کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

این کوه ها ،تخم مرغ های سنگی میزایند

در کشور چین کوهی وجود دارد که هر 30 سال یکبار در آن سنگ هایی رشد می کنند که گرد هستند و اصطلاحا به آنها سنگ های تخم مرغی می گویند.


این صخره های عجیب و غریب چین که " Chan Da Ya " نام دارند در منطقه ی Qiannan Buyدر استان Guizhou قرار گرفته اند. جالب است بدانید که مدت هاست جغرافی دان ها و زمین شناسان سردر گم هستند که به علت این سنگ ها به این شکل رشد می کنند.



با نگاهی به تصاویر در خواهید یاف که این صخره ها به هیچ عنوان صاف نیستند اما سنگ هایی که از آن بیرون می آید سنگ هایی گرد و بیضی شکل و شبیه به تخم مرغ هستند. بنا بر گفته ی مردمان بومی این منطقه ،30 سال طول می کشد که این سنگ ها به طور کامل از صخره جدا شوند.


مردمی که در این منطقه زندگی می کنند، این سنگ ها را «تخم مرغ خدایان» می نامند. جالب است بدانید که هر 125 خانواده ای که در این منطقه زندگی می کنند هر یک، یکی از سنگ های تخم مرغی را دارند. از نام آن پیداست که آنها بر این باورند که سنگ های تخم مرغی برای آنها شانس می آورد. چنانچه با خرید تور چین به این منطقه سفر کنید ،می توانید تعداد زیادی از این سنگ ها را در مجموعه ای در این روستا تماشا کنید.






هتل دوریا یکی از بهترین هتلها در ترکیه

یکی از تورهای رایج ترکیه تورهایی است که مقصد آن به شهر ساحلی و توریستی بدروم است. گردشگری در این شهر با توجه به معیارهای گردشگری ای که این شهر زیبا دارد همیشه پر رونق است و صنعت گردشگری اصلی ترین راه در آمد در این شهر زیبای ساحلی ترکیه است. در کنار تورهای آنتالیا این تورهای بدروم هستند که مشتاقان را به این کشور ترکیه می برند تا از سواحل زیبای این کشور لذت ببرند.


با یکی از هتلهای خوب بودروم آشنا شوید.


اما یکی از بهترین هتلهای ترکیه در این شهر زیبا واقع شده است که گردشگران با رزرو این هتل تعطیلات لوکس و آرامش بخشی را تجربه خواهند کرد.هتل 5ستاره دوریا با چشم اندازی زیبا از دریای اﮋه و 92 اتاق با دکوراسیون روح بخش و لوکس در خدمت گردشگران خوش شانسی است که این شهر هدف گردشگری آنهاست.


این هتل زیبا با امکانات بسیار و طراحی منحصر به فرد در لیست بهترین هتلهای کشور ترکیه واقع شده است.دیدن تصاویرش شما را به این باور می رساند و شاید روزی مهمان آنجا شدید:


برای خرید انواع تورهای ترکیه اینجا کلیک کنید.


هتل دوریا

هتل دوریا

هتل دوریا

هتل دوریا

هتل دوریا

حوضچه های پرورش ماهی یونان

حوضچه های پرورش ماهی در کشور یونان این بار سوژه ی دوربین عکاسی یک عکاس آلمانی شده که در تور گردشگری اروپا به این کشور زیبا سفر کرده است.


در این تصاویر حوضچه های پرورش ماهی را از نمای بالا مشاهده می نمایید:












نمایشگاه خودروی آلمان

تور آلمان 96 و سفر به شهر فرانکفورت را با حضور در نمایشگاه خودروی 2017 فرانکفروت پی می گیریم.


در این نمایشگاه برترین برندهای خودروسازی از جمله مرسدس بنز، بی ام و و غیره حضور داشته و تجربه نشان داده که هر سال استقبال بی نظیری از این نمایشگاه صورت می گیرد.


گفتنی ست که این شصت و هفتمین دوره ی نمایشگاه خودروی فرانکفورت است که در آلمان برگزار می شود.




































در دبی شهر سقفدار ساخته می شود

گویا شیخ نشینان دبی بر آند تا از دبی سرزمین عجیب و غریبی بسازند که در هیچ کجای دنیا پیدا نمیشود. بالاخره یبایست این ثروت بادآورده در جایی خرج شود، چه خرجی بهتر از آبادانی منطقه ای برای جذب هرچه بیشتر گردشگر!


اولین شهر سقف دار در دبی ساخته میشود


در تازه ترین اخبار گردشگری شایع شده است که قرار است به زودی در حاشیه ی دریای خلیج فارس، شهری سقف دار ساخته شود.




پس از ساخت دبی با آن همه تفریح و سرگرمی ،اینبار عرب ها پا را فراتر گذاشته و در صدد ساخت رویایی دست نیافتنی است و در پی آن هستند تا ثابت کنند هر رویایی دست یافتنیست!


قرار است این شهر در وسعت 4 و نیم میلیون متر مربع ساخته و به زودی به بهره برداری رسد.


جالب است بدانید که این سقف قرار است از شیشه ساخته شود و در ساخت آن از هوش مصنوعی بهره گرفته شود. درست است که برای ساخت چنین رویای عظیمی خرج زیادی بر روی دست شیخ نشینان گذاشته میشود، اما با توجه به سیل بیشتر مسافرانی که با خرید تور گردشگری از این منطقه دیدن می کنند، این هزینه ها جبران می شود  به سودآوری می رسد.


چنانچه قصد سفر به دبی را دارید، با مراجعه به لینک زیر، بهترین تورهای دبی را خریداری کنید.

http://www.parmidatours.com/tour/dubai

در این جشنواره به خود روغن گریس سایه می زنند

با خرید تور اسپانیا به این کشور که سفر کنید، انگار که در سرزمین فستیوال ها قدم گذاشته اید. عجیب ترین و شگفت آور ترین جشنواره های جهان را می توانید در اسپانیا ببینید.


در روستای گوادیز اسپانی که در نزدیکی گرانادا قرار دارد ،جشنواره ای به نام «جشنواره ی کاسکاموراس» انجام می شود که از آداب و رسوم سالانه مردم این سرزمین است.


طی این جشنواره، مردم خود را با روغن گریس سیاه رنگ می کنند و مسافت سه کیلومتر را تا رسیدن به روستای همسایه به نام " بازا " طی می کنند.

در ادامه از شما دعوت می کنیم به تماشای تصاویری از این فستیوال بنشینید:








تجربه ی اقامت در هتل ماریوت شهر سوچی روسیه

خرید تور روسیه سوچی پاییز 96 به عنوان یکی از لوکس ترین تورهای خارجی پاییزی محسوب شده و با انتخاب شهر سوچی کمی در هزینه های سفر خود به کشور مجلل روسیه نیز صرفه جویی کرده اید.


شهر سوچی و ساحل زیبای آن برای هر توریستی از جای جای کره ی زمین جذاب بوده و هتل های لوکس این شهر می تواند تمامی انتظارات شما از یک سفر لوکس را برآورده سازد.


اگر مایل به گذراندن یک تعطیلات فراموش نشدنی در روسیه باشید، بهتر است هتل محل اقامت خود را از میان هتل های پنج ستاره ی سوچی جستجو نمایید.

یکی از هتل های پنج ستاره ی سوچی، هتل ماریوت می باشد که هتلی بزرگ با ساختمانی بسیار زیبا و باشکوه است.

این هتل که در هفت طبقه ساخته شده است، در فاصله ی بسیار کوتاهی تا پارک معروف گورکی مال واتر بنا شده و دو دقیقه پیاده روی از محل هتل شما را به این پارک خواهد رساند.


همین طور برای جا به جایی میان فرودگاه آدلر سوچی و هتل ماریوت، چیزی در حدود 45 کیلومتر مسافت وجود دارد و فاصله تا ایستگاه قطار شهر سوچی نیز 77 کیلومتر می باشد.



از طرفی دیگر قرار گرفتن پیست اسکی گورکی گورود با این هتل در یک جا، هتل پنج ستاره ی ماریوت سوچی را برای علاقه مندان به ورزش های زمستانی به خصوص اسکی به یک محل اقامت ایده آل و رویایی بدل ساخته است.


امکانات هتل ماریوت سوچی روسیه

هتل پنج ستاره ی ماریوت یک هتل هفت طبقه با 428 اتاق و سوئیت است و لابی آن نیز به تناسب فضای هتل، یک محوطه ی باز و بزرگ می باشد. در این هتل امکاناتی از قبیل پذیرش شبانه روزی، محوطه ی بازی کودکان، استخر سرپوشیده، استخر روباز، اسپا و ماساژ، حمام بخار و حمام ترکی، اسنک بار، بار، کلاب، اتاق بازی کودکان، باشگاه بدن سازی، رستوران روسی، رستوران بین المللی، شبکه ی اینترنت وای فای در تمام فضای هتل، تاکسی سرویس، خدمات روم سرویس، صندوق امانات، بیلیارد، زمین تنیس، و... قرار داده شده است.