کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

معرفی هتل حیات رجنسی اتوال

فرانسه کشوری زیبا و مملو از جاذبه های گردشگری است که مردمان زیادی از سراسر دنیا این کشور زیبا را اولویت گردشگری خود انتخاب کردند. تور فرانسه یکی از بهترین و مطمئن ترین تور ها در کل جهان می باشد که برای سفر به فرانسه اکثر افراد این تور را برای سفر انتخاب می کنند. فرانسه به دلیل آن که توریست های زیادی در آن اقامت می کنند, هتل های زیادی را در خود جای داده است که یکی از بهترین هتل های این کشور هتل حیات رجنسی اتوال است. در مطلب زیر به معرفی این هتل محبوب خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید. 


هتل حیات رجنسی اتوال


هتل کنکورد لافایت که امروزه آن را به هتل حیات رجنسی اتوال می نامند از هتل های پر طرفدار و معروف فرانسه شناخته شده است. این هتل دسترسی مناسبی به دیگر نقاط شانزه لیزه دارد و در بهترین موقعیت مکانی این شهر قرار گرفته است. مهم ترین هدف هتل حیاات رجنسی اتوال جلب رضایت مهمانان و مسافران است که خوشبختانه تا به امروز نیز موفق بوده است. با مترو تنها 5 دقیقه کافی است تا به منطقه ی کنگره و منطقه ی بازرگای لادفنس برسید. فاصله ی هتل تا مترو احتیاج به 8 دقیقه پیاده روی دارد. اسم نزدیک ترین ایستگاه مترو به هتل پورت مایو است. پرسنل و کارکنان هتل حیات رجنسی افرادی با تجربه و تحصیل کرده هستند که به چندین زبان دنیا تسلط دارند. 

اتاق های هتل حیات رجنسی اتوال


سوییت ها و اتاق های متعددی در این هتل وجود دارند که هر یک از این واحد ها ویژگی های خاص خودشان را دارند و مهمانان با توجه به حد انتظارات و تعداد نفرات یکی از این اتاق ها را انتخاب می نمایند. اتاق های این هتل دارای امکانات فوق العاده ای نظیر تهویه ی مطبوع, مینی بار, تلویزیون کابلی, گاو صندوق, خط تلفن مستقیم, حمام, دستشویی و ... می باشند. از پنجره ی اتاقتان می توانید منظره ی بی همتای شهر را ملاحظه کنید. در شب زیبایی شهر چند برابر می شود. اینترنت رایگان و پر سرعت در تمامی بخش های هتل آنتن می دهد و شما با مراجعه به پذیرش هتل می توانید رمز عبور را دریافت و از وای فای هتل استفاده کنید و به امور شغلی خود رسیدگی کنید یا حتی می توانید عکس هایی که در طول سفرتان گرفتید را به اشتراک بذارید.


امکانات هتل حیات رجنسی اتوال


این هتل جهت رفاه و آسایش مسافران امکانات و خدمات بی نظیری را در اختیار قرار داده است. از امکانات هتل می توان به رستوران, وای فای رایگان, اینترنت با سیم رایگان, صرافی, تهیه بلیط, خدمات نگهداری از بار, خدمات کانسیرژ, امکانات کاری و برگزاری جلسه, فکس, کپی, سوغاتی فروشی سوئیت ماه عسل و اتاق VIP, تسهیلات معلولان, اتاق های مجهز به عایق صوتی و فروشگاه اشاره داشت. سرویس رفت و برگشت شارل دو گل رو به روی هتل قرار دارد. سالن ورزشی در هتل وجود دارد که می توانید اوقات فراغتتاتان را در آن جا سپری کنید. با انتخاب این هتل سفری فوق العاده و به یاد ماندنی را برای خود و خانواده ی خود رقم بزنید. 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.