کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

معرفی هتل رامادا ریزورت لارا در آنتالیا

آنتالیا شهری گردشگری و توریستی در کشور ترکیه است که افراد زیادی برای تفریح و دیدن مکان های گردشگری این شهر روانه ی ترکیه می شوند. اگر قصد سفر به آنتالیا را دارید حتما با تور سفر کنید و برای خرید تور آنتالیا مرداد 96 اینجا کلیک کنید. در آنتالیا هتل های لوکس و مجلل فراوانی وجود دارد که می توانید با اقامت در  این هتل ها سفری خوش و خاطره انگیزی را برای خود و خانواده تان رقم بزنید. هتل رامادا ریزورت لارا یکی از بهترین هتل های آنتالیا است که در مطلب زیر به معرفی آن خواهیم پراخت. 


هتل رامادا ریزورت لارا


این هتل در آکسو واقع در آنتالیای ترکیه می باشد. هتل رامادا ریزورت لارا در دامنه ی کوهستان تاروس و در نزدیکی جاذبه های گردشگری و مکان های باستاننی منطقه قرار گرفته است. فاصله ی این هتل تا مرکز شهر و فرودگاه تنها 15 دقیقه است که همین مسئله, یکی از مهم ترین نقاط مثبت این هتل است. این هتل در بهترین موقعیت مکانی قرار گرفته است که دسترسی راحتی به همه ی نقاط مهم شهر دارد. 


اتاق های هتل رامادا ریزورت لارا


مجموع اتاق های این هتل 380 واحد با ویژگی های منحصر به فرد می باشد که مهمانان و مسافران با توجه به انتظارات و تعداد نفراتتشان می توانند یکی از این واحد ها را انتخاب نمایند و در آن اقامت گزینند. این هتل 10 طبقه دارای آسانسور است که جا به جایی در طبقات برایتان راحت خواهد بود. اتاق های این هتل شامل اتاق استاندارد, اتاق سوپریور و سوئیت خانوادگی می باشد که همگی دارای بالکن می باشند. اتاق های این هتل مجهز به مینی بار, تلویزیون های تخت, ماهواره, اتصال اینترنتی, گرمایش مرکزی, حمام, میز توالت و سشوار هستند. 



رستوران های هتل


هتل رامادا ریزورت لارا دارای 8 رستوران می باشد. این رستوران ها عبارت اند از رستوران مود که نصبحانه, ناهار و شام سرو می کند, رستوران آلاکارته ایتالیایی, رستوران آلاکارته فیش این, رسستوران آسیان, رستوران اتومن, رستوران بی بی کیو, رستوران توپاس و رستوران باستا پاستا. 


امکانات هتل


امکانات عمومی هتل عبارت اند از ترنسفر فرودگاهی, آسانسور, نظافت روزانه, انیماسیون, کلوپ شبانه, صندق امانات, خدمات معلولین, اینترنت وای فای, خدمات 24 ساعته, اتاق جلسات, اتاق خانوادگی, تهویه مطبوع, خدمات نگهداری از کودک, اتاق بالکندار.

از دیگر امکانات ورزشی و تفریحی هتل می توان به بدنسازی, حمام ترکی, زمین بازی, ورزش های آبی, ماساژ, جکوزی, ساحل اختصاصی, اتاق بازی, سونا, استخر روباز, زمین بازی کودک, خدمات اسپا, استخر سرپوشیده و پارک آبی اشاره داشت. 



این هتل دارای رستوران, بار , اسنک بار و اسنک بار ساحلی است. با انتخابی درست می توانید سفری خوش و خاطره انگیز را تجربه نمایید. 


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.