کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

معرفی هتل ولنس سنترویتال

اگر قصد سفر به آلمان را دارید با خرید تور آلمان یکی از بهترین سفر هایتان را تجربه کنید. آلمان کشوری است مملو از جاذبه های گردشگری که مردمان زیادی از سراسر دنیا برای دیدن از این زیبایی ها و مکان های دیدنی آن روانه ی این کشور می شوند. هتل ها یلوکس و مجلل بسیاری در این کشور وجود دارد که در مطلب زیر به معرفی یکی از ای هتل ها ی پردازیم. هتل ولنس سنترویتال یکی از بهترین هتل های آلماان می باشد برای شناخت بیشتر در باره ی این هتل با ما همراه باشید. 


هتل ولنس سنترویتال


هتل ولنس سنترویتال با داشتن امکانات وخدمات فوق العاده پذیرای مهمانان و مسافران داخلی و خارجی هستند. کارکنان و پرسنل این هتل افرادی مودب با رفتاری گرم و صمیمی هستند. پرسنل هتل مسلط به چند زبان می باشند. 


اتاق های هتل ولنس سنترویتال


اتاق های هتل همگی عایق صدا می باشند و مهمانان می توانند خوابی در کمال آرامش داشته باشند. اتاق های هتل دارای دکوراسیونی مدرن و شیک است که واحد هایی همچون اتاق معلولین, سوییت مخصوص تازه عروس و اتاق خالی از حساسیت در این هتل وجود دارد. اتاق های هتل دارای امکاناتی نظیر تلویزیون ال سی دی, حمام با دوش اختصاصی, سرویس بهداشتی, مبلمان شیک, مینی بار و... می باشند. 

امکانات عمومی و تفریحی هتل ولنس سنترویتال


مسئولین این هتل در تلاش هستند که مهمانان و مسافران راضی و خشنود از هتل خارج شوند که تا به امروز نیز موفق هم بوده اند. امکانات و خدمات بی نظیری در این هتل ارائه می شود که یکی از بهترین خدمات, سرویس نگهداری از کودکان است. بسیاری از تفریحات وجود دارد که نمی توانید فرزند خردسالتان را با خودتان همراه کنید, می توانید با خاطری آسوده و اطمینان از سلامت فرزندتان به تفریحات شصی خود بپردازید. 

امکانات ورزشی هتل ولنس سنترویتال عبارت اند از: مرکز بدنسازی, کرایه دوچرخه و وان آب داغ. از دیگر امکانات تفریحی این هتل می توان به ماساژ, سونا, مرکز سلامت و آب گرم, سولاریوم, حمام ترکی و بخار و استخر سر پوشیده اشاره داشت. 



خدمات هتل ولنس سنترویتال عبارت اد از: خانه داری, امکانات جلس و ضیافت, لباسشویی, خشکشویی, آرایشگاه, صبحانه در اتاق, اتو کشی, خدمات کفش و وواکس, بسته های ناهار, کرایه ماشین, مرکز تجارت و خدمات تهیه بلیط. 

سایر امکاناتی که این هتل ارائه می دهد عبارت اند از رستوران, پذیرش شبانه روزی, روزنامه, بالکن, اتاق های پاک و بدون سیگار, آسانسور, پذیرش و تحویل سریع, گاو صندوق, انبار بار و چمدان, بار  و گرمایش. اینترنت رایگان هتل در سرتاسر آن آنتن می دهد که تنها با مراجعه به پذیرش و دریافت رمز عبور می توانید از آن استفاده نمایید. با انتخابی صحیح می توانید سفری خوش و خاطره انگیزی را برای خود و خانواده تان رقم بزنید. 


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.