کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

بهترین مقصد گردشگری سال 2017 میلادی

بهترین مقصد گردشگری در تور گردشگری اروپا در سال 2017 میلادی، و برنده ی جایزه ی Travel+Leisure World's Best Awards شهر فلورانس ایتالیا شناخته شد.









هتل کلاریج دبی

شهر دبی گرچه شهری بسیار کوچک است، ولی جاذبه های گردشگری متعددی دارد. خیلی از اولین ها و ترین ها را باید تنها در دبی یافت. این شهر که در گذشته تنها صحرای بی آب و علف بوده است و با به کارگیری از منابع مختلف امروز به یکی از مدرنترین شهرهای دنیا تبدیل شده است. به همین دلیل است که رزرو هتل در دبی و سفر به این شهر، برای بسیاری از افراد از جذابیت خاصی برخوردار است.

هتلی که در این مطلب معرفی می کنیم، یکی از هتلهای سه ستاره ی خوب دبی است که با توجه به قیمت مناسبی که دارد، امکانات خوبی را در اختیار مسافران تور دبی قرار می دهد.
claridge hotel dubai 
معرفی هتل کلاریج دبی
هتل کلاریج دکوراسیونی کلاسیک و شیک دارد. این هتل دارای 92 اتاق با امکانات رفاهی در حد هتلهای  4 ستاره است. امکانات اتاقها شامل حمام مجهز به سشوار، سرویس اتو، تلویزیون ال سی دی ، ماهواره ، رادیو ، مینی بار، سیستم سرمایشی، تلفن ،اینترنت صندوق امانات و سیستم تهویه مطبوع است.
به علاوه، این هتل از امکانات رفاهی مانند ترانسفر رایگان فرودگاهی ، استخر روباز، ساحل اختصاصی،  سالن بیلیارد ، مرکز خرید ، آسانسور، صرافی، لاندری، روزنامه و مجله، خدمات کپی و فکس ، رستوران های مختلف ، اتاق سیگار ، خدمات گردشگری  و غیره برخوردار است.



از ویژگی هایی که هتل کلاریج را برای گردشگران شهر دبی محبوب کرده، قیمت رزرو هتل ارزانی است که ارائه می دهد. به علاوه در فصل تابستان این هتل تخفیفات ویژه ای نیز در نظر می گیرد.


هتل 5ستاره ی شرود دریمس در منطقه ی بلک

یک ماه از فصل پاییز گذشته است و وقت سفر برای کسانی که علاقه به گشت و گذار در آب و هوای خنک تر را دارند، از راه رسیده است.


اگر برای تعطیلات ماه آینده، برنامه ی سفر به آنتالیا را دارید، رزرو هتلی که در ادامه به معرفی آن می پردازیم، گزینه ای مناسب برای اقامت است.



در سفر به آنتالیا تورهایی را انتخاب کنید که با رزرو هتل در سواحل تور خود را دلچسب تر می کنند.این هتلها  در مناطق مختلف آنتالیا گسترده شده اند و علاوه بر ساحل خصوصی چشم اندازی زیبا از دریا را ارائه می دهند.در پستهای قبلی در معرفی هتلهای آنتالیا به شماری از آنها اشاره کرده ام.در اینجا سری به هتل 5ستاره ی شرود دریمس می زنم.



این هتل زیبا در ساحل بلک واقع شده است و با محوطه ی زیبا در کنار اتاقهایی با دکوراسیون شیک از مهمانان پذیرایی می کند.



اتاقهای هتل دارای دکوراسیون زیبا هستند.کفپوش اتاقها چوبی است و این به زیبایی می افزاید.تخت خوابهای راحت،سیستم گرمایشی و تهویه ی مطبوع،حمام و سشوار،تلفن،سیستم تلویزیون و بالکن  از امکانات رفاهی اتاقها هستند.

در کنار اتاقهای راحت امکاناتی مانند استخر روباز و سرپوشیده و پارک آبی،سونا و جکوزی را اضافه کنید.خوشبختانه بسیاری از هتلها دارای استخر هستند.رستوران،کافی شاپ و گشت درون شهر از سایر امکانات رفاهی ای هستند که هتل در اختیارتان قرار می دهد تا سفر خاطره انگیزی را تجربه کنید.


هتل 5ستاره ی شرود دریمس در منطقه ی بلک

هتل 5ستاره ی شرود دریمس در منطقه ی بلک

هتل 5ستاره ی شرود دریمس در منطقه ی بلک

یک سیل واقعی با تهران چه خواهد کرد؟

با وجودی که بیشترین تمرکز ساختمان های مهم و جمعیتی زیاد در پایتخت قرار گرفته است، وقوع یک زلزله و یا حتی سیل خسارات وحشتناک و جبران ناپذیری در تهران به بار خواهد آورد.


طبق آن چه دکتر اویس ترابی عنوان ساخته است، تجربه ی نیم قرن پیش می تواند نمونه ی ارزنده ای برای ارزیابی شرایط تهران در زمان وقوع سیل باشد.


دکتر ترابی در خصوص گونه های سیل هایی که در تهران می توانند جاری شوند، گفت: سیل های تهران ناشی از طغیان رودخانه ها و آب های سطحی، سیل های واریزه ای، و سیل های ثانویه ( ناشی از مسائل مهندسی ) است.



این استاد عمران و کارشناس هیدرولوژی افزود: سیل ناشی از طغیان رودخانه‌ها بر اثر وقوع رگباری بارش‌ها و ذوب برف در بالادست حوزه ایجاد می‌شود و باعث تغییر ناگهانی سطح آب می‌شود. همچنین سیل واریزه‌ای بر اثر توده‌ای متشکل از آب، مواد جامد مانند خاک، سنگ، تنه درختان و ... ایجاد می‌شود و جریان آب در این نوع سیل نقش محرک را ایفا می‌کند. دسته سوم سیل‌ها بر اثر شکست سازه‌های انسان‌ساز مانند سد و پل ایجاد می‌شود که در تهران با اینها مواجه هستیم.


وی در خصوص ظرفیت تحمل تهران در برابر سیل احتمالی اظهار داشت: هر چه توان برای ایجاد شبکه‌ها وجود داشت به کار بسته شد ولی آیا برابر سیل همچنان آسیب‌پذیر هستیم؟ بله زیرا شبکه‌های فرعی جمع‌آوری آب در داخل شهر به خاطر دور ریزی‌های عامدانه ناشی از رفتار شهروندان پر می‌شوند و این مساله تا گلوگاه‌ها نیز ادامه پیدا می‌کند. به همین دلیل است می‌بینیم با وجود خالی بودن شبکه‌های اصلی جمع‌آوری آب پس از بارندگی‌ها در سطح شهر آب جاری می‌شود، زیرا این زباله‌ها جلوی شبکه‌های فرعی را می‌بندند.



دکتر ترابی تاکید کرد: نکته بعدی این است که شبکه‌های ایجاد شده قرار بود برای بارندگی‌های تهران عمل کنند و در واقع باید در بیشتر ایام سال خالی می‌ماندند، اما متاسفانه هنوز شبکه فاضلاب وارد همین شبکه اصلی می‌شود و از همین رو در زمانیکه مسیر این شبکه‌ها باید خشک باشد فاضلاب وارد آنها می‌شود.


همین طور وی با اشاره به سیل جریان واریزه ای گفت: این نوع سیل همیشه تهران را تهدید می کند و سیل گلاب در در سال 66 یکی از نمونه های مهم آن بود.


وی در نهایت نتیجه گیری خود را این طور بیان کرد که: ما برای سیل ناشی از طغیان رودخانه در تهران سرمایه‌گذاری زیادی کرده‌ایم، ولی هنوز برای سیل واریزه‌ای پاسخی نداریم و هیچ مکانیزم مدیریتی برای آن ایجاد نشده است. همچنین در زمینه سیل‌های ثانویه نیز با این چالش‌ها مواجه هستیم.


هتل گلوریا ریزورت آنتالیا

آنتالیا و هتلهای زیبای شهر، میزبان مناسبی برای مسافران از سراسر دنیا است و با اقامتی آرامی در هتلهای بی نظیر شهر، تعطیلات به یادماندنی ای برای شما رقم خواهد خورد.



همه می دانیم با اتفاقاتی که در ترکیه رخ داده است، دیگر همانند سابق تورهای ترکیه از رونق سابق برخوردار نیستند، اما نمیتوان گفت که ایرانی های دست از خرید تورهای آنتالیا کشیده اند.


بگذریم!


اگر قصد دارید تا در پاییز عازم آنتالیا شوید، هتلهای لوکس و 5 ستاره ی آنتالیا، با امکانات فوق العاده ای که در اختیار مسافرانش قرار می دهد، می توانید اقامتی بی نظیر برای خود و خانواده ی خود رقم بزنید. فارغ از آنچه که در ترکیه می گذرد!


در ادامه  به یکی از هتلهای آنتالیا می رسیم که در لیست لوکس ترین هتلهای شهر قرار دارد، هتل 5 ستاره گلوریا ریزرت.






معرفی هتل گلوریا ریزورت آنتالیا، هتلی رویایی



هتل گلوریا یکی از هتلهای بی نظیر در منطقه بلک است که در سال 2007 افتتاح گردیده است.


میدانید بلک یکی از زیباترین سواحل ترکیه است که بهترین هتلها را در خود جا داده است.



هتل تا فرودگاه این شهر 40 کیلومتر فاصله دارد. این هتل با معماری کلاسیک لوکس و منحصر به فرد دارای چشم اندازی چشم نواز به دریای مدیترانه است.ساحل اختصاصی هتل زمینه را برای انواع تفریحات ساحلی فراهم می کند.همچنین با 5 دقیقه طی مسیر با ماشین به 10 زمین گلف بی نظیر خواهید رسید.برای افرادی که به دنبال یک مسافرت شیک همراه با ورزشی شیک هستند.


هتل گلوریا دارای 369 اتاق و 14سوئیت به دکوراسیون زیبا و باشکوه است و بعضی از اتاقها دارای بالکن اختصاصی با چشم انداز باورنکردنی به باغ و دریای آبی هستند.اتاقها از کلیه ی امکانات رفاهی چون تخت خوابهای راحت و لوکس،تلویزیون ال سی دی،کانالهای متنوع و اینترنت ڀر سرعت برخوردار هستند.


6 رستوران با انواع غذاهای آمریکایی تا ایتالیایی و همچنین آسیایی میزبان مسافران از سراسر دنیا هستند در محیطی منحصربه فرد.


هزینه ی اقامت در این هتل از حدود 250 یورو آغاز می شود و متغیر است. حال اگر شما نیز با خرید تور پاییز 96 عازم این شهر رویایی هستید هتل گلوریا ریزرت را نیز در نظر بگیرید.سفر خوب و خوشی داشته باشید.


هتل گلوریا ریزرت آنتالیا

هتل گلوریا ریزرت آنتالیا

هتل گلوریا ریزرت آنتالیا

هتل گلوریا ریزرت آنتالیا


تور دبی را با این هتل ارزان بخرید

هتل یورک اینترنشنال

پاییز از راه رسیده است و هوا رو به خنکی رفته است. این یعنی زمان مناسب برای سفر به مناطق گردشگری گرم فرا رسیده است، مثلا خرید تور دبی و سفر به این شهر مدرن!

همانطور که می دانید، دبی شهر گرمیست، آنقدر گرم که اگر در فصل هایی غیر از پاییز و زمستان به آن سفر کنید، اگر دستتان را از اتاق بیرون و در هوای آزاد ببرید، سریع عرق می کند و چسبان می شود.

این یعنی قدم زدن در خیابان مطلقا امکان پذیر نیست! حال که هوا فصل پاییز است، آب و هوای دبی هم بهتر است.

برای اینکه لیستی از بهترین قیمت ها، بهترین تورها ،بهترین هتلها و بهترین گزینه های سفر را در اختیار داشته باشید، با مراجعه به لینک زیر اطلاعات جامعی به دست می آورید، ضمنا میتوانید با انتخاب خط هواپیمایی مورد نظر، در قیمت بلیط هواپیما نیز تغییر ایجاد کرده و هزینه ی سفر خود را بالا یا پایین آورید. می دانید که خطوط هواپیمایی مختلف، در قیمت بلیت تفاوت ایجاد می کند.
http://www.parmidatours.com/tour/dubai

ناگفته پیداست که یکی از شهرهایی که بسیاری از مسافران ایرانی به آن سفر می کنند، دبی است. به دلیل قرارگیری دبی در نزدیکی ایران و جاذبه های فراوان گردشگری مقصد بسیاری از مسافران قرار می گیرد.

اگر میخواهید تور پاییزی دبی امسال خود را با هزینه ی کمتری خریداری کنید، با ادامه ی مطلب با ما همراه شوید چرا که قصد داریم یکی از هتلهای خوب اما ارزان این شهر رابه شما معرفی کنیم که در عین ارائه ی خدمات خوب ،  میتواند تاثیر بسیار زیادی در پایین آوردن هزینه ی تور شما داشته باشد.

معرفی هتل یورک اینترنشنال

این هتل که در منطقه ی بر دبی ساخته شده است، دارای 92 اتاث و همچنین 19 سوئیت است. این هتل در قلب تجاری دبی بنا شده است و برای مسافرانی که قصد بازدید از مراکز گردشگری دبی را دارند، بسیار مناسب است.

هتلی سه ستاره که امکانات خوبی در اختیارتان قرار می دهد.

هتل یورک اینترنشنال تا مرکز تجارت جهانی، خیابان کامپیوتر، بازار منسوجات، پارک کریک، مرکز برجمان، لمسی پلازا فاصله ی بسیار اندکی دارد . همچنین فاصله ی اندک آن از فرودگاه دبی سبب شده است که ترانسفر فرودگاهی کوتاه مدت آن مورد توجه سیاری از مسافران قرار گیرد.
هتل یورک اینترنشنال
این هتل سه ستاره ی خوب دبی دارای لابی، کافه، بار، 2 عدد رستوران، صرافی، خدمات خشکشویی و سرو غذا، استخر سرپوشیده، سالن بدنسازی، سونای خشک و بخار، و همچنین وجود مینی بار، حمام اختصاصی، تلویزیون ، سیستم تهویه هوا، سشوار و خط تلفن است که میتوان به جرات گفت چیزی از هتلهای سوپر لوکس دبی کم ندارد.
هتل یورک اینترنشنال


هتل یورک اینترنشنال
شما میتوانید با رزرو اتاقهای این هتل، تور پاییزی دبی خود را در اتاق دو تخته ی آن با شبی 200 هزار تومان رزرو کنید. نظرتان چیست؟

پانتای پاسیر هیتام لنکاوی مالزی

هنگامی که  یک کشور زیبای خارجی را به عنوان مقصد گردشگری در نظر می گیریم، حتما انتظار داریم در آن کشور انواع و اقسام تفریحات، مکان های دیدنی، و... را تجربه کرده و از آن ها بازدید کنیم.

در تور پاییز مالزی علاوه بر بازدید از معابد گوناگون، شهربازی، باغ وحش، خیابان های دیدنی و بناهای باستانی، سواحل دیدنی و ناب نیز برای گذراندن یک بعد از ظهر آفتابی فوق العاده هستند.

مالزی یکی از زیباترین کشورهای آسیایی است که طبیعت فوق العاده ای دارد و مقصد گردشگری بسیاری است. در مالزی تفریحات زیادی است که می توانید انجام دهید اما شاید بهترین آن آفتاب گرفتن در یکی از بهترین سواحل مالزی است.

با یکی از قشنگترین سواحل مالزی آشنا شوید.

یکی از بهترین سواحلی که در کشور مالزی توصیه می کنیم، ساحل پانتای پاسیر هیتام در شهر لنکاوی مالزی می باشد.
در این ساحل می توانید ساعت ها کنار دریا آفتاب گرفته و یا به قایق سواری بپردازید. همین طور در ساحل پانتای پاسیر هیتام لنکاوی می توان به گذرگاه های طبیعی که در میان جنگل های مجاور به ساحل قرار دارند رفته و در این مکان رویایی به قدم زدن و گشت و گذار بپردازید.
به علاوه با کمی فاصله گرفتن از ساحل پانتای پاسیر هیتام لنکاوی به یک بازار گردشگری مملو از صنایع دستی و محصولات گوناگون خواهید رسید که برای گردش و خرید کردن به خصوص خرید سوغاتی یک مکان فوق العاده خواهد بود.

چنانچه در پاییز امسال قصد سفر به مالزی را داشتید، با مراجعه به لینک زیر بهترین تور را با قیمت مناسب خریداری کنید:


برای دیدن تصاویری از این ساحل زیبا با کافه سفر همراه شوید:
پانتای پاسیر هیتام لنکاوی مالزی

پانتای پاسیر هیتام لنکاوی مالزی

پانتای پاسیر هیتام لنکاوی مالزی