کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

تجربه ی اقامت در هتل ماریوت شهر سوچی روسیه

خرید تور روسیه سوچی پاییز 96 به عنوان یکی از لوکس ترین تورهای خارجی پاییزی محسوب شده و با انتخاب شهر سوچی کمی در هزینه های سفر خود به کشور مجلل روسیه نیز صرفه جویی کرده اید.


شهر سوچی و ساحل زیبای آن برای هر توریستی از جای جای کره ی زمین جذاب بوده و هتل های لوکس این شهر می تواند تمامی انتظارات شما از یک سفر لوکس را برآورده سازد.


اگر مایل به گذراندن یک تعطیلات فراموش نشدنی در روسیه باشید، بهتر است هتل محل اقامت خود را از میان هتل های پنج ستاره ی سوچی جستجو نمایید.

یکی از هتل های پنج ستاره ی سوچی، هتل ماریوت می باشد که هتلی بزرگ با ساختمانی بسیار زیبا و باشکوه است.

این هتل که در هفت طبقه ساخته شده است، در فاصله ی بسیار کوتاهی تا پارک معروف گورکی مال واتر بنا شده و دو دقیقه پیاده روی از محل هتل شما را به این پارک خواهد رساند.


همین طور برای جا به جایی میان فرودگاه آدلر سوچی و هتل ماریوت، چیزی در حدود 45 کیلومتر مسافت وجود دارد و فاصله تا ایستگاه قطار شهر سوچی نیز 77 کیلومتر می باشد.



از طرفی دیگر قرار گرفتن پیست اسکی گورکی گورود با این هتل در یک جا، هتل پنج ستاره ی ماریوت سوچی را برای علاقه مندان به ورزش های زمستانی به خصوص اسکی به یک محل اقامت ایده آل و رویایی بدل ساخته است.


امکانات هتل ماریوت سوچی روسیه

هتل پنج ستاره ی ماریوت یک هتل هفت طبقه با 428 اتاق و سوئیت است و لابی آن نیز به تناسب فضای هتل، یک محوطه ی باز و بزرگ می باشد. در این هتل امکاناتی از قبیل پذیرش شبانه روزی، محوطه ی بازی کودکان، استخر سرپوشیده، استخر روباز، اسپا و ماساژ، حمام بخار و حمام ترکی، اسنک بار، بار، کلاب، اتاق بازی کودکان، باشگاه بدن سازی، رستوران روسی، رستوران بین المللی، شبکه ی اینترنت وای فای در تمام فضای هتل، تاکسی سرویس، خدمات روم سرویس، صندوق امانات، بیلیارد، زمین تنیس، و... قرار داده شده است.








نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.