ستاره داشته باشند، مجهز شده است.

امکانات هتل آتلانتیک صوفیه
از امکانات تفریحی و ورزشی هتل آتلانتیک صوفیه می باید به استخر روباز، اتاق ماساژ، حمام ترکی و سونا اشاره کرد. همین طور این هتل دارای سالن پینگ پنگ و یک محوطه فضای سبز نیز می باشد.

از دیگر امکانات هتل سه ستاره ی آتلانتیک شهر صوفیه بلغارستان مواردی چون خدمات خانه داری، اتاق جلسه، سالن ضیافت، ترانسفر فرودگاهی رایگان، خدمات لباس شویی و خشک شویی، خدمات اتوکشی، صرافی مستقر در هتل، فکس و کپی، خدمات سرو صبحانه در اتاق، اتاق های VIP، خدمات تهیه ی بلیط، پذیرش بیست و چهار ساعته، اتاق های پاک و بدون سیگار، گاو صندوق در اتاق ها، انبار بار و چمدان، اتاق های ضد صدا، سیستم سرمایشی و گرمایشی و تهویه ی مطبوع، بار و رستوران و... هستند.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.