کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

هتلی که شما را به صحنه فیلمهای علمی تخیلی می برد!

اگر  می خواهید سنت را در کنار زندگی مدرن و پیشرفته با هم و در کنار هم مشاهده کنید قطعا کشور چین انتخاب شما خواهد بود. سرزمین پهناور چین علاوه بر اینها خیره کننده ترین مناظر طبیعی را در خود جای داده است تا این سفر هیجان انگیزتر بشود. قیمت تور چین برای شما می تواند با توجه به سلیقه و سطح انتظار شما متفاوت باشد اما هر چه هست یکبار هم که شده در زندگی به چین سفر کنید تا تمام این جذابیتها را از نزدیک تماشا کنید.
اما سفر به چین سفر به سرزمین شگفت انگیزترینها است. چینیها سعی می کنند در هر چیزی ابتکار و خلاقیت خود را به رخ دیگران بکشند. یکی از این خودنماییها ساخت هتلی خاص به شکل کپسول فضایی است.
مدتی است در شهر مدرن باو-ان در شن ژن کشور چین
هتل کپسول فضایی pengheng ساخته شده است تا یک شبیه سازی از سفینه های فضایی باشد. این هتل خاص و مرموز براساس اقامتگاه خاص فضانوردان در خارج از کره ی خاکی طراحی شده است تا شما با اقامت در آن با فضای زندگی فضانوردان بیشتر آشنا بشوید.

نکته ی جالب درباره ی این هتل این است که کاملا هوشمند بوده و از رباتها برای خدمات رسانی به مهمانها بهره برده اند. اگر بدو  ورود به هتل یک ربات به استقبالتان آمد اصلا تعجب نکنید او یکی از کارمندان خوش روی هتل است که با شما خوشامدگویی می کند. از این رباتها در رستوران نیز بهره برده اند و یک ربات سفارش شما را برایتان می آورد. به نظر به غیر از ساختار عجیب هتل این رباتها به جذابیت هتل افزوده اند.

در این هتل کلیه ی فضاها از لابی و رستوران گرفته تا اتاقها همگی براساس سفینه های فضایی طراحی شده اند.
فضای مدرن و نفس گیر هتل و طراحی آن به شکل صحنه های فیلمهای علمی تخیلی حس فضانوردان یا حس سفر به آینده را به شما منتقل می کند. این هتل کاملا مناسب برای دانشجوها به خصوص دانشجویان هوا و فضا نجوم  فیزیک و محققان است. چرا که این فضا می تواند الهام بخش آنها در مطالعاتشان باشد.
باید گفت هتل کپسول فضایی دارای اتاقهای مجزا نیست و  درست مثل یک خوابگاه دانشجویی یا پادگان مدرن و هوشمند طراحی شده است. همچنین در این هتل زیبا و دوست داشتنی درست مانند خوابگاهها اکثر فضاها مانند سرویسهای بهداشتی و حمام بین مهمانان هتل مشترک است. برای این هتل یک سایت کامپیوتری هم طراحی کرده اند تا کاملا برای دانشجویان و محققان فراهم بشود.
همانطور که گفتیم  هتل کپسول فضایی برای دانشجویان بسیار مناسب است این موضوع را می توان از قیمت رزرو هتل که برای یک شب حدود 14 دلار است استنباط کرد.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.