کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

هتل ریو دولچه ویتا، هتلی چهار ستاره در شهر وارنا

جستجوی قیمت تور بلغارستان وارنا را از طریق آدرس http://www.parmistravel.com/tour/%d8%aa%d9%88%d8%b1-/%d8%a8%d9%84%d8%ba%d8%a7%d8%b1%d8%b3%d8%aa%d8%a7%d9%86 صورت داده و بهترین تورهای بلغارستان را از این طریق یافته و خریداری نمایید.
سفر به بلغارستان و شهر ساحلی وارنا با نمای رویایی ساحل شن های طلایی، سفری به یاد ماندنی و کم نظیر است که در هیچ جای دیگر دنیا تجربه اش نخواهید ساخت.
برای رزرو هتل در شهر وارنا باید دقت کافی داشته باشید. در بلغارستان بحث بین هتل پنج ستاره یا سه ستاره نیست. شما برای رزرو هتل در این کشور و به خصوص در شهرهایی مانند صوفیه یا وارنا می باید شناخت کافی نسبت به هتل داشته و حتما از پیش اطلاعات کافی درباره ی آن کسب نمایید.
یکی از هتل های قابل قبول و مناسب شهر وارنا، هتل چهار ستاره ی ریو دولچه ویتا ست که از سطح استاندارد بسیار خوبی برخوردار بوده و می تواند برای گذراندن یک سفر فراموش نشدنی ایده آل باشد.
هتل ریو دولچه ویتا هتلی چهار ستاره در نزدیکی ساحل شن های طلایی ست که تقریبا به اندازه ی 150 متر با ساحل فاصله دارد.
به گونه ای که از بالکن های هتل امکان تماشای دریا و ساحل زیبای وارنا را دارید.


امکانات هتل ریو دولچه ویتا
از امکانات این هتل چهار ستاره ی ساحلی شهر وارنا یعنی هتل ریو دولچه ویتا می توان به لابی بزرگ و شیک، شبکه ی اینترنت وای فای، زمین بازی کودکان، ماساژ، استخر روباز، استخر سرپوشیده، استخر مخصوص کودکان، سونا، مرکز سلامت و آبگرم، کرایه دوچرخه، خدمات خشک شویی، رستوران، آسانسور برای جا به جایی میان طبقات هتل، پارکینگ، گاو صندوق، سیستم تهویه ی مطبوع، محوطه ی فضای سبز به مساحت 5 هزار متر، فروشگاه مخصوص خرید هدایا و سوغاتی و... اشاره کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.