کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

معرفی هتل سند پایپر

اگر قصد سفر به مالزی را دارید با خرید تور مالزی سفری خوش و خاطره انگیز را برای خود و خانواده ی عزیزتان رقم بزنید. مالزی کشوری سر سبز است که دارای جاذبه های گردشگری فراوانی می باشد. این کشور سالیانه پذیرای گردشگران فراوانی می باشند. هتل های زیادی به دلیل توریستی بودن این کشور در آن ساخته شده اند که به بهترین نحو از مهمانانش پذیرایی می کند. یکی از بهترین هتل های کوالالامپور, سند پایپر است که در مطلب زیر به معرفی این هتل سه ستاره می پردازیم. با ما همراه باشید. 


هتل سند پایپر کوالالامپور


هتل سند پایپر هتل مدرن و لوکس است که در منطقه ی بوکیت بینتانگ قرار گرفته است. پایانه اتوبوسرانی در نزدیکی این هتل قرار دارد که به راحتی می توانید به مکان های دیدنی این شهر بروید و از آن ها دیدن نمایید. مسافتی که از فرودگاه بین المللی کوالالامپور Kuala Lumpur International Airport تا رسیدن به این هتل باید طی کنید 44 کیلومتر است. جاذبه های دیدنی همانند برج های دوقلوی پتروناس 24 دقیقه و مسجد جامع 8 دقیقه پیاده روی از هتل فاصله دارند. هتل 3 ستاره سندپایپر سعی در ارائه امکانات و خدماتی مشابه هتل های 5 ستاره دارد تا مهمانان خود را به راحتی منزل خویش احساس نمایند.  


 

امکانات هتل سند پایپر کوالالامپور


هتل سند پایپر امکانات فوق العاده ای به مهمانانش ارائه می دهد که این امکانات عبارت اند از: بار – رستوران –wifi رایگان در تمامی فضاها – پذیرش 24 ساعته – خدمات باربری – انبارداری چمدان ها – میزگردشگری – خانه داری روزانه – لباسشویی – امکانات برگزاری ملاقات ها – مرکز تجارت – دستگاه فکس و فتوکپی – تهویه مطبوع – ممنوعیت کشیدن سیگار در تمامی فضاها – صندوق امانات – آسانسور – اتاق خانواده – امکانات ویژه افراد ناتوان – اتاق مخصوص افراد غیرسیگاری –خدمات اتاق – پرسنل مسلط به زبان انگلیسی – ممنوعیت همراه داشتن حیوانات خانگی – پارکینگ عمومی در نزدیکی.

مهمانان می توانند غذا ها و نوشیدنی ها را در رستوران و بار هتل بخورند و یا به رستوران های محله بوکیت بینتانگ سر بزنند. می توانید با تور به دیدن جاذبه های گردشگری بروید و حتی به مشغول به خرید بشوید. هر هدفی که از سفر خود داشته باشد هتل سند پایپر می تواند گزینه ای مناسب در کوالالامپور باشد. 


اتاق های هتل سند پایپر

هتل سند پایرپر مجموعا دارای 103 اتاق با امکانات و خدکات بی نظیر می باشد. همه ی اتاق ها عایق صدا هستند می توانید خوابی راحت در کمال آرامش را تجربه کنید. اتاق های این هتل نور گیری عالی دارند و دکوراسیون اتاق ها بسیار بی نظیر می باشد. اتاق های هتل سندپایپر همگی دارای امکاناتی از قبیل تهویه مطبوع، مینی بار، چای/قهوه ساز، تلویزیون LCD، آب معدنی رایگان، حمام اختصاصی، سشوار و ... می باشند. 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.