کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

باغ پرندگان کوالالامپور جذاب ترین تجربه در سفر به مالزی

اگر بخواهید تجربه ای بی نظیر از طبیعت و زندگی مدرن داشته باشید، کشور مالزی بهترین گزینه برای سفر است. در سفر به این کشور می توانید هم به گشت و گذار در طبیعت بکر بپردازید و هم از تماشای آسمان خراشها لذت ببرید. می توانید از همین حالا با خرید تور مالزی پاییز 96 یک سفر پاییزه ی خاطره انگیز و متفاوت را در کشور مالزی برای خود رقم بزنید.
مقصد اصلی تورهای مالزی اغلب پایتخت کشور یعنی شهر کوالالامپور است. در این شهر مکانهای تفریحی و دیدنی بسیاری وجود دارد که در یک هفته اقامت خود در این شهر باید از تک تک آنها بازدید کنید. یکی از آنها باغ پرندگان کوالالامپور است که هزاران هزار پرنده ی ناشناخته و کمیاب را در خود جای داده است. قطعا تماشای پرندگان استوایی بسیار هیجان انگیز خواهد بود به خصوص اگر آزاد و رها باشند و شما بتوانید ارتباط نزدیک با آنها برقرار کنید.

باغ پرندگان کوالالامپور با وسعتی بالغ بر 21هکتار در مرکز شهر کوالالامپور در سال 1991 درهایش به روی عموم باز شد. در این مرکز در فضایی سبز و  مجلل بیش از 3000پرنده از 200گونه ی مختلف به صورت آزاد یا در قفس نگهداری می شوند. 90 درصد از پرندگان موجود جز پرندگان بومی محسوب می شوند و 10 درصد باقی آن از کشورهای دیگر به این باغ آورده شده اند.

از جمله پرندگانی که می توانید در این باغ زیبا تماشا کنید باید به مینا، انواع کبوتر و طوطی، منقارشاخیان، ماکائو، قرقاول، فلامینگو، طاووس، مرغ و بسیاری دیگر اشاره کرد که همگی در فضایی سبز با طراحی بی نظیر به دو صورت آزاد یا در قفس برای بازدید عموم نگهداری می شوند.
نقطه ی قوت باغ پرندگان کوالالامپور آزاد و رها بودن پرندگان موجود در آن است که شرایطی را برای به شما و فرزندانتان فراهم می کند که ارتباط نزدیکی با پرندگان ناشناخته ای که در ایران وجود ندارند، برقرار کنید. در این پارک می توانید پرندگان را روی شانه های خود قرار داده و به آنها غذا بدهید. به نظر جذاب ترین بخش پارک پرندگان برای فرزندان شما همین تماس نزدیک با پرندگان می تواند باشد.
به عبارتی در این پارک می توانید با حیات وحش پرندگان بیشتر آشنا شده و آنجا را به طبیعت نزدیکتر بیابید. در باغ پرندگان کوالالامپور اگر شانس بیاورید می توانید جوجه هایی که تازه سر از تخم در می آورند را هم از نزدیک تماشا کنید که بستگی به فصلی دارد که شما در این باغ هستید.
همچنین در این باغ زیبا و سرسبز برای رفاه گردشگران امکانات تفریحی و رفاهی بسیاری فراهم کرده اند که شما می توانید از آنها بهره برده و اوقات خوشی را برای خود و خانواده تان رقم بزنید.. در این مکان یک دریاچه ی مصنوعی فوق العاده زیبا نیز وجود دارد که دارای امکاناتی نظیر قایق سواری است.
باید گفت باغ پرندگان کوالالامپور سالانه بیش از 200هزار بازدید کننده دارد و یکی از اصلی ترین جاذبه های توریستی این شهر محسوب می شود که شما نباید بازدید از آنرا به هیچ وجه از قلم بندازید. شما با گشت و گذار نصفه روزه در این مکان می توانید تجربه ی شگفت انگیزی از پرندگان کمیاب کسب کنید.
در آخر باید یاد آور شد ساعت کاری این باغ هر روزه از ساعت 9 صبح تا 7 عصر است و وسائل حمل و نقل عمومی برای رسیدن به این مرکز تفریحی در سطح شهر فراهم است.




نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.